Hakutulokset

  1. nanna8o

    Graco Cosmic XTP vai Maxi-Cosi Mobi

    Eikö enempää??? :(
  2. nanna8o

    Graco Cosmic XTP vai Maxi-Cosi Mobi

    Lisää kokemuksia :)
  3. nanna8o

    Graco Cosmic XTP vai Maxi-Cosi Mobi

    Hei! Eli kaksi kamusta tarjosi meille istuimia (ei montaa vuotta vanhoja kumpikaan) mutta nyt en osaa päättää kumman mie loppupelistä haluaisin.... Kertokaa please pian kokemuksia käytännössä, plussia ja miinuksia!! Grago menee molemmin päin, Maxi-Cosi vain selkämenosuuntaan. Mutta...
  4. nanna8o

    Laukkuja, joissa kaupunkien nimiä...

    Mitä hei suunnillee maksaa semmoiset laukut ulkomailla joissa on niitä painatuksia (kaupungin nimi monen monta kertaa) Pyytäisin kamua tuomaan, mut en yhtään tiijä mitä moinen mahd. suurin piirtein kustantaa? Jotain haarukkaa??? :)
  5. nanna8o

    Paljon pyytäisitte??

    Emmaljunga Minior Edge - vaunut 150.00 € - Lastenvaunut, -rattaat ja -istuimet - Lastentarvikkeet - Huuto.net (suljettu) Tuossa on huutiksessa vastikään olleet mutta eriväriset...
  6. nanna8o

    Paljon pyytäisitte??

    Käytetyt hyvässä kunnossa (kolmella lapsella olleet) Emmaljunga Minior Edge taitaa olla vuotta 2003. Musta-vihreä ruudullinen. Mukaan pehmeä vaunupussi. Käyttö näkyy mutta ei ole rikki ja kuitenkin siistissä kunnossa. Yhtään ei haisua mitä voisi pyytää, mut ei tarkoitus rikastuakaan...
  7. nanna8o

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heip! Jotenkin vauvan syntymän myötä miusta on tullut laiska. Ja ku ei oo aikaa oikein koneelle ollut niin kaks plus on jäänyt hetkeks vähän vähemmälle, ku kuitenkin fb.ssä tulee niin nopsasti aina pari lausetta ja pääsee äkkiä kommentoimaan mut mukana ollaan vielä!!!! Eli minut voi kans...
  8. nanna8o

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    31+0 :heart: Selkäkivun kanssa pakko elää loppuun asti, ja öisin valvoskelen mut oon jaksanut töissä onneksi! Meen ihanasti aina vasta klo.9 ja nyt mulla on 3vikaa viikkoa tyttö opiskelemassa mun toimistotyöt, et mä istun vieressä ja neuvon. Eli saikulle ei varmaan oo tarvetta ollenkaan...
  9. nanna8o

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Täällä eilen poksahti 30 + 0 :heart: Vielä kuukauden päivät töitä ja sit muutama päivä lomaa ja sit äippälomalle. Ei paljon töissä enää tarvi itse ns. töitä tehdä ku alkaa uuden ihmisen opetus :) Täällä menee muuten ihan kivasti, mut pelkään öitä :( Jokainen yö on yhtä tuskaa...
  10. nanna8o

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Heituskalle paljon voimia ja jaksamista tätäkin kautta. Ystävälläni syntyi poika viime kesänä 2,5 kk etukäteen ja oon myötäelänyt heidän elämäänsä paljon. Tänä päivänä kivasti kasvanut reipas poju perheessä :) Onneks tänä päivänä on keinot vaikka mihin!!! Mä laitan myöhemmin noita neuvola...
  11. nanna8o

    Vuosilomien kertyminen äitiyslomalla

    Palkanlaskentaa meillä ei erikseen ole, meillä pomo laskee palkat itse. Mut jotenkin haluan tietää mikä on lainmukainen käytäntö. Niin harvoin nään pomoa niin et ehdittäis juttelee suuremmin niin täällä ku moni kuitenkin tietää :)
  12. nanna8o

    Kouvolan äidit

    Täällä 31v äippä ja poitsu kohta 5v, toinen syntymässä huhtikuussa :)
  13. nanna8o

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Heips! Mä tänään kirjoitin aamulla tänne pitkät tarinat ... ja poh, ne vaan katos :( Oon miettinyt nyt itseksein sellaisia ku useimmat sanoo et "onpas sulla pieni maha" et ei se mun mielestä kyllä oo... En tarkkaan esikoisesta muista, mut sit tietty mietintää lisäsi vielä se et ku eilen...
  14. nanna8o

    Vuosilomien kertyminen äitiyslomalla

    Heips! Mä aloitin 1.8.2010 vakiduunin, ja jään äitiyslomalle. Mun eka virallinen äippäloma päivä on perjantai 11.3. Meillä työnantaja elää lain mukaan, eli ei mitää tessejä yms. Miten äitiysloman aikana lomat?? Kertyykö? Saan pitää kertyneet lomat ennen ku jään äippälomalle, ku...
  15. nanna8o

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Laitoin sinulle viestiä tulemaan "Tikkipää" Ja muokkailin ryhmän asetuksia. Eli nyt ilmeisesti se löytyy minun kauttani eikä muuten? Eli minut löytää halutessaan nimellä: Heidi Heliste (ei varmaan montaa oo saman nimistä) Mutta ryhmän "julkinen" asetuksissa luki aijemmin että näkyy vain...
  16. nanna8o

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Mä en itse tiedä mikä Sinnlossin oikea nimi on enkä kyl jaksa sitä alkaa tuolta jostain kaivaakaan :( Toivottavasti hää itse tulee tänne kertomaan, mikä se ryhmä on tai mikä hänen nimensä on. Mä en täältä oo ainakaa pois lähdössä. Vietän vaan paljon aikaa myös FB.ssä. Tuo Ryhmähomma meni...
  17. nanna8o

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Onnea täältäkin Heituskalle!!! :) Kaikkea hyvää koko perheelle! Mikä fb.ssä sen ryhmän nimi on, jossa on kirjoiteltu? Niitä ku ei hakemalla enää löydä, vaan pitää tietää tai saada kutsu. Mä oon luonut sinne sivun: äidit 2011 se näkyy haussa kaikille, ja ryhmän HUHTImammat 2011, mutta...
  18. nanna8o

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Heips! Tänään poksahti 27 + 0 :heart: Parina päivänä on ollut iltapäivästä aika kovat "alavatsakivut" sellaista vihlontaa... Mut menee ohi ku makaan vaikka hetken sängyllä... Onko kellään vastaavaa? Liikkeet onneksi normaalit! Milas... siun tekstistä lainattuna.... "suonenveto kellä...
  19. nanna8o

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Tänään 26 + 0 :) Ja keskiviikkona sain äitiyspakkauksen. Voi miten tykkään, ihan just sopiva pojalle ja voin sanoa et miljoona kertaa parempi ku esikoisesta. Onko muilla miten painoa tullut, mulla nyt tähän mennessä 7kg. (joista osa ihan joulumässyjä) Oon miettinyt neuvolan vaihtoa... :(...
  20. nanna8o

    Aito hiuspidennys...

    Kymenlaaksossa asustelen... eli ei ihan hesan hintoja tarvi miettiä :)

Yhteistyössä