Hakutulokset

  1. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tervetuloa munkin puolesta vielä uusille! :) Äitiyspakkauksesta. Itse asuin ulkomailla kun esikoinen syntyi, enkä saanut pakkausta, vaikka olisin sen kovasti halunnut. Toisen kohdalla olikin sitten tallessa niin paljon tavaraa ja vaatetta, että ei ollut mitään järkeä pakkausta ottaa. Nyt olen...
  2. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Voi, tuttua tuo painon (tai oikeammin vartalon muodon) stressaaminen :(. Olen normaalipainoinen ja hoikkakin, mutta siksi ehkä vielä enempi näkyy turvotukset nyt. Tuntuu just, että mikään ei istu eikä näytä hyvältä! Helpommalla pääsee sitten kun sitä mahaa voi oikeasti korostaa, nyt näytän vain...
  3. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Mä uskon Pirittt, että se poikaystäväkin siitä kypsyy asian tiimoilta, ottaa vaan aikansa. Ja jos ei niin sitten ei, asioilla on tapana kuitenkin järjestyä. Mä kanssa stressaan kaikenlaista, mutta toisaalta olen oppinut jo ajattelemaan, että eipä mun stressaamiseni asioita muuta, ja jos jotain...
  4. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    LA 17.2. * 3.lapsi * 31-v. *JS
  5. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Heippa, mahtuuko vielä mukaan? Muutaman viikon olen ketjua silmäillyt, mutta aina puhelimella niin en ole jaksanut alkaa kirjautumaan kun jostenkin niin kamalan hankalaa muka. Kolmatta lasta odotetaan, isommat lapset ovat 6-v. poika ja 3-v. tyttö. Viikkoja nyt 8+1 (ehkä? Ar-ultrassa vastasi 2...
  6. S

    Mitä syöt ja/tai juot juuri nyt?

    En mitään. Lasi valkkaria oli tarkoitus nauttia, mutta kun sain sen huulilleni niin se ei ollutkaan kylmää, koska lapsi oli jättänyt jääkaapin oven auki iltapalaa ottaessaan :headwall:. Nyt on pullo pakkasessa, kohta uusi yritys :).
  7. S

    Suositteko enemmän omatoimista vai ns "valmiiksi järjestettyä" ulkomaanmatkaa?

    Riippuu matkasta. Rantalomalle kannattaa ottaa yleensä aina paketti, tulee halvemmaksi ja on se vaan helppoa kun on kuljetukset hotellille ja se opaskin, jolta voi kysyä nopeasti lähimmän marketin ja bussipysäkin sijainnit. Kaupunkilomaa varatessa kannattaa vertailla enempi, usein on mahdollista...
  8. S

    Käytätkö sanaa pusero?

    Pusakka on lyhyt takki, joka on... no semmoinen pusakkamallinen :). Mutta ei sitä kyllä puseroksi voi kutsua!
  9. S

    Käytätkö sanaa pusero?

    Mikä on pusero? Onko se sama kuin paitapusero?
  10. S

    menetkö taiteiden yöhön?

    En. Sattui tälle illalle muuta ohjelmaa, muuten olisi lasten kanssa voinut mennäkin. Varsinaiseen yöhön ei ole haluja lähteä, huomenna aikainen herätys.
  11. S

    kuinka paljon miehesi painaa?

    183cm 85kg eikä ole yhtään lihava.
  12. S

    te joilla munasarjakystä!! rautalankaa kiitos

    Mulla oli 3cm kysta toisessa munasarjassa. Eipä siinä mitään, määrättiin kontrolli 3kk päähän, jolloin oli kadonnut itsekseen. On nuo todella yleisiä, en usko, että on syytä huoleen.
  13. S

    Käytätkö sanaa pusero?

    En, 29 v.
  14. S

    Mihin matkustaisit näistä?

    No onhan noissa kaikissa puolensa - mitä te haluaisitte lomallanne tehdä?
  15. S

    Miten on? Jos sinulla toinen vauva oli vatsassa ollessaan

    Meillä sekä eka että toka olleet todella vilkkaita rymyäjiä mahassa, mutta molemmat suhteellisen rauhallisia vauvoja. Tuli tämä itse asiassa puheeksi kerran neuvolantädin kanssa, ja hän sanoi, että on itse asiassa kuullut tällaista samanlaista tarinaa hyvnkin usein (hänellä työuraa neuvolassa...
  16. S

    Voiko sossu vaatia nostamaan opintotukea, jos olen siihen oikeutettu, mutta haluaisin olla kotihoidontuella?

    Ilmoittaudut ei-läsnäolevaksi nyt syyslukukaudeksi ja hoidat lasta kotona kotihoidontuella. Tammikuusta lapsi päiväkotiin ja itse alat puskea opintoja kunnolla eteenpäin opintotuen ja -lainan turvin.
  17. S

    LIKAINEN TERVEYSSIDE!

    Kaikista eniten kummastuttaa, että ap ei laittanut vessapaperia sen siteen ja itsensä väliin.
  18. S

    Didriksonin toppavaatteet

    Onko kellään kokemuksia? Ovatko kestäviä?
  19. S

    Synnytyksen jälkeen pillerit, miten teillä...?

    Kyllä juu :D .
  20. S

    Synnytyksen jälkeen pillerit, miten teillä...?

    Höpsis, minipillerit sopivat oikein hyvin imetyksen aikana, siksi niitä siihen määrätäänkin. Ja Cerazetteja syödään putkeen, ei mitään taukoviikkoja! Ala syömään taas uutta laatta, mutta kumi käyttöön viikoksi lisäehkäisyksi. Ja ensi kerralla lue hyvä ihminen ohjeet ennen kuin alat jotain uusia...

Yhteistyössä