Hakutulokset

  1. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    Pikaisesti vaan että meijän Karpaasista tuli Tuukka. Koko nimi paljastettu FB:ssä. :)
  2. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    haavemamma73, mä olin kans ihan ihmeissäni et nytkö JO. Mut kokeilussa on vellit, en vielä joka ruualla uskalla antaa, mut muutaman kerran päivässä. :) Ja voima :hug: sulle! Koita jaksaa ja pojalle paranemisia!
  3. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    Meillevauva, joo ku oliski tiukka "aikataulu" tuon 2veen kanssa meilläki, muttaku ei nii ei. Hodan itte yksin noi muksut.. Noh, tänään pääsin hevostelemaan (enkä muuten mee enää hetkeen uusiks!!!!!) ja ukko sen aikaa katto kumpaaki. Nyt sit taas vaihteeksi nukkuu tuo ukko ku menee yöks...
  4. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    A-L-M, ihan ok jakselen. Unet on vaan mun elämästä häipyny kokonaan. :o Nukun 2-3 h yössä enkä päikkäreitä. Aamulla väsyttää hulluna ku neiti herää mut sit päivän mittään ei oikeistaa väsytä yhtää. Ukko ei VIELÄKÄÄN herää pojan itkuun öisin. :kieh:
  5. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    A-L-M, eihän tuo ollu 1kk neuvolassa ku 5200g ja 56,5cm, mut kuulemma tättärän mukaan kasvaa niin kamalasti et pitää antaa vellejä. Hmm... Noh, kokeillaan hillittiskö ruokahalua :D
  6. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Heinäkuussa 2010~~

    AAARGH! MENKAT! Ei oikeesti oo totta, eihän eihän eihän?! :kieh: Oon ihan raivona, vaikka mitä se auttaa? :D Meillä alotettiin neuvolan ohjeen mukaan vellin sekottaminen maitoon joka syötöllä, kasvaa niin kamalalla vauhdilla tuo herra, ettei enää pelkkä korvike riitä niin pakko laittaa...
  7. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    A-L-M, joo sama homma täällä moooonesti. :laugh: Ja kaikkea muuta yhtä "fiksua".
  8. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    A-L-M, meilläkin siirryttiin 3-koon vaippoihin. Ei saa kasvaa noin nopeeta. :'( Muuten täällä kaikki niinko pitääki, poika kasvaa ja kehittyy. Nukkuu hyvin ja syö vielä paremmin. ;) Hitto ku ei muista mitä täällä on ihmiset porisseet, vaikka joka päivä oon lukenu. :| Puhtia on...
  9. M

    Oululaiset äidit!

    Ihanaa ku ootta vastaillu, meikäläinen täällä ihan hädissään ootteli et tuleeko sinne muita :laugh: Tuun kummanki muksun kanssa ja yks kaveri lähtee "lastenhoitajaksi". :)
  10. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Neuvolassa käyty. Pojulle oli kertyny painoo 5200g ja pituutta 56,5 cm. :) 1kk neuvola oli siis nyt, kauhee ku tuo aika juoksee vauhilla, vastahan toi synty. :o Nyt ruokkimaan pesue, paremmalla aikaa lisää! Devili + Karpaasi 1kk1pvä
  11. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Whitey, onneksi se on vain nettimyyntiyritys, maailmanlaajuinen. Mutta perustan siihen sitten oman "myyntiosion". Eli siis olen Itsenäinen Liikkeenharjoittaja tässä yrityksessä. :) Aikaa kyllä on vaikka millä mitalla ja tienaahan siitä rahaa. ;) Ja onneksi tarvii joka päivä olla yrityksen...
  12. M

    Oululaiset äidit!

    Minulle käy keskiviikko! =) klo 14, Ainolassa?
  13. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Alisa84, arvaappas parisen kertaa kuka täällä on päivän raivonnu. :whistle: Sanoin suoraan ukolle, etten aio lähtee yhtään mihinkään illalla ennenku toi poju nukkuu kokonaiset yöt. Olipa kiva ilta muuten, kun esikoisen "täättä" oli käymässä ja sai taas porista kaikesta ihan maan ja taivaan...
  14. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    AnnaBanana, kyllä se itseasiassa on normaalistikki samanlainen... :snotty: Täällä esikoinen kuumeessa ja pojalla masuvaivoja ja äiti on sikaväsyny, jeejee... :| Devili
  15. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    AnnaBanana, no oli kuulemma vaan töistä niin väsyny ettei heränny ja tuumas et "oo sitte kotona". Tuumas myös yöllä hyvin kiltisti ku kävin herättelee et "painu v*ttuun siitä". :kieh: :headwall:
  16. M

    milloin tulee lapsilisät?

    24.6 tulee ll. Kelan sivuilla on maksupäivät. http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/020708161804HL?OpenDocument
  17. M

    Oululaiset äidit!

    Minulle käy keskiviikko, tiistainakin saattaisin ehtiä kun mies menee vasta klo 18 töihin. Maanantaina on lääkäreitä ja neuvoloita ja vaikka mitä :D Ja torstaina muuta menoa.
  18. M

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: Tollanen olo täällä miehen kanssa tänään. Kävinpäs eilen illalla "ottamassa muutaman tunnin omaa aikaa", kaverin kanssa tanssimisen merkeissä. Ukko lupas ja vanno et kyllä mie herään ku poika alkaa haluamaan ruokaa...
  19. M

    Kenelläkään Saunalahden Prepaid-nettitikkua?

    Meillä toimii oikeen hyvin, kuukaudeksi saa nettiaikaa ihan normaalilla hinnalla (19,80?) joissain muissa mokkuloissa/neteissä se on kalliimpikin.

Yhteistyössä