Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Voi ei Nelli!!:( Toivottavasti ei tarvitsis leikata! Mut eiköhän se silti ihan turvallista ole. Yhdellä kaverilla leikattiin odotusaikana napatyrä ja kaikki meni hyvin. Toivottavasti toivut nopeasti! Täytyy varmaan alkaa pitää pelkästään nastakenkiä! Vaik niil on ky inhottava rapistella...
  2. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Vauvahaaveilijalle suuret pahoittelut!:'( Ihanaa Lilian-83,et kaikki hyvin!:) Jammaillen,kuulostaa iha kauhealta tahdilta ja jos uniinkin tulee työasiat mieleen ja vielä huoli äidistä!:( Pystyisitkö saada neuvolan kautta sairaslomaa joksikin aikaa,et saisit levätä? Mulla kans veto...
  3. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Littlelion,hui ku varmaan säikäyttää tommonen! Onneks pikkuisella kaikki hyvin!:) Mä vähän kans ehdin torstaina neuvolassa jännittää,kun terkkari joutu etsimällä etsiä sydänääniä. Istukka mulla edessä,ni oli pikkunen sopivasti sen takana. Mut lopulta syke onneks kuului istukkakohinan takaa...
  4. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Ultrasta. Kättärillä ainakin ohje,et rakko tyhjänä jokatapauksessa. Vatsan päältä ultrasi ja hyvin näkyi. Mukaan äitiyskortti ja Kela-kortti. Lindex myy netissä äitiysvaatteita. Bebes on hyvä,vaikkakin aika kallis, mutta laadukkaita vaatteita. SalVe ja Lahja 12+6
  5. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnittelut kaikille! Itse kirjottelin myös keskenmenojen (3) jälkeen yritys puolella. Alku viikot oli kyllä pelkoa täynnä,mut päätin kaikkeni tehdä tämän eteen. Vitamiinit, foolihappoa 1mg ja kalaöljyt. Tais olla apua,koska nyt viikkoja 12+5.:) Pelot ei oo kyllä tyystin vieläkään...
  6. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Tervetuloa uusille! Annille valtavasti tsemppiä! Toivottavasti pahoinvointi alkais helpottaa! Onnea Samour ja muut onnellisista ultrakuulumisista!:) On se vaan niin huojentavaa nähdä pieni mönkijä ja kuulla sykkeet!:) Tänään avasin labratulokset,kun pöydältä löysin!:D Normaalit tulokset...
  7. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Tänään selvisin salille monen viikon jälkeen. Ihan hyvin jaksoi rehkiä,mut vähän tuli äklö olo lopuks. Jotenki tärinä saa voimaan pahoin ja lopuksi kävelin vielä juoksumatolla. Mut pakko nyt jatkaa ja yrittää käydä ainakin kaks kertaa viikossa. Miten muut ootte jaksaneet käydä salilla tms? Mul...
  8. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Naistenklinikalla vissiin edelleen remontti,et sinne ottavat vain riskisynnyttäjät. Toivottavasti sitä ei ainakaan Hyvinkäälle asti joutuis lähtee! Hui. Korviin meiltä ei onneks autol oo kuin noin 20min ja sama Kättärille. Mut kättärille helpompi mennä julkisilla ultraan ym. Sieltä jäi hyvät...
  9. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Ja niin mites siihen Facebook-ryhmään pääsikään? Nyt vois jo uskaltaa liittyä sinnekin.:)
  10. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Np-ultrasta kotiuduttu. Voiko ihminen onnellisempi olla,kun kolmen km jälkeen näkee,kun vauva huiskuttaa kohdusta!!!:) Tyhmä virne päällä koko ajan! :D Vauvalla siis kaikki niin ku pitää. Nt 0,7. La aika vaihtui,et ois nyt sit 20.7. Aivan mielettömän ihanaa uuttavuotta kaikille!:) Ja...
  11. S

    vauva 3kk oksentaa kaaressa!

    Meillä myös oksentelu ollut oire maitoallergiasta. Helpotti,kun jäin maidottomalle. Tiukkana täytyy lääkäreiden ja muiden kanssa olla ja luottaa omaan vaistoon! Tsemppiä.
  12. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Annimiina,toivottavasti vauvalla kaikki ois kuitenkin hyvin. Täällä olot ollu kans aika kauheet,eikä hetken rauhaa oikein oo saanut ja sehän suututtaa. Ärsyttää kun äitini ja mieheni koko ajan neuvomassa! :( Varmaan nää mun reaktiot johtuu hormoneista. Onneks tänään lähdetään kotiin!:)...
  13. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Kaikkia nenäsuihkeita ei kai saa ees käyttää. Viimeks käytin nuorimmaista odottaessa keittosuolasuihkeita ja tippoja. Autto pahimpaan rukkoisuuteen mitä tuli loppuraskaudessa. Mut C j D vitamiinia reilusti,ni eiköhän niillä flunssa hellittä. En nyt oikeen muuta keksi. Paitsi sipulisilppua...
  14. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Ihanaa Tiha ja muut hyviä kuulumisia saaneet! Tääl kans iski flussa. Töissä pitäs silti jaksaa viel kolme päivää. Nyt ei oo varaa jäädä saikulle,et saan ylimääräisen vapaan helmikuussa ja näin kokonaisen viikon lomaa. Pää kainalossa on siis mentävä nää päivät,sit saa levätä viis päivää!:)...
  15. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Ihanaa Pajunkissa,että kaikki hyvin! On tää alkuraskaus kyl niin rasittavaa aikaa,kun mitä tahansa voi käydä ja koko ajan saa jännittää! Mua pelottaa edelleen,et menee kesken,vaik ei mitään vuotoa tai pahoja kipuja oo ollut ja pahoinvointikin on kuvioissa mukana aika karseena! Pitäs koittaa...
  16. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Minkälaisilla Dopplereilla te olette sykkeet saanut jo viikolla 10 kuulumaan? Itellä se halvin Angel sound,eikä kyl kuulunut kuin ehkä istukan viuhunaa kun tänään kuuntelin. On kyl niin paljon tota makkaraa tossa ta turvotusta osa,et hyvä ku oma syke kuului!:D Tänään siis 9+0 kait. 31.12...
  17. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mä ainakin toivon,et saisin pitää kaikki lomat ennen äitiysloman alkua. Tiedän meinaan,etten pysty millään olee loppuun asti töissä varsinkaan kesällä. Äitiysloma alkais näillä näkymin kesäkuun puolivälissä,sitä ennen lomaa vaik ainakin neljä viikoa,ni se ois toukokuuhun enää jaksettava!:)...
  18. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Mulla onneks ei oo yövuoroja, mut voin vaan kuvitella miten tuskaa ne on! Jaksamisia! Mä kans mietin tänään, et miten muut hoitajat töissään meinaa rehkiä? Ite oon tottunut tekee paljon yksin, esim kevyitä asukkaita siirtänyt pyörätuoliin ym. Nauratti ihan ku työkaveri kielsi mua nostelemasta...
  19. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Riinanen, olen tosi pahoillani!:( Voimia suruun!
  20. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Nyt voin sanoa,että olen onnellisesti raskaana!:) Ultrasta siis kotiuduttu ja niin ne sykkeet sieltä löytyi ja kasvanutkin oli!<3 Vitsi tätä tunnetta!:) Ajattelinkin kyl,et on se kumma,jos sykkeet ei löydy, kun olo on välil niin karsea. Mut nyt en siitä valita,kun kaikki on hyvin!:)...

Yhteistyössä