Hakutulokset

  1. M

    GALLUP: Paljonko maksatte vuokraa? (koskee siis vain vuokralla asuvia! )

    83 m2, rivitalokolmio, vesi ja netti kuuluu. 603 euroa
  2. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    BILIGA: ONNEA!!! Tuosta kohdunsuusta: mulla oli jo rv 15 +3 2,5 cm ja pehmeä..???? mutta ei siihen ole kukaan mitään sanonut? nyt alkoi vaan kummastuttaan, toki onhan mulla jo 5. lapsi tulossa mutta edellisestäki oli jo alkuraskaudessa tuo sama lukema.. :confused: myyden ja 26!!!!
  3. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    mäpäs aloitan eli vauvaa varten on: -pinnasänky + tykötarpeet -hoitopöytä(josta saa pelkän lipaston myöhemmin) -harsoja -vaunut(yhdistelmät, tuon 3. v:n vanhat) -vaatteita aikas paljon, just tuo pekka osti vaikka kuin monet bodyt ja potkarit, ja on sitte vanhoja tallessa, vaikkakin aika...
  4. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    voi sammeli, ja kaikki muutkin, mutta nyt ihan sammelille kirjotan.. tiiän niin tunteen. raha-asiat on ihan e:n peestä!!! mä otin tän "uuden" asuntomme eli 83 neliötä ihan heitosta. tässä siis ollaan kirjoilla minä ja nuorimmainen 3 v. mun isommathan on mulla puolet kuusta mutta...
  5. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    pikkusen kuulumisia, nyt kun on vähän aikaa.. koiranpuremat näkyy paranevan aika hyvin, veikkaan että tuohon ylähuuleen jää arpi, ainaki vähäksi aikaa, toivon mukaan hälvenee kun tyyppi on noin nuori kuitenki. en tiiä mitä tekevät koiralle. mullahan on itellä myös koira, samaa rotua oon...
  6. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    voi että!!! mulla on isommat lapset pääsiäisen isällään ja aksu, nuorimmainen, reilu 3 v. oli perjantaista oman isäsä, siis tän surullisen kuuluisan pekan luona. no, sielläpä oli sitten mummolan koirat myös kun pekan vanhemmat oli pääsiäisreissussa. mä kun ajattelin että kiva kun ensimmäisen...
  7. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Mun on nyt hehkutettava :ashamed: kun löysin nettitorilta ihanan mammahousupaketin ja nyt se lähtee alkuviikosta mulle! 30 euroa, sis. yhdet mammasortsit, kahdet ns caprifarkut ja mammalappuhaalarit. on kesäksi mitä pitää... mulla on jo pari viikkoa ahdistanu kun ei oo kunnon housuja mitä pitää...
  8. M

    niin siis meneekö kaupat kiinni klo 18.00 vai 21.00`??

    tänään ja lauantaina ovat normaalisti auki, paitsi alko joka on lauantaina kiinni.
  9. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Mulla oli tänään rakenneultra, vauva on tyttö ja paino oli reilusti yli 400 g.. :O, kaikki oli kunnossa, tarkempaa painoa ei sanonu.. mutta sama kai tuo. ihana päivä oli, tuo ukkokin halus tulla mukaan, niin että ei tarvinnu yksin mennä. sukupuolesta ei ole kuulemma epäilystäkää..? heh, no se...
  10. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    täällä oli vissiin sairaanhoitajia tms..? voisko joku kertoa mulle suomeksi mitä tarkoittaa mycosis fungoides, sezaryn synrooma , VRE-kantaja ja anamneesissa aiemmin sairastettu koukkumatoinfektio??? kyseessä on myös sytostaattihoidot.. en nyt just jaksa tarkemmin kertoa mutta tärkeää...
  11. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    mulla on tylsää.... : / Kaikki lapsoset on nyt isillään.. siis 3 vanhintahan asuu puokkiin aikalailla mun ja isänsä luona mutta nyt tuo nykyinen-entinen-tuleva-mikälie otti nuorimmaisen ittelleen(tai siis sinne vanhempiensa luokse :headwall:) sunnuntaihin asti. mitä ihmettä minä teen, mitä...
  12. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    minäpä laitan kans näitä neuvola-arvoja mitä eilen katottiin: eli rv eilen 20+0 paino: 54,7(oli tippunu sen 3,2 kg mitä oli tullu..) rr: 116/69 pissa puhas sf-mitta:18 vauvelin syke +155 ja potki kyllä kovasti kun kuunneltiin.. :) ristiäiset pidetään/pidän, nimiä tulee 3 kun mulla ja...
  13. M

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    pitkästä aikaa, muutto ohi!!!!:wave: niin ihanan iso asunto että melkein leijailen alakerrasta yläkertaan ihan vain huvin vuoksi... sillä tuo paino on tippunu ihan alkuaikoihin kai.. tänään oli neuvola taas, mutta kaikki ok, painonpudotusta lukuunottamatta, ihan ok kai tuo uus neuvolatätikin...
  14. M

    Peruspäivärahasta ja kelan tuista, kannattaa vissiin hakea toista kämppää..

    riittää että asuu eri osoitteissa ja saa kelan elatusmaksut jos toinen ei pysty maksaan(tai ei maksa). ei siis tarvi virallisesti erota...
  15. M

    Mies oikeudenkäynnissä syytetyn penkillä. Miten pitkään käsittely kestää? Ei ole vieläkään tullut kotiin.

    jos se ei ollu vangitsemisoikeudenkäynti niin ei sitä ainakaan kiinni ole otettu!
  16. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    heips taas, onko kellään muulla ollu semmosta outoa kipua, kun mulla välillä. tuossa oikealla puolella navan vierestä muutamia senttejä välillä vauva tuntuu(tai joku osa hänestä..) tosi lähellä ihon pintaa ja kun ihoon koskee sattuu ihan hemmetisti? mulla välillä tuntuu ja oikeasti on tosi...
  17. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    ihan noppeesti vain tulin näyttäytyyn, muuttourakka vie voimat... oonki nyt kuskannu nuorimmaisen ja koiran paikallisille hiekkakuopille "revitteleen" niin saan rauhassa sit kotona touhuta. siellä on hyvä myös tokoilla välistä koiran kans, ni saa sitä aivojumppaaki, 3-v:n kans oon nostanu...
  18. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Onnittelut ultrauutisista niitä saaneille!!! itte saanki vielä ootella.... tärkein tavara: sitterin, vaunujen ja sängyn jälkeen varmasti liivinsuojat ja bepanthen-voide :) sekä mulle rintapumppu, ilman sitä oisin räjähtäny ekoina viikkoina.. turhin: hyppykiikusta ei kukaan näistä neljästä...
  19. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    oli pakko tulla tänne kertomaa, mä meen tänään kattoon jussi hakulista :D!!!! ei se nyt mikään mun suurin suosikki ole, mutta pääsempähän minäki jossain käymään :eek:
  20. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Liikkeistä, mulla tää tyyppi heiluu eniten aamupäivisin ja sillon tuntuu ihan mahan päältäkin, iltasin enemmänki tunnen vain ite.. tuosta nuorimmaisesta muuten np-ultrassa annettiin la:ksi 5.12, muutettiin rakenneultrassa 19.12 ja synty lopulta 28.12, ..oli siinä odottamista :D. kuukautisista...

Yhteistyössä