Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Heipä hei pitkästä aikaa ehdin käydä täällä!Meille kuluu hyvää!:) Tyttö kasvaa hyvin ja kehittyy!Hän täyttää huomenna 11kk ja hän istuu tukevasti,konttaa ja nousee seisomaan tuen varassa!Pari hataraa askeltakin hän on ottanut!Sanoja on tullut mamma ja pappa!Hän om syönyt melkein samma ruokaa,kun...
  2. M

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    heippa taas pitkästä aikaa!!Meidän tytteli nukkui viime yönä ihanat 5 1/2 tuntia putkeen...VIHDOINKIN!!Neiti tulee 3kk nyt sunnuntaina ja me alettiin jo vähän maissivelliä antaa hänelle,sekoitettuna tutteliin...noin fifty/fifty koska hän oli nälkäinen vaikka oli saanut suuria määriä maitoa...
  3. M

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Kiitos Lilu
  4. M

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Hellurei vaan kaikille.Meidän neidin ristiäiset oli viiime viikolla ja hänen nimekseen tuli Tilda Valentina Elize.Viikko sitten tuli neidin ensimmäinen hymy ja kovasti hän yrittää jotain ääntäkin saada aikaiseksi.Ens viikon sunnuntaina lähetään koko perhe Tukholma-risteilylle ekaa kertaa.Saa...
  5. M

    kokemuksia Cerazette pillereistä

    Minä olen neljän lapsen äiti ja käytän kyseisiä pillereitä siihen asti kun mies menee vasektomiaan.Menkkoja ei ole,mutta olen äreä ja vatsassa kramppaa ja haluttomuutta on ollut pillereiden aloittamisesta saakka.Harkitsen vakavasti viikon käytön jälkeen vaihtavani toiseen merkkiseen.Kortsuja,kun...
  6. M

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Heipä hei!Täällä herätään melko tasaan kolmen tunnin ajan!!Meidän neidillä vaivaa ilmavaivat lähinnä myöhään illalla ja yöllä...jotain pintä myös päiväsaikaan!Me mennään ihan sen rokotusohjelman mukaan!Niin me tehtiin myös pojan kohdalla!!Ristiäisiä pidetään Maaliskuun 31 pvä. mutta me ei pidä...
  7. M

    nuori ja kuukautiset

    Meidän tyttärellä alkoi kans rinnat kasvamaan 9-vuotiaana ja nyt pari päivää ennen kuin hän täytti 11v,alkoi ekat menkat jotka olivat tosi niukat!Ainakaan vielä ei ole vaikuttanut tytön kasvuun!!
  8. M

    Erityilapsiko??

    Kiitos oikein paljon vastauksestasi!Pitänee hakea ne laput Kelalta!Hän kastelee sänkynsä lähes joka yö ja se kyllä tuo melkoisesti ylimääräistä pyykkiä!Hänellä myös tulee joskus ulostetta pikkuhousuihih,jota ei ole pystytty sanomaan,että kuuluuko se hänen vatsaongelmiinsa(ilmatasku peräsuolessa...
  9. M

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Heipä hei!!Minäkin siirryin tänne kirjoittamaan!!Meillä kanssa neiti kasvaa kovaa vauhtia!!Hän on nyt jo iso tyttö!!Painoa hänellä on 4190g ja pituutta 54cm(syntymäpaino 3230g ja pituutta 49cm)!!Tääl ollaan ihan täysin pulloruokinnassa!! :( Mulla ei maito sitten riittänytkään!!Välillä oon...
  10. M

    Erityilapsiko??

    Hei!Kysynpä myös täältä tätä asiaa!Meillä on 8-vuotias tyttö,joka oireilee mm.sänkykastelulla öisin,suuttuu helposti,raivoaa,on välillä itkuinen.Saimme hänelle alkudiagnoosiksi:LIEVÄ TUNNEPUOLINEN HÄIRIÖ!Onko hän tämän diagnoosin perusteella erityislapsiin kuuluva ja mitä apuja perhe voi...
  11. M

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Tervehdys vaan kaikille tooosi pitkästä aikaa!Tääl ei oikein oo ehtinyt käydä,kun nuo kaks suloista äidin mussukkaa( poika 1v5kk ja tyttö reilu kuukauden) on työllistänyt mammaa!käytiin neidin kanssa neuvolassa viime viikolla ja hän oli nyt jo 4190g ja 54cm pitkä!Tääl voidaan ihan hyvin ja tyttö...
  12. M

    :) neljäs tulossa- helmikuu

    Heips!!Meille syntyi pikkuinen 9 pisteen tyttö 29.1.2012!!Hän syntyi samana päivänä kun isosisko täytti 11v!!Synnytys meni hyvin ja oli suht.nopea!!Hän oli syntyessään 3230g ja 49cm pitkä!! <3 <3 Miita1969 ja Tilda-neiti.
  13. M

    "Nuoria" 40+ äitejä?

    Heippa vaan kaikille!!Täällä äiti 42v ja neljäs lapsi syntyi viikko sitten!!Edellisestä avioliitosta tyttö 11v(hänellä ja uustulokkaalla synttärit samana päivänä), ja tyttö 8v,poika 1v4kk ja huomenna sunnuntaina viikon ikäinen tyttö!! :D :D Meillä on nyt lapsiluku täynnä!! :)
  14. M

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Heipparallaa kaikille!!Meille syntyi YLLÄTYS YLLÄTYS TYTTÖ tänään klo.7:33(Poikalupaus oli ultrassa annettu 2 kertaa) :/ Tytön mitat olivat 3230g ja pituus 49cm!! miita1969 ja pikkuneiti Tilda!!
  15. M

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Vennie,meidän masuasukki oli jo raivotarjonnassa!!Ainakin neuvolatädin mukaan,kun hän katsoi vanhalla ultralla!!TYKSIssä sanoivat että hän on todennäköisesti kääntynyt tuossa vajaa viikko sitten ja mä kyl tunsin yhtenä iltana sellaisen kunnon muljahduksen joka teki peevelin kipeää!!Mulla he...
  16. M

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Tervehdys!!Kuulumisia täältäkin!!TYKSissä eilen käyty synnytyskäynnistyksen suunnittelussa!!Vaavin paino n.3060g,kohdunsuu pehmeä,ulkosuu yhdelle sormelle auki,mutta sisäsuu kiinni ja kohdunkanavaa vielä 3cm jäljellä!!Herra masuasukki on PERÄtilassa ja he yrittivät kääntä häntä(Sattuu tuo...
  17. M

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Heipparallaa vaan kaikille!!Viikkoja kasassa nyt 36+5 ja olo on kans sen mukainen!!Jo yli kuukausi sitten mulla todettiin suonikohju emättimessä ja se on tuonut vähemmän mukavia kiputiloja + että huomasin tuossa viikko takaperin että mulla on myös peräpukama!!Vatsaa ja selkää on jomottanut melko...
  18. M

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Paljon paljon onnea Abrakadabralle pienestä pojasta!! <3 Täällä vielä kärvistellään supistuksen ja selkäkivujen ym. Kanssa!!Soitin eilen neuvolaan kun heräsin aikaisin aamulla jumalattomiin vatsakipuihin,mutta neuvolatäti meinasi vaan että ne on niitä harjoitussupistuksia,kun vatsa ei kuitenkaan...
  19. M

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Kiitos taas tämän kuun pinosta!!Täällä ei muuten mitään erikoista,paitsi että liitoskipuja on alkanut olemaan!! Abrakadabra:Mulla on nyt viikkoja 30+3 ja mulla on tuo sf-mitta 31 ja mulla oli tuo mitta jo viikolla 24+2!!Eivät kuitenkaan ole ottaneet sen enempää kantaa tuohon mittaan neuvolassa...
  20. M

    Ikää 41v ja vauvakuume

    Hei tältäkin mammalta!!Menin uudestaan naimisiin 2009 ja syyskuussa 2010 meille syntyi ensimmäinen yhteinen poika(Mulla kaks tyttöä ed.avioliitosta ja he ovat nyt 10,kohta 11v ja 8v)!!Ikää mulla on nyt 42v ja meille syntyy toinen yhteinen lapsi 2 1/2kk päästä(myös poika)!! :D Yhteispäätöksellä...

Yhteistyössä