Hakutulokset

  1. A

    Löytyykö muitakin mummoäitejä????

    Hei!! Just juhlittiin eilen 7 v poikani ja 20 v tyttöni yhteissynttäreitä kera ystävien ja sukulaisten.. Mukana menossa myös suvun uusin tulokas eli vanhin tyttäreni sai 9 päivää sitten ihanan poikavauvan.. Sulle iltatähtien äippä: Mun nuorin melkein 3 v tyttö on ollut uudesta vauvasta aikas...
  2. A

    Joko tämä on synnytys?

    Kokeile lämmintä jyvätyynyä tai jos ei ole kastele pieni pyyhe lämpimään veteen. Viimeisimmässä synnytyksessä mulla alkoi vatsasta ja siirtyi selkään niin sain sairaalassa kaksi jyvätyynyä jotka solmittiin sivuista niin tuntui taivaalliselta sen pienen ajan minkä siellä olin. Mulla supisteli...
  3. A

    Minkäs ikäsiä teidän miehet on?

    Minä 44v ja mies 47 v. Perheessä 6 lasta. Nuorin 2,5 vuotias ja vanhin 21 v. Kotona asuu vanhempien lisäksi 4 lasta. Mut hoidossa mulla päivisin myös ihana 2 vuotias lapsenlapsi..
  4. A

    Löytyykö muitakin mummoäitejä????

    Hei!! Olen 44-vuotias 6 lapsen äiti. Lapset syntyneet vuosina 1988, 1990, 1993, 2001, 2003 ja 2007. Olen myös ihanan 2 vuotiaan mamma ja parin viikon kuluttua jo kaksinkertainen mamma. Olen ollut lasten kanssa kotona uskomattomat 22 vuotta. Välillä yksi kesätyö ja perhepäivähotajan töitä...

Yhteistyössä