Hakutulokset

  1. N

    Te joilla ei ole asuntolainaa ettekä maksa vuokraa!

    Meillä on velaton ja vuokraton tilanne. Yhtiövastiketta tosin maksetaan pari sataa kuussa. Lainan lyhentämisen sijaan voi innostua vaikka säästämisestä. Lainaahan ei ole pakko ottaa mihinkään jos voi odottaa ja säästää saman summan kasaan. Ja onhan se mukavan turvallinen olo kun tileillä on...
  2. N

    ihana tuoksuisin huuhteluaine?

    comfort naturals, se missä on oliivinkukkaa ja puuvilla-uutetta. Ihanan mieto tuoksu.
  3. N

    mikä vaivaa lasta joka tunkee vieraiden aikuisten iholle kiinni?

    Jotkut lapset vaan on kiinnostuneita tutustumaan vieraisiin ihmisiin, ei siinä mitään outoa ole. Ap voit tietysti halutessasi olla lapselle juuri niin tyly kuin vain kehtaat olla, se on sinun asiasi. Minusta lapsissa on suloista se kuinka vilpittömästi he voivat uskoa itseensä ja siihen...
  4. N

    luottotietojen menetys?

    No täältä voit ihan itse katsoa ja vakuuttua siitä että luottotiedoissa on merkintä määräajan, maksoi ne heti tai ei. http://www.asiakastieto.fi/kuluttajille/luottotietolaki.jsp?l1=4
  5. N

    luottotietojen menetys?

    Oisko sun mies sitten valehdellut sulle? Nimittäin merkintää ei saa heti pois.
  6. N

    luottotietojen menetys?

    Merkintää ei poisteta, mutta tietoihinsa saa soittamalla merkinnän siitä että peritty summa on suoritettu. Eli luottotiedot eivät palaudu samantien, vaikka tekisi mitä.
  7. N

    Gallup: Raskaana ollessasi kuvottamimmat hajut ja maut?

    tupakka, kahvi, haju- ja partavedet, hiuslakka, eines-ruoat, ihmiset ratikassa, ruuan valmistuksesta aiheutuvat tuoksut etc. olihan noita...brrrh.
  8. N

    G: Tarvitsetko ruotsinkieltä missään?

    Vaikka en käytä ruotsia kuin muutaman kerran vuodessa, töissä sen ymmärtämisestä on hyötyä, sillä puolet työntekijöistä ovat ruotsinkielisiä, ja puhuvat sitä keskenään. Ei tarvitse olla ulkona muiden jutuista kun ymmärtää. =) Ei pakkoruotsi ole keneltäkään pois. Kielten opiskelu on ilo...
  9. N

    mikä ammatti mulle??

    Hmmm. Mitäs työtä sitä tehtäis selällään maaten.. jos ei istumaan eikä seisomaan pysty. ;) Leikki leikkinä. Mut eikös selkävaivainenkin voi tehdä istumatyötä jos työergonomiasta on huolehdittu kunnolla?
  10. N

    Jokapäivä 24000 lasta kuolee :(

    En ole varma, mutta en usko että miljardit kehitysapurahat ovat vuosikymmenten aikana valuneet hukkaan. Parannusta on varmasti monilla osa-alueilla saatu aikaan, ja monissa maissa luotu varmasti hyvää pohjaa muutokselle. Mitä ehkäisyvalistukseen etc tulee, olen käsittänyt että unicef auttaa...
  11. N

    Jokapäivä 24000 lasta kuolee :(

    Et satu olemaan pentti linkola? Kuulostat vähän samalta... Mun mielestä on vähän vaikeaa sanoa kenellä on oikeus elää ja kenellä ei, mutta lasten kuolema tuntuu aina isommalle vääryydelle kuin aikuisten. Siinähän on elämä vasta edessä. Kyllä tuo tuhansien lasten turhat kuolemat päivittäin...
  12. N

    G: Luotatko mieheesi 100%:sti?

    Luotan 100%, koska hän ei ole koskaan rikkonut luottamustani. Luotan vähemmän sitten jos siihen on todistetusti syytä. :D
  13. N

    Koska mustasukkaisuus menee jo yli?

    Kuulostaa todella heikon itsetunnon omaavalta tapaukselta. Sun ex on hänelle uhka, mutta hän voi puhua baarilöydöistä loukatakseen sua. Suosittelen kyllä harkitsemaan onko suhteella alkuunkaan toivoa. Miehen toiminta ei kuulosta rakkaudelle, vaan omistuksenhalulle ja jatkuvalle valtataistelulle.
  14. N

    Miten puuttua teini-ikäisen ylipainoon

    Eiiii, älä puhu esimerkkinä omista ongelmistasi painon kanssa. Kuulostaa hullulta, mutta monet lapset kantavat taakkana myös vanhempiensa taisteluita. Jos kerrot että sinulla on ollut paljon ongelmia painosi kanssa, hän voi tulkita että silloin hänelläkin kuuluu olla niitä. Sukuvika, jolle ei...
  15. N

    Miten puuttua teini-ikäisen ylipainoon

    Teini-iän tunnemyrskyily on kyllä haastavaa aikaa, etenkin äidille ja tyttärelle. Mitäpä jos et keskittyisi niinkään tarkkailemaan lapsen syömistä tai houkuttelemaan häntä laihdutuskuurille, vaan yrittäisitte löytää syyn siihen miksi hän syö enemmän kuin tarvitsisi? Todennäköisesti hän lääkitsee...
  16. N

    Miksi painonnousu pysähtynyt raskauden loppupuolella?

    Mulla ei noussut paino alussa melkein 4 kuukauteen, koska pahoinvointi oli niin järisyttävää. Sitten keskiraskaudessa nousikin reilun puolikiloa viikossa, kunnes viimeisellä kolmanneksella pysähtyi lähes täysin. Neuvolassa ainakin pidettiin tahtia ihan hyvänä ja normaalina, vaikka painoa tuli...
  17. N

    Onko olemassa jokin ohje minkä mukaan voi jättää lapset yksin yöksi kotiin?

    Jep jep. Hengitä vähän välillä. Lapsia ei kannata myöskään aliarvioida ja holhota liikaa. Nuoren aikuistumiseen kuuluu saada vastuuta ja vapautta, että hänestä kasvaa itsenäinen. Itse olen muuttanut pois kotoa jo 15 vuotiaana opiskelujen takia, ja hengissä ollaan.
  18. N

    Onko olemassa jokin ohje minkä mukaan voi jättää lapset yksin yöksi kotiin?

    Tietysti lasten kehitys on aina yksilöllistä, mutta meidän suvussa n. 10 vuodesta ylöspäin lapset ovat voineet olla yhden illan/yön yksin, mielummin toki sisarusten tai saman ikäisten kavereidensa kanssa. Ja niin että hätätilanteessa on selvää miten toimia, ja kenelle voi soittaa. 10+ lapsi...
  19. N

    Hiusväristä

    1. Minkälainen kampaamokouluttaja väittäisi valheellisesti totuudeksi sellaista tietoa, joka itseasiassa vähentäisi väriaineiden myyntiä, koska joka kerta ei tarvitse käyttää koko tuubia tukkaan? ;) 2. No olen itsekin ollut alalla töissä 5 vuotta äitini liikkeessä, ja käynyt...
  20. N

    Hiusväristä

    No ainakaan sä et ole ammatiltasi oikeasti kampaaja, sillä siinä hommassa tietäisi että hiusvärin kerrostuminen latvaan tekee väristä epätasaisen. ;) Latvat olisivat kerrostumisen takia aina tummemmat/sameammat kuin tyvi, jos väri levitetään joka kerta tyvestä latvaan. Lisäksi toistuva...

Yhteistyössä