Hakutulokset

  1. H

    Minkä ikäisen jättäisitte yöllä muutamaksi tunniksi lastenne hoitajaksi??

    Kyllä mä jätän alle 5- vuotiaat yöksi vaan yli 18-vuotiaan hoitoon. Ajokorttikin on hyvä olla taskussa jos jotain sattuu.
  2. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    krumeluu miten sä sait ton nikin vaihdettua?? mäkin haluaisin, mutten osaa :(
  3. H

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    TUlin sanomaan hyvästit teille ihanille tsemppaajille, koskatäti tuli ja meni pari viikkoasit ja tikutestusta oviksesta ois muka menny 20 päivää menkkoihin joten ei auta tikutkaan. Kroppa vielä ihan sekasin ja kierrot myös, joten nyt loppu yritys ja jatketaan tjot meinigillä sen ihmeemmin...
  4. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    päivityksiä: kp:13/?:(täti tulija meni jokauan sit ja kierto edelleen ihan mitä sattuu....mävoisin kirota nyt ton pitkän imetyksen alimpaan.....kroppa vieläkin ihan sekasin vaikka nyt on todellakin ollu maitohanat kiinni. Päätin etten enää ees tikuta ovista kun ei se voinu mitenkään pitää...
  5. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    torstai mä niin jännään sun puolesta!:)) pääset siis lääkäriin tarkistamaan tilanteen? litlestar mä olin kans kipeenä kun sain sen ovisplussan ja antibiootti kuurilla, aattelin itekkein et mikähän epäsikiö sielt tulis mut nyt oon menettäny jo toivoni ja uskon ettei natsannu tässä kierrossa...
  6. H

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    ellamae sullahan on jännät paikat! meinaatkos tänään testailla? neljäs? mulla on kokemusta imetyksen kans yrityksestä ja mä en ovuloinu ollenkaan koko imetysaikana et turhaan yriteltiin kunnes ostin ovistestejä mitkä näytti negaa niin kauan kunnes lopetin imetyksen kokonaan. Nyt on yritykset...
  7. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    nellinu :hug: mulla kans sama tilanne et vituttaa kun ovistikuillakin testasin ja nyt ois jo dpo 16.sta ja negaa r-testitnäyttää. Päätit sitten purkaa agressiot kasvimaalla, mä päätin vetää perseet kunhan se täti sieltä kurvaa, varmaan huomenna tai ylihuomenna. Jätän pojan kotiin isän luo ja...
  8. H

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    ellamae mulla kan kaks negaa testattu...viimeks tänään ja negaa näyttää vaik iltasin palelee kuvittelen kai jotain etomistakin:ashamed: kp.t25/28 mut se aikanen ovis vaivaa mun mieltä..tikutin sen siis joten taitaa täti yllättää ensi viikolla. päätin et jos ja kun täti iskee pilaamaan...
  9. H

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    puskajussille pahoittelut tädistä:hug: miinä:hug: tsemppiä! kyllä tää välillä koville ottaa meistä monelle,mutta periks ei anneta! :) kyllä muakin vähän jo veetuttaa, kun ekaks imetys piti ehkäsyy yllä tahattomasti ja nyt sit taas kaikki oireetkin hävis ku tuhkatuuleen prkl! On: eli...
  10. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    voihan peekele kaikki oireet hävinny:( ja nega testattu. nyt ois niinku 13-14dpo jos se nyt sit oli ovis minkä luulin tikusta nähneeni. kai mä nyt otan rauhallisesti ja ootan ens viikkoon kun kp.t on suurempia kun nyt vasta 23/28, eli alttia kehiin. pyh! helpomin sanottu ku tehty:D torstai ja...
  11. H

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    minupai toi limaisuus on ainakin mulla ihan selkee raskaus merkki :)) saattaa kuule olla sullakin! :) meillä lisäännytään ihan perusmeiningillä ja käydään suihkussakin heti homman jälkeen joten ei mitään ihme kikkoja oo käytössä. jackie_d mielenkiintosta tietoa noista clear blue testeistä...
  12. H

    Miten 11kk saadaan nukkumaan omaan sänkyyn?

    meilläkin nukkuu 11kk meidän sängyssä ja niin on tehnyt koko elämänsä. illalla nukutan suoraan sänkyyn, vuoraan lattian kaikella pehmosella ja jätän makkarin oven raolleen et kuullaan jos herää. ei kyllä oo kertaakaan heränny vielä. lisäks meillä on se hukkatavara pinnis toisella puolella...
  13. H

    11kk takiainen, mitään en tahdo saada tehtyä

    meillä just sama tilanne 11kk takiainen joka pitäs koko ajan päästä syliin.poskihampaat on tosin just puhkeemassa joten oon pistäny niittenkin piikkiin, mut joo iso sylivauva tosta on kyllä tullu. ei meinaa jaksaa enää kantaa koko ajan kun kaveri painaa kuiteskin yli 12kg.
  14. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    wautsi wau! lumi, elppäkerttu ja muumimamma!:flower: lumi tiesitkö koska sulla oli ovis? et kuin paljon oli dpo.t kun testasit? mullakin oli nimittäin aikanen ovis joten mietin täs et koska tosiaan uskaltasin testata. melkeen kyl tiiän vastauksen, täst valkkarist voi sen jo päätellä :Dmut en...
  15. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    lumi ja nöhvi nyt testit esiin naiset! :D miten te jaksatte oottaa?? nellinu voihan ikä vaan makumuuttumus olla merkki raskaudesta!mä olen aina inhonnu kahvia ja niin tein odotusaikanakin. on: satavarma olen et oon raskaana vaikkakin vasta kp 18/28 mut sen oviksen bongasin jo silloin...
  16. H

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    ovistesteistä mulla myös liuskoissa aina väri muuttuu punaseks ja sit vast ilmestyy viiva/t. tädin yllättäneille:hug: ja haamulaisille plussa tuulia!! :)) On: ä olen siis satavarma et oon raskaana, tätä on aika vaikee selittää ja kp.tkin vasta 18/28 mutta viikko sit bongasin sen oviksen...
  17. H

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    mäkin voisin päivittää, eli kp14/28 yk1 alotan nyt kunnon yk.t kun sain ton imetyksen loppumaan ja ekan oviksen ilmestymään :)) tää kun on nyt virallisesti se eka yrityskerta jolloin saattaa jotain tapahtuakkin :D kyyneltenhymy onneva onneva onneva!:flower: mahtavaa lokakuun plussa-aaltoa :)...
  18. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    ^torstai sulla on kyllä tosi mielenkiintonen tilanne! menkat ja silti raskaana:D kyllä mä sinuna soittasin kans neuvolaan ja kysyisin sieltä et mitä kannattas tehdä. litle star kyllähän sut muistetaan :) mä olen roikkunut tällä ton imetyksen takia vaikka kuinka kauan xD nyt vihdoin lopetin...
  19. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Tervetuloa salamanteri85 :) budda palailehhan pian pinoon uudestaan!:)) nöhvi musta ovuloimattomassa kierrossa menkat saattaa tulla eriaikaan kun normaalisti. Onko kelläänkokemusta ovisvuodoista??? saan näköjään ite kokeavielä tämänkin :D torstaina tuli ovis plussatestiin ja swit...
  20. H

    lähihoitajan palkka

    joo hyvä palkka on! meilläpäin lähärit saa 1900e/kk

Yhteistyössä