Hakutulokset

  1. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Onnea Tirlittan ja Wabisabi :flower: 6.5. vihdoin näkivät päivänvalon meidän kaksi poikaa. 22 tuntia synnytyssalissa jonka jälkeen kiireelliseen sektioon - helpommallakin olisi voinut päästä :D Aika hässäkkää on ollut tämä kotona oleminen, pienet ei vielä ihan jaksa imeä rintaa tarpeeksi...
  2. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Se olisi sitten toukokuu ja lasketut ajat kaikilla kohta käsillä! ON: Huomenna osastolle, ruvetaan käynnistämään synnytystä kun pikkuiset ei vielä ole itse tulleet maailmaan. Saas nähdä miten menee, lääkäri tänään sanoi että mitä vaan yhdestä kolmeen päivään voi kestää kunnes synnytys sitten...
  3. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Kiva Vadelmaunelma kuulla kuulumisia!!! Upeasti kuulostaa menevän teidän pikkuisilla :flower: Täälläkin odotellaan jo vimmatusti että saisi noi pienet myllertäjät mahasta syliin. On meinaan melkoisen valtava olo :D Mutta valita en, tää on niin hienoa että on päästy tänne asti kaikkien...
  4. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Voi äiti-vattu, isosti onnea! Kirjoittele sit kuulumisia kun jaksat/ehdit, täällä kieli pitkällä odotellaan (kaikki)!
  5. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Heippis! Huhuu Tirlittan ja Vadelmaunelma , vieläkös ootte yhdessä koossa? Scrap mulla on lähinnä maha kutissut, ilmeisesti sen takia kun nahka joutuu venymään niin nopeaan. Neuvolassa on puhuttu aina käsien ja jalkojen kutinasta ja miten ne voivat liittyä hepatoosiin, mutta en ole...
  6. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Heippa! Hitsit Tirlittan, oikein hirveästi tsemppiä lepäilyyn! Toivotaan oikein montaa viikkoa vielä yhtenä kappaleena! Ja miten hienoa kuulla Vadelmaunelman kuulumisia, niin ne vaan säikyttelee mutta lopulta kaikki hyvin! Mulla supistaa ihan jatkuvasti, teen mitä vaan tai vaan...
  7. L

    Touko-kesäkuun 2010 hoidoista plussanneet

    Bongasin teidän ketjun taas tuolta etusivulta, ja oli pakko tulla pikavisiitille. ONNEA Hanuu ja Nonna!!!!! Ihanaa nähdä "tuttujen" vauvauutisia! Ja tietysti isot onnittelut ja tsempit kaikille muillekin ketjulaisille joiden hoitotaipale on päättynyt siihen ihanaan lopputulokseen tai ovat...
  8. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Srap jo oli varsinainen "valmentaja"! On joo hyvä et lapsettomuudesta keskustellaan että tietoisuus lisääntyy mut ei hitsi tuolla lailla. Meillä tosiaan synnytysvalmennus oli vaan yksi 2h kerta, viikon päästä on monikkoyhdistyksen tapaaminen ja se kai on sitten vähän kuin perhevalmennus siinä...
  9. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Ihanaa Vattu, Tirlaittan ja Scrap että kaikki on nyt hyvin! Vai on teillä ollut jo perhevalmennuksia? Mulle ei oo edes puhuttu sellaisista mitään...ehken ihan hirveästi menetä. Viime viikolla käytiin TAYSin monikko-synnytysvalmennuksessa (yksi kerta, muuta ei ole): eipä siellä kauheasti...
  10. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Onneksi muutkin on jo hommanneet vaikka mitä, en ollutkaan outo ja liian aikaisessa :) Tirlittan Me ostettiin teutonian team cosmot (Saatiin vika 2010-malli alella) kun niissä oli eniten istumatilaa ja vaunukopat on aika lailla pidemmät kuin monilla muilla. Pyörät oli kanssa yksi kriteeri...
  11. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Heippa! Nostelenpa meidän ketjua ettei vaivuta ihan pohjille asti. Mut sitähän sanotaan että "no news is good news" joten varmaan kaikilla on aika tasaista kummunkasvatusta (?) Onko Vadelmaunelmalla tilannepäivitystä? Täällä mietin kovasti miten siellä jaksellaan. Niinkuin kaikki onkin jo...
  12. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Vadelmaunelma voi himputti, ei sua kyllä päästetä helpolla! Mulla on tota tosi runsasta vetistä vuotoa ollu varmaan kolmisen viikkoa kanssa, alushousut on aina ihan märät, vaikka mitään ei näy. Ja juu, lääkärin mukaan ihan normaalia on. Kun kerroin 2,5 vkoa sitten TAYSissa lääkärikäynnillä...
  13. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Vadelmaunelmalle ja etenkin pikku-unelmille nyt hirmuiset tsempit! Onneksi nyt näyttäisi että sun pienillä on kaikki hyvin!!! Kyllä me uskotaan että ne siellä pysyy kyydissä! Mulla on kanssa istukka liian matalalla ja lääkäri varoitti et voi alkaa tosi helposti vuotamaan, pikkuisen nousi...
  14. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    :heart:Syksyn 2010 hoidoista plussanneet:heart: La * Nimimerkki * ikä * synnytyssairaala * Monesko tulossa 3.5.2011 * Wabisabi * 6.5.2011 * Pikkukotka * 35 * KOKS * toinen 10.5.2011 * Sanasa * 30 * JS * esikoinen 13.5.2011 * Vadelmaunelma * ? * NKL * esikoiset 15.5.2011 *...
  15. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Voi vitsi kun oon vähän kade teille kun saatte valkkailla vaunuja... tosiaan niinkuin marmatin niin kakosille on tosi huono tarjonta. Kiitokset vaatevinkeistä, aika samanlailla olin itekin ajatellut. Hirveän moni kaveri on sanonut että ennen syntymää tuli osteltua kaikkea tosi nättiä jotka jäi...
  16. L

    Kotidoppler ja monikkoraskaus

    Moi! En löytänyt aina kun yhdet äänet. Nyt ei ole tullut moneen viikkoon kokeiltuakaan. Tai jos löysin useammasta kohtaa niin ei voinut tietää onko sama kaiku kummiskin. Eikä erottanut vielä viikolla 18 neuvolantätikään, vaan piti ultrata varmuudeksi että nähtiin sydämen sykkeet molemmilta...
  17. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Heippa ja loistavaa uutta vuotta kaikille! Sitä ihanaa "Vauvain-vuotta"! Ja onnittelut ultra-virstanpylvään ohittaneille hyvistä uutisista! Itse olen kanssa niin onnellinen tästä raskaudesta. Nyt kun pahimmat pelot on väistyneet niin tuntuu että päivittäin vain istun ja ihmettelen, silittelen...
  18. L

    Vaunupohdintaa - Huono tarjonta!

    Moi Raitis! Minusta tuolla suomenkielisillä sivuilla on nimenomaan että Team cosmoihin käy molemmat kopat teutonia Lastenvaunut&#32;-&#32;Team Cosmo&#32;-&#32; (kuvissa ainakin on kopalla ja kassilla erikseen). Tarjonta on surkea, ollaan käyty muutaman kerran Tampereen liikkeissä...
  19. L

    Uusia kaksosten odottajia?

    Heippa pitkästä aikaa! Niisku-Rouva mulla oli todella pahat kivut/krampit/supistukset/mitkälie jotka kesti plussaamisesta noin puolitoista viikkoa eteenpäin. Itkin vaan lattialla kippurassa, askeltakaan ei voinut ottaa. Monesti heräsin niihin juurikin yöllä. Lääkärit ei tienneet mistä on...
  20. L

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Nyt ihan pikaikakommentti. Minttuskalle älä huoli, Levolac on sellainen lääke, joka ei vaikuta varsinaisesti suolen omiin liikkeisiin, eli suolisto ei voi mitenkään tottua siihen eli ts. laiskistua entisestään. Voit ihan huoletta käyttää sitä ja sitten raskausajan jälkeen elimistö (myös se...

Yhteistyössä