Hakutulokset

  1. veden-neito

    Arvojärjestys sinulle?

    Mitä pistätte elämässänne ykkössijalle? Onko se perhe pienellä toimeentulolla, mikä tarkoittaa siis sitä, että olette kotona lapsen kanssa tai teette ehkä lyhkäsempää työpäivää tai jäätte pois töistä tietyksi ajaksi jolloin tulotaso tippuu hurjasti eli n. 50% siitä mitä nyt saatte käteen...
  2. veden-neito

    Aikuisopiskelijat

    Kuinka moni täällä olevista opiskelee päiväopiskelijana ja saa aikuiskoulutusrahaa? Nythän taitaa olla niin, että jos takana on 8v työhistoria niin voi saada aikuskoulutusrahaa 18 kk eli puolitoista vuotta. / tämä astuu voimaan kai elokuussa. Miten ihmeessä pärjää tuon tuen loppumisen...
  3. veden-neito

    Kosmetiikasta

    Huolettaako ketään aineet joita kasvorasvoihin ym. kosmetiikkatuotteisiin on tungettu? Luetteko INCI listat ennen ostopäätöksen tekoa? Olen miettinyt paljonkin näitä asioita ja haluaisin itse käyttää mahdollisimman luonnollisia tuotteita ilman mitään ylimääräisiä ainesosia. Kookosöljyä...
  4. veden-neito

    Työvoimapoliittinen koulutus

    Noihan on tarkoitettu työttömille tai työttömyysuhanalla oleville. Onko työssäkäyvällä mahdollisuus päästä näihin koulutuksiin?
  5. veden-neito

    Voisitko luopua kännykästä...

    Tuli tuosta - 90 luku ketjusta mieleen, että moniko teistä vois luopua kännykästä kokonaan? Entä tietsikasta? Muistan hyvin kun lapsille sanoin, että töihin saa soittaa vaan kun on tärkää asiaa. No, pomo haki minut sitten kerran puhelimeen ja tytärhän sieltä soitti. Hänen tärkä asia kuului...
  6. veden-neito

    Pistätkö aina perheesi edelle..

    vai omat tarpeesi ja halusi? Mulla on nyt tilanne, että haluaisin tehdä yhden jutun loppuun, mutta se vie meidän elämän enemmän tiukalle taloudellisesti kuin nyt ollaan. Minä valitsen kyllä aina perheeni ensin. Niin teen varmaan nytkin.
  7. veden-neito

    Unihalvaus

    Luen paraikaa tenttiin aiheesta Lepo ja uni. Vastaan tuli sana unihalvaus ja aloin vähän enemmän tutkimaan asiaan. Löysin Hesarin artikkelin aiheesta jonka linkitän loppuun. Onko teillä kenelläkään kokemuksia unihalvauksesta? Tässä artikkeli...
  8. veden-neito

    Antaisitko lastesi leikkiä romanilasten kanssa?

    Kysymys otsikossa. Mitä mieltä olette?
  9. veden-neito

    Onko kukaan ollut vuorotteluvapaalla?

    Siinähän se kysymys jo tulikin. Minä haaveilen vuoden vapaasta, mutta pitäisi kyllä saada nuo raha-asiat mietittyä kuntoon ensin. Korvaushan on vain 70% työttömyyskorvauksesta joten aika vähän.. Te jotka olette olleet vapaalla, oletteko ensin säästänyt voidaksenne jäädä sille vai oletteko...

Yhteistyössä