Hakutulokset

  1. P

    Ja jumankauta... -.-

    Intte ole omalla nimellä tai naamalla, siksi minun mielestäni eri juttu. :)
  2. P

    Ja jumankauta... -.-

    Ei ole lapsen vika, jos isä on alkoholin vaikutuksen alaisena väkivaltainen hullu. Mies ei juo enää. Tai jos juo, me lähdemme. Minä en valittanut ettei ole "minulle mitään", en sanonut sitä edes vihaisena. Totesin vain, etten hänen tuomillaan tarpeilla tee sitten yhtikäs mitään. Onko...
  3. P

    Ja jumankauta... -.-

    Jep, se hävettää. Vaikka ei mitään kiiltokuvaperhettä leikitäkkään. Noloa se silti on..
  4. P

    Ja jumankauta... -.-

    Kiitoksia, mutta ei kiitos. Perustelisitko kommenttisi? :)
  5. P

    Ja jumankauta... -.-

    "ei vittu mikä pimee ämmä sekoilee tää, vaikka kaupassaki kävin" Siinä. Ja taustoista sen verran, ettei kertonut minulle edes menevänsä kauppaan ja toi sellaista tavaraa, jota meillä jo oli tai jota minä en ole ikinä edes suuhuni suostunut laittamaan. Kun sitten totesin, että ihan kiva ku...
  6. P

    Ja jumankauta... -.-

    Esimerkki se nyt kuitenkin oli, mutta notta ihan sama. :p Anteeksi, kun olen luullut että keskustelupalstat ovat sellainen paikka, missä saan itseäni purkaa kun ärsyttää ja kiukuttaa, ettei vaikka kaupan kassalle räjähdä kaikesta, jonka panttaa sisällään. Sooriii.. :) Ja tiedän, että olen...
  7. P

    Ja jumankauta... -.-

    Ja olen myös itse veronmaksaja äityslomaan saakka. :laugh:
  8. P

    Ja jumankauta... -.-

    Kiitä Cerazette-pillereitä. :)
  9. P

    Ja jumankauta... -.-

    Ei ollut suunniteltu tapaus tämä vauveli, mutta rakas silti. :) Yritti painostaa minut toiseen aborttiin, tällä kertaa en suostunut. Se olla myöhäistä nyt kun mytty potkii kovasti ja 5. kuulla oon. :) Jos ei meidän yhteiselo onnistu ja mies koskeekin pulloon, minä ja lapsi lähdetään, olen jo...
  10. P

    Ja jumankauta... -.-

    P.S. Juuri tämän takia mies ei juo ja käy AA-ryhmässä ja psykiatrilla, ettei siitä sen enempää.
  11. P

    Ja jumankauta... -.-

    Kuitenkin olisin vähän toisenlaista käytöstä mieheltä odottanut, kun leikkii niin aikuista ja kaikentietävää, juuri tästä sillon riidellessäkin sanoin, että luulee olevansa maailman napa ja kaikkitietäväinen. Jäi aivan hiljaiseksi kun vähän valotin minkälaista meikäläisen elämä on ollut. En...
  12. P

    Ja jumankauta... -.-

    Ja jätkä täytti just 22, syksyllä tulossa isäksi jne. Sitten se vielä keskustelee ihmisten kanssa ja kääntää kaiken niin että vaan mussa olis vikaa. Hävettää. Tottakai kaikki parisuhteessa olevat riitelee mutta kenenkään muun en oo nähny päivittelevän sitä fb:ssä.. Argh!! |O
  13. P

    Ja jumankauta... -.-

    Olisiko teidän mielestä ihan ok, jos teidän mies jokaisen riidan jälkeen menisi poraamaan asiasta facebookkiin?! Kyttäilin äsken miehen profiilia ja joka ikinen riita löytyy päivitettynä viimeisen puolen vuoden aikana sieltä. :headwall:
  14. P

    Kammottavin vaate naisen päällä

    Minäkin olin aluksi näitä vastaan, mutta nyt kun olen tullut raskaaksi, enkä ole päässyt töiden yms. takia poriin tai mihinkään muuhun isompaan paikkaan ostelemaan, tunika ja legginsit on ollu kesäpäivien pelastus! :)
  15. P

    ei hiton hiton hitto, tämä ei voi olla todellista !!! :( herättäkää miut!!!! "muok. asia kunnossa"

    Täällä syntyy Cerazette-pienokainen syyskuussa. :wave:
  16. P

    Eikö abortti olekin tässä tapauksessa paras kaikille?

    Melko vaikea tilanne. :/ Ensimmäiseksi neuvon, että kerrot lapsen isälle. Keskustelette asiasta ja kerrot että olet keskeytystä ajatellut. Mikäli mies on samaa mieltä, en näe mitään syytä miksi et aborttia tekisi. Sitten kuitenkin kannattaa muistaa se, että kun olet sen tehnyt, ei takaisin ole...
  17. P

    Onko vapaapäivänään pakko vastata työpaikalta tuleviin puheluihin?

    Minä oon ilmeisesti ainoa höntti joka vastaa. :D :o Asiakaspalvelutyössä olen ja yleensä minulle soitetaan ensimmäisenä, jos tuuraajaa tarvitaan.
  18. P

    Koira vapaana puistossa

    Meillä juurikin koiravakuutus osana kotivakuutusta. Koira on vakuutettu sairauden tai tapaturman aiheuttamien lääkäri kulujen varalta, sairauden tai tapaturman aiheuttaman kuoleman varalta ja anastuksen tai katoamisen varalta. Sitten tosta kotivakuutuksesta vakuutusyhtiö korvaa, jos eläin...
  19. P

    Koira vapaana puistossa

    Niin minäkin. Mutta tuo meidän haukku saa päähänsä aina välillä lähteä omille teilleen.. Yleensä sillon kun on vieras ja minä en ole vieressä rääkymässä, että ulko-ovesta sitten tarkasti ettei toi koira lähde evakkoon. :p
  20. P

    Koira vapaana puistossa

    Mä oon ottanu koiralle vakuutuksen ihan tollasen takia, että jos joutuu auton alle, tekee toiselle koiralle jotain yms. Turvallisempi olo kun tietää että vakuutuksesta menee jos esim. siihen autoon tulee jotain. :)

Yhteistyössä