Hakutulokset

  1. kaktuspiikki

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Huomenta! Ihan pikasesti tuun kommentoimaan tota teidän huolta sykkeiden vaihtelusta. se on ihan normaalia ja kuuluu asiaan. Minä olin kans huolesta soikeena kun kerran neuvolassa ne sykkeet hävis kokonaan vähäksi aikaa niin neuvolan täti sanoi että aivan normaaliat kun heittelee noin ja...
  2. kaktuspiikki

    KYS synnytyssairaalana - kokemuksia? :)

    Synnytin Kyssissä 5 viikkoa sitten ja vaihtelevat on fiilikset. päällimmäisenä ihan hyvät muistot,varsinkin synnytysosasto1 kätilöt ja muu henk.kunta olivat todella ihania! Mutta sitten syn.osasto2 henk.kunta esim.eräs laitoshuoltaja (se joka laittaa ruuat esille) oli todella tynpeä...
  3. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Ensiksi riikka90 Ihan henk.koht. Onnittelut pojasta!! :flower: Rankka on ollu sullakin synnytys,toivottavasti aika kultaa muistot ja pääset siitä yli. Mulla alkaa olla jo 5 viikkoa synnytyksestä ja kyllä sitä tulee vieläkin mietittyä mutta ei tee enää niin pahaa. Onnea muillekkin...
  4. kaktuspiikki

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Moikkulis! Meilläkään ei poitsu jaksanu alussa imeä vaan nukahteli rinnalle,se johtui siitä keltasuudesta,helpotti kyllä sitten osastolla ollessa. Sitten tissittely lähti sujumaan hyvin,nyt on maidontulo ehkä hieman vähentynyt,poika ei enää pärjää 3 tuntia niin kuin ennen,joten olen alkanut...
  5. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Lämpimät onnittelut vauvan saaneille! :heart: Ja tsemppiä (edelleen) loppurutistuksiin kaikille muille! =) kaktuspiikki ja poitsu kohta jo 4 viikkoa :heart:
  6. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Riikka Sen verran kommentoin tuohon käynnistykseen että sen 18 päivän aikana mitä minä osastolla makoilin odottaen käynnistystä niin siinä kerkesi monta äitiä pyörähtää kellä sektio takana ja nyt sitten käynnistivät. Tosiaan ihme homma miten lääkäreiden mielipide eroaa! Jospa sullakin...
  7. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Onnea jakaantuneille!! :flower: :D Tulin merkkailemaan pinon ja lukemaan kuulumiset! kaktuspiikki ja poitsu 3 viikkoa
  8. kaktuspiikki

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Joo,hieman ole "ihmeissäni" että näinkö pienellä huudolla tippojen kans selvittiin,oon kuullu niitä kauhutarinoita muilta mammoilta! Minun yks kaveri alotti tytöllään tipat vasta 4kk ikäsenä kiinteiden kanssa,eikä kuulema huudattanu ollenkaan ja ihan normaali 4 vuotias on se tyttö nyt,ei...
  9. kaktuspiikki

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Meille kuuluu hyvää,kiitos kysymästä! tosin hieman harmittaa poitsun vatsavaivat joista d-vitamiinitippoja kiittäminen! terkan ohjeen mukaan aloteltiin varovasti,nyt menee 4 tippaa päivä ja pikku masun väännöt on niin surkeeta katottavaa,saas nähä kun siirrytään loppuviikosta siihen maks...
  10. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Mulla on ainun pumppu käsikäyttösenä ja ei ainakaan vielä ole toiminu! Vauva kyllä saa imemällä maitoa tarpeekseen mutta pumpulla ei tule kun pari tippaa. : / Onnea vauvan saaneille! :flower:
  11. kaktuspiikki

    Jäkivuodosta?

    Mites sektion jälkeen,kauan on kestäny?! Mulla huomenna 2 viikkoa sektiosta ja kohtu on hyvin palautunu ja napakka,mutta vuotoa vielä tulee,niukkaa tosin. öisin ei tarvitse sidettä ollenkaan. vuoto on vaalenpunasta ja limamaista,ilmeisesti loppumaan päin siis?
  12. kaktuspiikki

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Vauvaton lämmin osanotto suureen suruunne! :heart: :hug: Äiti älä itke! Minä nukuin vaan. Siinä nukkuessani uni muutti vain muotoaan. Äiti älä itke! Pois aika katoaa: sinun sydämessäsi ikuisesti elää saan. Äiti älä itke! Näkemiin vain sanotaan. Tiedäthän että joskus me vielä...
  13. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Kiitoksia imetykseen liittyvistä vastauksistanne! Meillä oli teholla ihana kätilö joka opetti kädestä pitäen kunnon imetysotteen. ns.hampurilaisotteen,eli äiti ottaa rinnasta kiinni niin kuin hampparista,se aktivoi kuulema maitorauhasia ja vauva nappaa sitten nännistä kiinni. Meillä tosiaan...
  14. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Moikkulista! Lueskelin tossa noita teidän imetys kokemuksia ja sen verta voin kommentoida tuohon vauvan syntymään aikasemmin ja imemiseen. Meidän poitsu synty 36+5 ja heti kun itse olin siinä kunnossa että jaksan imettää ja maito oli noussu(n.2 päivää sektion jälk.) sain pojan rinnalle ja...
  15. kaktuspiikki

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Huomenta! Meidän pikku poika syntyi kiireellisellä sektiolla 16.8 3080g ja 47,5cm. Synnytystä käynnisteltiin ensin osastolla raskausmyrkytyksen takia mutta en auennut tarpeeksi nopeaa ja pojan hapetusarvot alkoi laskea joten päädyttiin sektioon. Poitsu vietti 5 päivää teholla...
  16. kaktuspiikki

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    On tämä kyllä niin ihanaa!! :heart: Ei siis ainakaan vielä tietoa masiksesta,itkettää kyllä herkästi,lähinnä onnesta ja eilen kun poitsulla väänti mahaa ja naama rutussa piereskeli,mulla tuli itku kun säälitti tuo pikku ukko :) Käyn kyllä lueskelemassa ja kirjottelemassa aina kun kerkeen...
  17. kaktuspiikki

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    :hug: menetyksen kokeneille... :'(
  18. kaktuspiikki

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Päivää! Poika syntyi 16.8 rv 36+5 kiireellisellä sektiolla. 3080g ja 47,5cm. Olin ensin osastolla reilun viikon myrkytysoireiden takia,sitten alettiin pikku hiljaa käynnistelemään synnytystä,mutta en auennut tarpeeksi nopeasti ja poitsun happiaarvot alkoi laskea,joten lääkärit päätyivät...
  19. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Päivää! Poika syntyi 16.8 rv 36+5 kiireellisellä sektiolla. 3080g ja 47,5cm. Olin ensin osastolla reilun viikon myrkytysoireiden takia,sitten alettiin pikku hiljaa käynnistelemään synnytystä,mutta en auennut tarpeeksi nopeasti ja poitsun happiaarvot alkoi laskea,joten lääkärit päätyivät...
  20. kaktuspiikki

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Ainakaan minä en oo facebookissa,enkä meinannu liittyäkkään! Koko päivä menny taas nukkuessa ja nyt niin höntti olo,päähän koskee,joka paikka turvoksissa ja ihan kun ois krapula..Paineet kuiteskin ok,joten tuskin mistään myrkytyksestä kyse..? oon kyllä miettiny et mitenkähän tuo...

Yhteistyössä