Hakutulokset

  1. Näkymätön Ninni

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Heissan. Enpä ole tällä palstalla vuosiin käynyt, nyt palasin tänne kun vertaistukea raskauden kanssa kaipailen, vielä hieman epävarma olo itsellä kun on ikää jo ja nuorin nyt 8vee. Minäkin mielelläni liittyisin face-ryhmään koska täällä en ole vuosiin käynyt niin face on helpompi... Näkymätön...
  2. Näkymätön Ninni

    Mikä on noin yleisesti ihmisten suhtautuminen etä-äiteihin?

    Äkkiseltään laskettuna mun lähiiirissä on neljä etä-äitiä, tosin kaikki ovat myös kahdelle tai useammalle lapselle lähi-äitejä.. Ihan normaalina pidän sitä että lapset voi myös asua isällä, tai osa lapsista toisella ja osa toisella.. Ihan mikä on se kenenkin perheen paras ratkaisu kaikkien...
  3. Näkymätön Ninni

    Auttaisko vatsalihastreeni virtsankarkailuun?

    tee samalla lantionpohjan ku vatsalihaksia niin menee siin samalla :D (näin mulle työfysioterapeutti sano juur eilen)
  4. Näkymätön Ninni

    Kohta 9- ja 10- vuotiaat keskenään klo 22-03?

    Mun tytöt nyt 11v ja 8v eikä niitä voisi todellakaan jättää, ei ne uskaltais olla, koko ajan kuuluis jotain ja olis vaikka minkänäkösiä peikkoja pitkin kämppää.. :D Itse kyllä olen pienestä pitäen pienempiäni hoitanut, koliikkivauvaa aloin hoitaa 13venä ja sitä ennen hoidin pikkusiskoani...
  5. Näkymätön Ninni

    Kellään moulinex uno leipäkonetta?

    Mä oon hukannut sen käyttöohjekirjasen jossa oli myös leivän ohje, jos jollain oistuo vekotin niin viitsisitkö pistää sen ohjeen..? Siis tavan vaalea leipä, muistelisin et veden määrä oli 330ml.. siit on niin kauan ku oon viimeks tota käyttänyt ettei oo enää muistissa, aiemmin muistin ulkoa sen...
  6. Näkymätön Ninni

    Miten ne nukuttaa tommosen 2-vuotiaan?

    Meillä neljä vee ei pari kk sitten suostunut nestemäistä ottamaan ja maskilla laitettiin unille niin että oli mun sylissä. Maski oli tuttu juttu kun on melkein samanlainen ku astmapiipussa niin meni sit hienosti :)
  7. Näkymätön Ninni

    Montako henkeä perheessä...montako makuuhuonetta kotona?

    6/3 ja täällä kanssa kaappitilaa liian vähän...
  8. Näkymätön Ninni

    2,5-vuotias lapsi söi purkista kerralla kaikki d-vitamiinitabletit!

    Nyt oot sit sen aikaa antamatta niitä minkä ajan määrän vetäs kerralla.. Tai niin meillä ohjeistettiin kun tyttö tykkäs deetipat vetää kerralla koko pullon... Mutta siis aina tuollaisissa tapauksissa kannattaa itse soittaa myrkytyskeskukseen ja kysyä, koska toisen kokemus voi olla hälle hyvä...
  9. Näkymätön Ninni

    Rakastatko äitiäsi ja hän sinua?

    Rakastan ja Rakastaa ja Suurella Sydämellä! :heart: Ja ei, en ole AP! Mun pitäisi niin keksiä omalaatuisempi nikki.. :stick:
  10. Näkymätön Ninni

    Mahalaukun tähystyksessä olleet?

    Mulla tehty monen monta kertaa ja yhtä luottavaisin mielin menen aina sinne vaikka inhottava tutkimus onkin, mutta ei juurikaan satu ja on nopee, yökkyyttää kyllä ja tosi epämiellyttävä tutkimus, mut ei mul oo siitä juurikaan koskaan kurkku jäänyt kipeäksi tai muutakaan, ilmaa tosi tulee pihalle...
  11. Näkymätön Ninni

    Ei kovin hyviä uutisia tänään.

    :hug: voimia!
  12. Näkymätön Ninni

    Montako munkkia teit ja arviolta montako jäljellä?

    Reilu 30 tein eilen illalla ja pari on jäljellä..
  13. Näkymätön Ninni

    Potkupyörä 3-vuotiaalle?

    Meidän pojalle tuo bilteman pinkki ostettiin viime kesänä kun oli just 3vee ja oli aivan mainio ostos, näihin päiviin asti ollut sen silmäterä ja talvella sisälläkin sai sillä ajella, joskus raukka nukahtikin sen viereen. :heart: Ei siis tajunnut viime kesänä polkemisen päälle ja oli ne vihreät...
  14. Näkymätön Ninni

    Saako mieheltä poistaa hampaat tai jotain jos hän jättää naisen?

    Siis tuo ukkohan ihan kerjäs tota! Kuka hullu nyt ois mennyt pari päivää jättämisen jälkeen exän vastaanotolle, varsinkin kun siinä on se kolmas osapuoli ollut kuvioissa! Ymmärrän kyllä tuon naisen teon, moni moni muukin oisi noin halunnut tehdä, mutta tämä nainen sen uskalsi!
  15. Näkymätön Ninni

    irtisanoutumisesta...

    mulle puhuttiin kolmesta kuukaudesta... samat aatokset siis...
  16. Näkymätön Ninni

    huuto.net kaupan purkaminen APUA!!!

    En jaksanut koko ketjua lukea, mutta ihan ihan oikeasti, sun ei kannata maksaa pennin pyörylääkään takaisin! Oli jo paljon että maksoin toimituskulut! Oliko sähköposti tullut lakimiehen mailista että voit tarkistaa että oikeasti on edes minkään mallin juristi asialla ollut, tuskinpa vaan.. Tai...
  17. Näkymätön Ninni

    Paras aika vuodesta löytää kissanpentu?

    Mä hain ite turusta kissanpennun viime syksynä. :) Nyt ois täällä mun kamulla kahdeksan pentua, että Helsingistä kyllä löytyy. :D
  18. Näkymätön Ninni

    Laitoin synttärikutsuun: " Tulethan lahjan kanssa"

    Joo on munkin lapsen synttäreille tultu ilman lahjaa ja korttia, yhteensä heitä olikin kuusi henkeä kun lapset laski mukaan (kaksi perhettä), toki hieman ihmettelin kuinka kehtaa, siis kun söivät suurimman osan herkuista jne mutta itse en koskaan kehtaisi mennä tai laittaa lapsia ilman...
  19. Näkymätön Ninni

    Laitoin synttärikutsuun: " Tulethan lahjan kanssa"

    Mä taas sanoin lapselle että ei niitä vieraita lahjojen takia kutsuta vaan yhdessä olon.. Mutta jokainen tyylillään.

Yhteistyössä