Hakutulokset

  1. R

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Heips taas pitkästä aikaa! En ole kerinnyt käydä täällä edes lukemassa pitkään aikaan kun meillä on tapahtunut täällä kaikennäköistä. Ensin poitsu sairasti vauvarokon (kolmen päivän kuume) ja siinä vilahti viikko poikaa hoidellessa, oli toinen kyllä ihan ventti koko ajan, olisin ollut...
  2. R

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Heips! Neuvolassa käytiin ja saatiin uudet mitat: 1v, 74,5 cm, 9333 g. Pituus on nyt nollakäyrällä, paino menee siellä alemmalla käyrällä mutta ei mikään ihmekkään kun kaikki energia menee liikkumiseen. Poitsu ei ole paikallaan sekuntiakaan siitä lähtien kun hän herää, yleensä kirjatkin...
  3. R

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    no nythän mä innostuin kirjoitteleen! Piti vielä lisätä että meillä syödään kans aika paljon itse, yleensä sormin mutta lusikalla menee aina vähän myös suuhun. Karseeta sotkemista, mutta pakko kai sitä on kestää... tässä vielä kuva meidän poitsusta ja hänen hienosta Salama-autokakusta :D...
  4. R

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Heippa taas pitkästä aikaa! Meidän poju se täytti viime viikolla vuoden! :flower: Ollaan nyt sitten kaikki toisella vuodella. Synttäreitä juhlittiin viime viikonloppuna koko viikonlopun niin ollaan oltu täällä vähän väsyneitä. Joka päivä oli jotain vieraita, suurin osa tuli sunnuntaina...
  5. R

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    moikka taas! Onnea kaikille 1-vuotiaille!!! :flower: Meillä on juhlat tulossa siis vasta marraskuussa kun ollaan tän palstan viimeisimpiä... no ompahan vielä aikaa suunnitella juhlia :D Poitsu kasvaa ja kehittyy ihan hurjaa vauhtia koko ajan, nyt meillä siis juostaan ympäriinsä...
  6. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Onnea Iinalle!! :flower: Hurjaa, ensi kuukausi on sitten tässä ketjussa täynnä 1-vee synttäreitä (tai no meillä vasta marraskuun alussa)! Joku oli kertoillut tuosta korvikkeen juonnista ja löysästä vatsasta. Meillä on ihan sama juttu sellaisina päivinä kun ruoka ei oikein maistu ja poitsu...
  7. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Heippa taas pitkästä aikaa! Ja terveisiä jenkeistä, oli oikein mukava reissu koko perheelle. Varsinkin poitsu nautti kun sai touhuta rannalla, uima-altaalla ja löydettiin upeita leikkipuistoja myös! Hieman pojulla oli vatsa sekaisin ekat pari päivää mutta se meni äkkiä ohi eikä näyttänyt...
  8. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    ainiin ja unohdin mainita että meillä kävellään jo aika paljon ilman tukea! Uskomatonta, mutta poitsu ensin kävelee esim sohvasta kiinni pitäen ja sitten ihan huomaamatta lähteekin vaan kävelemään ilman mitään tukea, tai pitää ensin vaikka mun kädestä kii ja sitten kun huomaan onkin irroittanut...
  9. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    heippa taas pitkästä aikaa! ollaan oltu reissussa mummolassa niin en ole ehtinyt kirjoitella, tää palstakin on näköjään muuttunut sillä aikaa :) Meillä Helsingissä oli siis 8kk neuvola ja seuraava on vasta vuoden ikäisenä eli ihan keskenään saadaan olla monta kuukautta, seurailen kyllä itse...
  10. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    heips pitkästä aikaa! Me ollaan reissattu niin paljon ettei ole mitään kerinnyt kirjoittaa. Talvivaatteista olitte puhuneet, me ollaan sinne jenkkilään lähdössä syyskuun alussa ja ostetaan sieltä talvivaatteet ja kengät. Ajattelin että sieltä varmasti löytyy hiukan erilaisia pukuja kuin...
  11. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Mukavaa elokuuta kaikille! Olen taas koneen äärellä pitkästä aikaa, oltiin pari viikkoa lomalla isiemme mailla ja kaukana nettiyhteyksistä :) Mukavaa oli koko perheellä ja varsinkin poitsusta on tullut aikamoinen mökkeilijä :) Siellä oli niin paljon tekemistä, ettei tullut tylsää...
  12. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    mrrrr... kirjoitin pitkän viestin ja sit se vaan katos.. jep! Pikille onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin! Meillä käytetään siis ihan marketista saatavaa rasvaa, vaikka ollaankin aina varjossa. Mutta olen sen verran hysteerinen tuon ihon palamisen suhteen, että mielummin laitan sitä...
  13. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    heips taas! Jos vaikka ehtisi välillä kirjoitella jotain, paljon on taas tullut tekstiä niin ei varmaan muista kaikkea kommentoida.. Helteet vaikuttaa meilläkin nukkumiseen, erityisesti päikkäreihin, ne jää helposti aika pätkittäisiksi. Ollaan siirrytty kaksiin päikkäreihin ja se toimii...
  14. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Heippa taas! Kiitoksia Talvicci uudesta pinosta! Nopeasti tulin kommentoimaan että ollaan palattu maalta, ihanata oli, poitsu on sellainen mökkeilijä :D Tulen uudestaan kommentoimaan kunhan ehdin lukea kaikki mitä olette kirjoitelleet tänne. mukavan helteistä päivää! Ruusu ja...
  15. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    heippa taas pitkästä aikaa! Kiitos kaikille neuvoista, alettiin toteuttamaan poitsulla sellaista rytmiä että vain kahdet päikkärit päivässä ja tosiaan pidetään vähän väkisinkin hereillä. Mutta päivät ovat parantuneet huomattavasti!! =) Päikkärit on kestoltaan noin 1h-1,5 h, mielestäni...
  16. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    heips! kiitti vastauksista. Siis meillähän syödään 4 krt päivässä eli suurinpiirtein näin: 06-6.30 aamupala (puuroa + hedelmäsosetta tai hedelmäsosetta noin puoli purkkia, siis pikkupurkki) eli tuleeko siitä vajaa desi? 10-11 lounas, kasvissose mihin sekoitan vähän lihaa/kanaa, tätä menee...
  17. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    huomenta kaikille! kiitti Talvicci neuvoista, koitan ens kerralla laittaa viestiä :D Meillä herättiin taas 5.15..... kiva. Koitin silitellä ja hyssytellä mut poitsu vaan pyöri ja hyöri sekä jokelteli. Luovutin sitten puolen tunnin jälkeen ja noustiin ylös. Ekat päikkärit siis menossa...
  18. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    heips! MISSAH: meillä kanssa menossa sellainen vaihe että äiti on paras, edes isi ei kelpaa jos minä olen paikalla (paitsi kylpyhetket on isän ja pojan juttu). .. mutta hoidossa menee hyvin, riittää kun en ole näköpiirisissä niin poitsu on ihan oma itsensä. Eli voit mielestäni viedä huoletta...
  19. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    pikaiseen vaan kommentoimaan tota pottailua. Meillä se sujuu jo ihan hyvin, tänäänkin on saatu kahdet pissat ja yhdet kakat sinne. Eli vaippojen määrä on vähentynyt huimasti ja yhä enemmän käytetäänkin pelkästään kestoja. Yöksi ja päikkäreillä on kertikset. Itse olen ainankin oppinut...
  20. R

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Ulpu: kiitti vinkistä, varataankin aika sinne poliisilaitokselle sitten ni ei tartte pienen kanssa jonotella!! ja puuroista: meillä syödään tavallista kaura- tai riisipuuroa (pikasellaista) ja laitan joko sosetta tai sitten uusi hitti on jäiset mustikat (itse kerätyt) kaurapuuron sekaan...

Yhteistyössä