Hakutulokset

  1. T

    libero-merkeistä

    Liberon nettisivut päivittyvät huomenna. Silloin kaikki edut tulee näkyviin omilta kerho sivuilta.
  2. T

    Hyviä kirppiksiä Helsingin seudulla?

    Olisko vinkkejä missä kannattaa käydä - lastenvaatteita, kirjoja ym tarvikkeita olisi hakusessa.
  3. T

    väsyttääkö kortisoni???

    tyttö sai kurkunpääntulehdukseeen kortisoniliuosta, ja vaikuttaa aika väsyneeltä. päikkärit on nukkunu, eikä oikeesti tähän aikaan vielä näin kovasti haukottele! kertokaa viisaammat =)
  4. T

    Millaista elämää viettää monen lapsen kotiäiti?

    On samalla pihalla kaiket päivät kakaralaumansa kanssa, ei koskaan osta mitään itelleen, elämä kiertää kodin ja pihan väliä. Kerran kuussa ehk'ä pääsee ostoksille kahdeksi tunniksi kun ukko suostuu katsomaan lapsia, koskaan ei käy ulkona kavereiden kanssa, näyttää rähjäiseltä, hutaa muksuilleen...
  5. T

    minkä ikäisenä tullut eka r-kirjain?

    Tai vähä sinne päin...Meillä poika on 1v8kk ja sano yks päivä ihan selkeesti että kypärä.
  6. T

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Jos saisit vapaasti valita, synnyttäisitkö ensimmäisen lapsesi alakautta vai sektiolla? Tarkoitan, jos molemmat tavat olisi mahdollisia ja saisit ITSE päättää? Ja miksi päätyisit juuri siihen synnytystapaan? Itse haluaisin synnyttää alakautta, koska henkilökohtaisesti haluaisin kokea...
  7. T

    Seinäjoen starkista hiekkalaatikko??

    Meillä kanssa kävi niin et starkista loppu eikä jaksettu odotella joten haettiin minimanista semmonen missä kansi ja kun kääntää auki saa siitä istuimen.Kätevä ja kiva.Ostettiin Vaasasta.
  8. T

    Olenko mielestänne lihava?

    Et, mut entäs mä... Pituus 171 cm, paino 84kg :laugh:
  9. T

    Autatko minua äänestämään äitilleni matkan?

    :wave: ääni annettu
  10. T

    Kuka tekee täytekakun?

    Mies tekee kakun lasten kanssa! Kakkupohjankin väsäävät keskenään. On muuten tasan ainut kerta vuodessa kun mun mies leipoo!! Aina on tullut tosi hyvä kakku ja todella persoonallisesti koristeltu.. :heart:
  11. T

    parvorokko

    eikö ketään tiedä?
  12. T

    parvorokko

    Onko kellään tietoa jos on raskausaikana altistunut niin mitä tehdä? Ymmärsin ainakin että keskenmenoriski suurenee mutta onkos muuta? oltiin siis kylässä jossa lapselle oli puhjennut tuo kaksipäivää vierailumme jälkeen ja mulla alkuraskaus menossa. voiko/pitäisikö tutkia jotenkin tai onko...
  13. T

    Lapset näkevät. Lapset tekevät

    Ihan totta! Kyllä tuota on jokaisen hyvä miettiä :attn: :attn:
  14. T

    Pituus / paino

    Pituus huitelee siellä 178cm ja paino 68kg
  15. T

    Laihuliinien äidit - lyökäämme viisat päät yhteen!

    Laittaisimmeko tähän listaa vinkeistä ja keinoista joilla vauvan ruokahalua tai ruan energiamäärää voisi lisätä jos vauva ei esim. jaksa syödä kerrallaan ns. riittävää määrää. Entä vauvojenne lempiruat? Minä teen riisipuuroon korvikeeseen jospa siihen tulisi lisää makua ja energiaa kuin veteen...
  16. T

    90-luku

    :attn:
  17. T

    90-luku

    mikä on sen biisi setin nimi joka soitetaan baarissa++ jossa tulee yhteen putkeen n.10suomalaista biisiä esim..paula koivuniemen "kuuntelen tomppaa =) muuten en kuuntele noita..mut ihme juttu et aina tanssilattialla,,laulaa itekin mukana B) haluun ladata sen koneelle..siks tarttisin sen nimen...
  18. T

    lapsi mainokseen?

    moikka teidän lapset osallistunu valokuva kilpailuihin tai mainoksiin.. mun tekis mieli pistään neitin kuva johki kilpailuun?+ mut minne??? =)
  19. T

    Mistä halpa päivänvarjo rattaisiin?

    Netistä katoin hinnat noin 15-30e. Löytyykö jostain halvemmalla?
  20. T

    Mistä sais halvalla päivänvarjon?

    :attn: Tarvittais perjantaina! :D

Yhteistyössä