Hakutulokset

  1. T

    Lahti + Ympäristö

    Täs olis 29-vuotias äippä Lahdesta.Minulla on 7-vuotias tyttö,joka tosin asuu sijaisperheessä,ja 4-vuotias poika,joka tosin täyttää 5v 16.9.Olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksia,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  2. T

    meili ja facebook kavereita 1w 8 kk pojan äidille

    Tässä olis 29-vuotias 4-vuotiaan pojan äippä Etelä-Suomesta.Uuudet tuttavuudet ovat tervetulleita,joten jos kiinnostaa laitahan meiliä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  3. T

    Meili ystäviä löytyykö?

    Täs olis 29-vuotias äippä Etelä-Suomesta,ja olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksia,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com,niin kerron lisää itsestäni
  4. T

    huhuuu :)

    Tässä olis 28-vuotias äippä,joka myös kaipaa toisia äitejä ajatustenvaihtoon.Viestiä saa laittaa osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  5. T

    Lahtelaiset!

    Täs olis 28-vuotias äippä lahdesta.Minulla on 4-vuotias poika,ja 6-vuotias tyttö,joka tosin asuu sijaisperheessä.Olisi mukavaa saada uusia ystäviä,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  6. T

    Etsitään oikeeta ystävää E-Suomesta.

    Tässä oli 28-vuotias 4-vuotiaan pojan äippä Etelä-Suomesta.Perheeseenn kuuluu mies,kissa,ja poika.Olisi mukavaa saada uusia ystäviä,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com niin kerron itsestäni lisää.
  7. T

    Heip!

    Tässä olis 28-vuotias äippä Etelä-Suomesta.Minulla on 4-vuotias poika,ja 6-vuotias tyttö.Olisi todella mukavaa tutustua uusiin ihmisiin,kun kavereita minulla ei juurikaan ole.Joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com,niin kerron lisää itsestäni.
  8. T

    Ystäviä löytyykö?

    Tässä olis 28-vuotias äippä.Minulla on 4-vuotias poika,ja asustellaan Etelä-Suomessa.Perheeseen kuuluu myös mies,ja kissa,ja olisi mukavaa saada uusia ystäviä,joten jos kiinnostaa niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  9. T

    Löytyisikö täältä uusia ystäviä?

    Tässä olis 28-vuotias äippä Etelä-Suomesta.Minulla on 4-vuotias poika,ja olisi mukavaa saada uusia ystäviä.Perheeseen kuuluu myös mies,ja kissa.Jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  10. T

    pitkäaikaisia kirjeystäviä

    siis poika on 2v10kk,tuli pieni virhe
  11. T

    pitkäaikaisia kirjeystäviä

    Tässä olis 27-vuotias äippä Lahdesta.Minulla on 2v100kk:n ikäinen poika.Perheeseen kuuluu myös mies,ja kissa.Olisi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  12. T

    uusia kavereita

    Täällä 25-vuotias äippä kaipailis juttuseuraa muista äideistä,jos kiinnostaa niin kirjoita osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
  13. T

    Lahti/Hämeenlinna

    Täällä 25-vuotias lahtelainen äippä kaipailis uusia kavereita.

Yhteistyössä