Hakutulokset

  1. O

    Henkinen toipuminen keskenmenosta....

    Hei kaikille! Olen kahden lapsen äiti, vaikka olen ollut raskaana 14 kertaa. Suurin osa keskenmenoista on tapahtunut aivan alussa, yksi oli kohdunulkoinen raskaus (vasemmanpuoleisessa munasarjassa kiinni) ja yksi kaksosraskaus jossa toinen sikiöistä meni spontaanisti kesken ja toisen kohdalla...
  2. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    piuu samoja asioita minäkin olen miettinyt. Kun ei ole ennen tällasia vastauksia tullut, ellen ole sitten ollut raskaana. Mutta huomenna taas testin tekoon!
  3. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onnea Nopsu :hug: Miten voikin näyttää erilaiset testit noin eri tuloksia samoilla päivillä? Ja ovat muka vielä joitain herkkiä! :headwall: Onneksi oot testannu noilla apteekin omilla, aivan selvät plussat!
  4. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    UniQuePopPy mulla oli samaa, kun yritettiin meidän lapsia. Kuopusta kun yritettiin yli kaksi vuotta, niin tuli melkein kymmenen noita vastaavanlaisia alun keskenmenoja ja syyksi varmistui keltarauhasen vajaatoiminta. Suosittelen ehdottomasti, että varaat ajan jollekin asiaan perehtyneelle...
  5. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Täältä myös onnea Neiti-81 ja alustavasti myös Dyralle! Toivotaan että viiva vahvistuu!
  6. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    piuu tänään olisi likimain dpo 13
  7. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kiitos piuu ja Dyra, mutta korostan edelleen sitä, että ohjeessa käsketään lukemaan tulos 5 minuutin päästä ja että tulos on luettava 30 minuutin sisällä. Katsoin kyllä testiä aamulla kun 5 min oli kulunut ja olin näkevinäni vain jonkin viivanpaikan (koska sain sellaisen eilen illallakin) ja...
  8. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tässä tämä minun aamuinen testi Ei kai se auta kuin jännittää huomiseen aamuun ja toivoa, että sieltä se plussa tulis ja pysyis.
  9. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Auttakaa naista mäessä! Mulla ois tänään/huomenna menkkojen alkamispäivä ja aloin ihmetteleen kun tiputtelua ei ole alkanut (se on joka kuukausi riesana). Tein aamulla rfsu:n testin ja kattelin että joo joku viivanpaikka, tai mitä näitä nyt onkaan. 5 tuntia myöhemmin (TIEDÄN ettei niistä...
  10. O

    Uskaltaako vielä yrittää kolmatta lasta?

    Hei, olemme mieheni kanssa noin 30-vuotiaita (itse täytän ensi vuonna). Haaveissa olisi kolmas lapsi, mutta tällä hetkellä näyttää, ettei haave koskaan toteudu, sillä pelkäämme liikaa riskejä, epäonnistumista ja lapsen mahdollista sairautta tai menetystä/kuolemaa. Meillä on kaksi lasta...
  11. O

    Kireä kielijänne ja imetys

    Onko täällä muita, joiden lapsella/lapsilla ollut kireä kielijänne ja imetys ei ole sen vuoksi onnistunut? Meillä jo toisella lapsella kireä kielijänne, esikoisen kanssa imetin osittain alle 2kk ja homma kaatui meidän tietämättömyyteen ja maidon tulo loppui, kun lapsi ei saanut imettyä. Nyt...
  12. O

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Meidän pikkukakkonen :heart: , tänään rv 40+0 :heart:
  13. O

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässä meidän pikkukakkonen, kuva otettu 28.4.2011, rv 38+2. (Tänään siis rv 38+5.)
  14. O

    Mielialat + Sukupuoli

    Minä itse en usko siihen sanontaan, että pojasta ei tulisi pahoinvointia. Meille nyt ilmeisesti tulossa toinen poika ja olen oksentanut molemmissa raskauksissa alusta loppuun. Tosin nyt vielä alle 2 viikkoa laskettuun, mutta eiköhän tämä loppuun asti kestä. Lisäksi kahdella tutullani on ollut...
  15. O

    Paljon teillä paino noussu? :)

    Täällä rv 36+4 ja kiloja tullut 11,5.
  16. O

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Meidän pikkukakkonen rv 36+4 :heart:
  17. O

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Onnea tombatar ! Masu näyttikin kyllä ihan tyttömasulta =)
  18. O

    Paljon teillä paino noussu? :)

    NeliApina paljonko sulle on tullut raskausaikana yhteensä kiloja, siis aiemmissa raskauksissa? Mulla on nyt rv 35+2 ja 10,5kg tullut, eli aika samoissa ku sulla.
  19. O

    PCO ja imetys

    Kiitos viesteistänne, ompa huojentavaa kuulla, että olette onnistuneet imettämään eikä PCO ole siihen vaikuttanut mitenkään!
  20. O

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässäpä meidän pikkukakkonen, viikot 34+6 :heart:

Yhteistyössä