Hakutulokset

  1. V

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Huomenta! Voi kun mä olen kateellinen teidän supistuksista ja tuntemuksista! ;) Itellä on ollut viikon sellanen menkkaolo, ei muuta. Muuten melkeen parempi olo kun tähän asti. Toisaalta esikoinenkaan ei varoittanut tulostaan millään lailla ja ekasta supistuksesta käynnistyi synnytyskin...
  2. V

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Mä en ole täällä tän uudistuksen jälkeen kirjotellut kun tää on jotenkin niin tuskastuttavan sekava...tai sit mä vaan olen sekaisin... Olen kyllä hiukan teidän kuulumisia käynyt lueskelemassa, joten hiukan kärryillä... Täällä on ollut puhetta tosta alapään...
  3. V

    Argh! "Pitäisi" antaa ilmaiseksi vauvantarvikkeita sukulaiselle..

    Ensinnäkin, kaikkia lainoja ei koskaan näy takaisin, toiseksi ne tavarat kuluu kyllä ja voivat mennä pilallekin. Mulla ainakin on monessa esikoisen tavarassa kovastikin tunteita mukana, ja siksi haluan niitä säästää. Ja mietis esim joku turvakaukalo, sitähän ei saisi haperruttaa auringossa tms...
  4. V

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Liongirl: Mä kattelin sellasta kantoliina/lämpöpussia ebaysta, kun siellä se makso 30 euroa noin ja nettikaupoissa 65 eurosta ylöspäin. huutiksessakin oli mut hinnat lähti jostain 40 euron hujakoilta. Mietin vaan että oisko se fleece parempi talvivauvalle vai cotton. Mutta mä jo päätin ostaa...
  5. V

    Lodger shelter fleece/cotton??

    Oliskos kokemuksia moisesta? onko niin kätevä kuin voisi kuvitella? Onko hyvä kantaa? Kumpi materiaali olisi parempi marraskuiselle vauvalle?
  6. V

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Huomenta! Terese: Eihän se hennesin puku ainakaan mikään kovin paksu ole, mutta oletan että marraskuussa ei vielä ole ihan kaameita paukkupakkasia, se varmaan on oikein passeli pikkupakkasille ja kun autolla kuitenkin mennään, niin ei siinä niin kylmä ole. sinne kun vaan villasukkaa ja...
  7. V

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Mulla mittaaja oli lääkäri ja mittasikin oikein monta kertaa. nyt mä täällä kun olen googlettanut niin kyse voi olla mistä vaan, vakavammastakin tai sitten ei mistään...ja melkeen kuukaus pitäis odottaa seuraavaa käyntiä, jolloin mittaaja on taas eri...enkä oikein tiedä että toivonko että kasvu...
  8. V

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Mä täällä kauhuissani katselen teidän noita sf-mittoja! :o Mulla oli rv 25+5 tuo mitta jo 26-27...eli ihan yläkäyrän yläpuolella. Mä en tiedä että kuinka paljon tässä nyt pitäis huolestua??! Muarille ihan hirmuisen iso hali ja kovasti voimia! :hug: Minä...
  9. V

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Heipparallaa! Taas on reissusta selvitty ja jalkojen alla ihanaa suomenmaata ja oikeaa kotiruokaa! Mulle toi ulkomailla ja reissussa syöminen tuottaa nyt niin paljon harmaita hiuksia kun ei voi tietää aina mitä niissä ruuissa on ja kuinka puhdasta se on... nyt onneksi saa ihan itsetekemää...
  10. V

    Miksi 3-vuotias käy JATKUVASTI PISSALLA???

    Onkos se syönyt mansikoita? meillä ainakin tahti kiihtyy varsinkin öisin nyt kun syödään mansikoita urakalla...
  11. V

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Heippa! Loman eka päivä alkaa olla jo pitkällä B) Hyvin loma alkoikin, tänään oli se kauan odotettu ultra... Meni mun tuntoni, jotka perustui täysin erilaiseen raskauteen kuin esikoisesta, ihan metsikköön ja ihana ultratäti lupaili meille 95 prosentin varmuudella poikaa. Ihana poika olikin...
  12. V

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Me ei kanssa haluttu esikoisesta tietää etukäteen, vaikka ultratäti oli hiukan hölmö kun kysy että halutaanko tietää ja sitten mä sanoin että ehdottomasti ei, ja täti siihen että sit äkkiä silmät kiinni kun välillä se vaan näkyy niin hyvin...e tä jäikö sit vielä hirveen paljoa arvailuiden...
  13. V

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Voi Crocus :hug: iso voimahali että jaksat kärvistellä huomiseen! Ja kovasti peukkuja että siellä olisi kaikki hyvin kuitenkin! Ei taida olla mitään tietoa että mitä se sitten tarkoittaa jos tuolllainen suoni puuttuu? Mulla lähtee kohta taju kun pelkään niin maanantain ultraa, huoh!
  14. V

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Nallu ja Hattivatti: Sen vaan oikeastaan halusinkin tietää että siellä ollaan suostuvaisia yleensäkin kertomaan sukupuolta. Mua vaan niin harmittaa kun mun rakenneultra on vasta rv 22, tässä on jo pitkän tovin joutunut kärvistelemään. Esikoisen kohdalla ei ollut 4d:tä eikä puhettakaan kasvojen...
  15. V

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Täällä poksuu jo rv 21+0! Suurin pahoinvointi on pikkuhiljaa takana, mutta kummallisia oloja ja tuntoja on silti. Ja väsymys on loputon. :( Hienosti silti jaksoin viikon disneylandin matkan ja oikein pelottaa kun parin viikon päästä on neuvola ja joutuu vaakaan...
  16. V

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Mä olen ostellut luumunektaria tästä oman kylän s-marketista ja k-superista. VAikka olenkin s-ketjun boikotoija niin pakko myöntää että ainakin täällä se on halvempaa ässässä. Siis se on muistaakseni Marlin luumunektaria ja hinta 3 euron molemmin puolin.
  17. V

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Heipparallaa!! ..oho, tulipa se pirteästi vaikka olo on ihan muuta... :ashamed: täällä vaan tylsistytään saikulla ja on vaan sellainen olo että kaikesta jään paitsi kun en mitään pysty tekemään, saati nauttimaan... Potkutkaan ei oikein vielä tunnu, mutta se johtunee siitä että mulla taitaa...
  18. V

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Heippa pitkästä aikaa! :wave: Aikamoinen lukeminen että pysyy yhtään kärryillä mitä täällä puhellaan. Ja iso kiitos uudesta pinosta! Oma napa: Taas ollaan saikulla. huono olo ja tautinen väsymys. lääkäri kirjotti heti pari viikkoa... huoh, jotenkin mulle tekee niin tiukkaa ilmotella...
  19. V

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Huomenta! Täällä ei paha olo ja väsytys ota laantuakseen. Tämän viikon olin töissä ja torstai ja perjantai tuntuivat aivan ylivoimaisilta, mutta kärvistelin, hiukan jo pelottaa valmiiksi ensi viikko. Joku kyseli ummetuksesta. Mulla on mahaan ainakin auttanut luumunektari. sitä kun juo...
  20. V

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Juhlavaatteista: Mä olen ostanut jo etukäteen kaikki mekot ja tunikat, sillä periaatteella että tänne mahtuu mahaakin. Mun työvaatetus kyllä perustuu aika vahvasti noille mekoille. Mutta leggareita on sellaisia kiiltäviä, jotka on heti juhlavammat ja sukkahousukankaasta tehtyjä on vaikka mitä...

Yhteistyössä