Hakutulokset

  1. veden-neito

    Lapsi nukkumaan vuodevaatelaatikkoon?

    Minä haluaisin meille vuodevaatelaaikon juurkin tuota nukkumitsa varten. Olisi paljon kätevämpi lastenlastenki yöpyä. Meillä on mataksängyt jotka vie tilaa ja ovat mielestäni hankalia säilyttää.
  2. veden-neito

    Täällä ei palstaile (varmaankaan) kovin montaa mummoa?

    Täälläkin kahden lapsen mummo. :) ja neljän lapsen äiti.
  3. veden-neito

    Kuinka tarkkaa on rahankäyttösi?

    Saisin olla paljonkin tarkempi. En ole suurituloinen joten rahat mitkä tulee meneekin. Tilipäivänä saatan ostella jotain ylimääräistä mikä sitten loppukuusta harmittaa. Nyt varasin 10 kg luomumansikoita joihin pitää säästää rahaa. Niiden ostaminen ei mielestäni ole tuhlausta. Minulla on tietyt...
  4. veden-neito

    Päänsärkyä aiheuttava perhepäivähoitaja

    Toimin pph:na itse ja joustan niin hoitootuloaikojen kuin hakuaikojenkin suhteen. Välillä haetaan aikaisemmin ja välillä myöhemmin. En nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Hoitosopimukseen kirjattujen hoitoaikojen mukaan kun kuitenkin eletään. Vartti sinne tai tänne ei ainakaan mun maailmaa kaada.
  5. veden-neito

    Tekisin mieluummin töitä jos subjektiivinen päivähoito-oikeus lakkaisi

    Olen pph ja minulle tulee lapset hoitoon vaikka äidillä on joululoma. Olisin suonut lapsille sen, että olisivat viettäneet aikaa äidin kanssa. Heidän hoitopäivänsä kun päättyy aina vasta klo 17 jälkeen.
  6. veden-neito

    hiusväristä

    Vastaukset löytää kyllä tuolta. Luotan Anjan ammattitaitoon täysin.
  7. veden-neito

    hiusväristä

    Kemikaalikimara Paljon asiaa hiusväreistä. Raskaana ollessa ei suositella lainkaan hiustenvärjäystä.
  8. veden-neito

    Onko pojan vai tytön nimi??

    Mun miehen setä oli nimeltään Venni. Työkaverin tytön nimi on Penni.
  9. veden-neito

    Pää hajoo noihin facebookin kysymyksiin,apuja onko niitä?

    Juu se selaine pitää myös käynnistää uudelleen. Firefox onneksi kysyy sitä jottei se unohdu. :) Hienoa a p kun sait homman toimimaan. :)
  10. veden-neito

    Pää hajoo noihin facebookin kysymyksiin,apuja onko niitä?

    Klikkaa kohtaa F. B Purity sitten sieltä aukeaa ikkuna ja sen ikkunan vasemman puoleisessa laatikossa rasti kohtaan Facebook Questions sitten sen laatikon keskellä alhaalla lukee save and close, klikkaa sitä. Pitäisi toimia.
  11. veden-neito

    Pää hajoo noihin facebookin kysymyksiin,apuja onko niitä?

    a p katosko ne kysymykset kuitenkin? Jos homma meni oikein näkyy teksti . Mulla tämmönen " F.B. Purity hid: 7 app [ Show ] 2 extra [ Show"
  12. veden-neito

    Pää hajoo noihin facebookin kysymyksiin,apuja onko niitä?

    Miksei ole? Kysymyksiin vastaaminen ei ole.
  13. veden-neito

    Pää hajoo noihin facebookin kysymyksiin,apuja onko niitä?

    sen jälkeen klikkaat kohtaa save and close
  14. veden-neito

    Pää hajoo noihin facebookin kysymyksiin,apuja onko niitä?

    Täppi kohtaan Facebook Questions siis rasti
  15. veden-neito

    Pää hajoo noihin facebookin kysymyksiin,apuja onko niitä?

    Lataa tämä F.B. Purity Cleans Your Facebook Homepage From Application Spam and Information Overload toimi ohjeiden mukaan ja laita täppä sieltä asetuksista kohtaan kysymykset. Auttaa ainakin minulla.
  16. veden-neito

    Entäs 9v pojan kengän koko?

    Meidän poika n. 140 cm ja kengän koko 36. Naapurin samanikäisellä ja - kokoisella pojalla kengän koko jo 38!!!
  17. veden-neito

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Kuvaa ei ole, mutta nämä ostin: Pirkka luomuperunoita Pirkka luomu omenoita Naudanpaisti jauhelihaa Tummaa makaroonia Maitoa 4* 1,5l Luomu paahtoleipää Äitimuorin herkkulimppu Huhtahyvän lisäaineetonta palvikinkkua 2 pkt Läkerol Dents aski Siskonmakkaroita Natur tuoremehua 3 purkkia...
  18. veden-neito

    Luistinten kiristys

    No täällä pienellä paikkakunnalla on vähän rennommat kuviot. Meillä ei ole joukkueessa kuin yksi huoltaja joka hoitaa luistinten teroitukset.
  19. veden-neito

    Luistinten kiristys

    Mä en itsekään saa niitä tarpeeksi tiukalle. Meillä on 9v jäkispelaaja. Me vanhemmat autamme vielä poikia luistinten kanssa.

Yhteistyössä