Hakutulokset

  1. P

    erittäin vaarallinen hoitopaikka ?

    Kuulostipas villin lännen meiningiltä...ja anna mennä vain ilmoitusta paikasta eteenpäin, häpeäksi ovat ko.ammattialalle. Ja et todellakaan vie lapsiasi moiseen paikkaan hoitoon, sillä täytyyhän sulla ittelläs olla rauha siitä, että lapsesi voivat hoitopaikassaan hyvin sen koko työaikasi ajan...
  2. P

    Mitä ratkaisuja olette tehneet mahdollistaaksenne kotona olon vauvan kanssa äitiysloman jälkeen? Ja miten sillä parillasadalla pärjää?

    No ei meidän ainakaan ole tarvinnu tehdä mitään erikoisia ratkaisuja. Mies käy töissä, palkka ehken keskitasoa, ja kolme muksua kotihoidossa. Lainat pystymme maksamaan ja muutenkin ihan normaalia lapsiperheen arkea viettämään. Kait se vain on asenne kysymys sekä se, miten osaa rahaa käyttää....
  3. P

    Miksi lihavat pitää liian pieniä vaatteita?

    Oiskohan kyse jonkin asteisesta itsensä huijaamisesta ja vääristyneestä minäkuvasta, eilisessä elämisestä. Ei suostuta hyväksymään sitä tosiasiaa, että kroppa on oikeasti muuttunut vaikka mieli ei olisikaan... Mutta nykyään on isokokoistenkin helpompi saada kauniita ja sopivankokoisia vaatteita...
  4. P

    On siitä 6h ko minua puri joku käärme

    Ja hei, se kyypakkauksen tabletti on vain ensiapua eli antaa sulle aikaa hakeutua hoidon pariin. Miksi pitää ehdoin tahdoin hankkia elämäänsä sitä äksöniä?
  5. P

    On siitä 6h ko minua puri joku käärme

    oot sä sairaanhoitaja ammatiltasi vai?? Ihmettelen, että vielä kyselet ja kuvittelet etkä ole jo mennyt näytille :o Peesien peesi.
  6. P

    Minkä ikäinen lapsi osaa yleensä tavuttaa?

    Meillä on kolme vuotiaana osattu...
  7. P

    On siitä 6h ko minua puri joku käärme

    Ja noi on just niitä sarjassamme kuuluisia viimeisiä lausahduksia....
  8. P

    On siitä 6h ko minua puri joku käärme

    Ei sen kyynpureman kans ole oikeesti leikkiminen. Ja vaikka olet ottanut sen kyytabletinkin, niin se ei riitä. Aina on sen lisäksi hakeuduttava hoitoon. Aina. Voi hyvänen aika siun kanssas.... :hug:
  9. P

    On siitä 6h ko minua puri joku käärme

    Toivottavasti vain selviät siitä oikeasti pelkällä säikähdyksellä...mutta...mun lähipiirissä tapahtui kesän aikana kans kyynpurema ja erittäin hyväkuntoiselle naiselle. Ei meinannut jääräpäänä mennä sairaalaan mutta onneksi meni, sillä reilun kymmenen tunnin jälkeen puremasta hän sai voimakkaat...
  10. P

    On siitä 6h ko minua puri joku käärme

    Hei, seuraile ja tarkkaile nyt kuiteskin vielä kunnolla omaa olotilaasi, sillä sen pureman kans ei ole leikkiminen. Sulle voi tulla hyvinkin vielä sydänoireita, joten sen pureman kans ei todellakaan ole leikkimistä :hug: . Mie oon nyt kyllä hiukan huolissani, kun et sitten lähtenyt sinne...
  11. P

    kuinka pitkä miehesi on? entäpä sinä?

    Minä 178 - mies 184
  12. P

    Minkä ikäisenä teillä aloitettu uimakoulu?

    No ollos hyvä vaan :D ... tosin mua/meidän perhettä ei ko.asia ollenkaan naurata - lähinnä mietityttää tämä pässinpökkimien päättäjien outo näkemys asiaan, että järven läheisyys ja uimataitohan eivät kuulu mitenkään yhteen :headwall: ... ja sitten vielä taivastellaan hukkumistapauksia :headwall:
  13. P

    Minkä ikäisenä teillä aloitettu uimakoulu?

    Meillä uimakouluun pääsee vasta sinä keväänä, kun on eskaria lopettelemassa :o ...ja pidän sitä huutavana vääryytenä ja idiotismina, kun sentään koko hiivatan kirkonkylä on paiskattu järven rannalle :kieh: ...
  14. P

    poikaa kiusattiin eskarissa =(

    Ap, otat heti maanantaina rohkeasti yhteyttä eskariopettajaan. Asiaan on puututtava heti ja tilanne käsiteltävä, jotta ei ehdi paisua suureksi. Meillä oli samanlainen tilanne - poikaa joutui kiusaamisen kohteeksi heti ensimmäisenä päivänä sillä seurauksella, että jo hiukan rupesi ko. kaveria...
  15. P

    Rekat, kuormurit, bussit...nopeuksista???

    Edelleenkin - tervetuloa vänkäriksi ison auton kyytiin. Asiasta tietämättömän on niin helppo, niin helppo heittää kommentteja... Se on ihan sama onko kesäkeli vaiko talvi mutta kun ajaa isolla autolla mäkisessä maastossa, niin pakosta on, kuorman kanssa vallankin, painettava talla pohjaan mikäli...
  16. P

    Rekat, kuormurit, bussit...nopeuksista???

    Ap, kiitos :flower: . Hieno kirjoitus. Ja mä niin kompaan ajatuksias siitä, että monelle henkilöauton kuljettajalle tekisi niin hyvää päästä vaikka päiväksikin vänkäriksi ison auton kyytiin, niin johan avautuisi silmät kummasti liikennekulttuurille. Arvokasta työtä tekevät ja pitävät Suomen...
  17. P

    Meinas tulla hätä

    Ettei nyt sitten vallan mennyt ja testannut sun reaktioita moiseen visiittiin :whistle: ? Nuo viisvuotiaat kyllä osaavat olla aikamoisia epeleitä...heti juonimassa, kun silmä välttää...Toivottavasti teillä meni asia perille heti ekasta kerrasta...ja onneksi vain meinas tulla hätä, joten sitähän...
  18. P

    Meinas tulla hätä

    Voin kyllä hyvin kuvitella, ap, tunteesi...oliko muuten karkulaisen eka kerta? Meillä alkoi kans ton ikäisenä tuo oman reviirin laajentaminen...ja saatiin pojan kans keskustella moneenkin otteeseen :kieh: ...
  19. P

    Eskarilaisten/ekaluokkalaisten äidit, kutsutteko koko luokan/ryhmän lapsen synttäreille?

    En kyllä ajattele kutsuvamme koko ryhmää, vaan vain pojan parhaimmat kaverit...
  20. P

    Johan mennee hankalaksi tuo tulevan eskarilaisen haku...

    Tämän toisen lähinaapurin äidin kanssa ollaan yhdessä pähkäilty asiaa ja alustavasti ollaankin löysästi sovittu jonkinmuotoisesta vuorottelusta nuissa eskarilaistemme hakemisissa - yhdessä kun samassa veneessä olemme :). Ja näillä nykyisillä tiedoillamme tältä suunnalta ei muita eskarilaisia...

Yhteistyössä