Hakutulokset

  1. LähiönViehkeinValas

    Postissa odotti melkoinen yllätys!!:P

    Noi oli hyvässä tarjouksessa Sellon karkkikaupassa :) Mäkin ostin noit NallePuh suklaita 1e pussi ja munat 6kpl 1,99e.
  2. LähiönViehkeinValas

    moi, osaakos kukaan sanoa miksi päiväkoteihin haetaan aina lähihoitajaa?

    Ai tällänen tuore väittely :) Kuka näin vanhoja lukee?? :D:D
  3. LähiönViehkeinValas

    Tunnustakaa! Onko teillä ruokaa siinä näppiksen vieressä?

    Mulla on kuppi kahvia. Laatikosta saattaa joku kätkö löytyä, pahan päivän varalle :p
  4. LähiönViehkeinValas

    Tunkeeko joku vielä yli 2,5 vuotiaita rattaisiin?!?!?

    En tiedä mistä ootta jutelleet kun en jaksanut lukea, hirveästi sivuja :D Mutta.. jos niiden rattaiden kanssa dösään menee niin antakaa sen lapsen myös istua niissä rattaissa. Äsken klo 16 ruuhkabussissa seisoskeltiin sillit suolassa ja tyhjät rattaat viemässä tilaa keskellä kun äiti ja...
  5. LähiönViehkeinValas

    kauheita noi peitepuikolla värjätyt huulet!

    No monet meikkaa joko hämyisessä huoneessa tai kirkkaiden loisteputkien valossa, lopputolos voi näyttää aika huonolta luonnonvalossa. Mun aktiivimeikkausaikoina laitettiin meikkivoidetta huuliin, puuterilla pysyväks ja kiilto siihen päälle.... Luonnollinen lopputulos :D Not.
  6. LähiönViehkeinValas

    G: Kengän kokosi ja pitutes.

    167cm on pituus ja kengänkoko vaihtelee valmistajasta riippuen 37-39.
  7. LähiönViehkeinValas

    "Valkoista roskaväkeä"

    Ja sulla on varaa arvostella ja nimitellä heitä koska...?
  8. LähiönViehkeinValas

    Ei ihme jos miehet käy vieraissa, jos oma kultamussukka näyttää lähinnä harakanpesältä!

    Jaahas, tääl on perjantaiprovot alotettu jo ilman mua :D Pitää pyyhkiä rasvaset majoneesisormet misspiggy paituliin ja vetää legginssit pois persvaosta enneku näpytän oman viisaan mielipiteeni. Toi "uskomaton tissivako" oli kyl huippu. Mulla on meinaan aika uskomaton, mut haittaaks jos se...
  9. LähiönViehkeinValas

    Mitkä on yleensä kolme viimeisintä asiaa mitä teette ennen nukkumaanmenoa?

    No voi kai ja pussataankin, mutku kysyttiin kolme viimeisintä asiaa.. Mä häärin sen pusun jälkeen viel vaiks mitä :)
  10. LähiönViehkeinValas

    Mitkä on yleensä kolme viimeisintä asiaa mitä teette ennen nukkumaanmenoa?

    Meettekste ain samaan aikaan nukkumaan? Ei me vaan mennä, mies kukkuu töllön ja kirjan ääressä puoleen yöhön.
  11. LähiönViehkeinValas

    Mitkä on yleensä kolme viimeisintä asiaa mitä teette ennen nukkumaanmenoa?

    No kyllä mä yleensä viel senjälkeen, käyn vessassa, juomassa ja pleksit pöydälle :D
  12. LähiönViehkeinValas

    häämenu, pääruokana keitto. Mitä mieltä olette?

    Olikin kysymys arkisemmista. Jos on kunnon juomat ja monen sortin hyvät tarjottavat, ei ole enää kovasti arkisempaa.
  13. LähiönViehkeinValas

    Mitkä on yleensä kolme viimeisintä asiaa mitä teette ennen nukkumaanmenoa?

    Laitan herätyksen, pleksit yöpöydälle ja pöyhin tyynyä hyvään asentoon seuraavat 15 minuuttia.
  14. LähiönViehkeinValas

    Lapsi ei vastaa kännykkään.

    Mihin aikaan oli kotiintulo sovittu? Kello alkaa olemaan jo aika paljon..
  15. LähiönViehkeinValas

    häämenu, pääruokana keitto. Mitä mieltä olette?

    Ja ruoka lähes poikkeuksetta jo kylmää kun pääsee omalle kohdalle. Lakkaa höyry nousemasta jonon puolivälin kohdalla.
  16. LähiönViehkeinValas

    Tiedättekö, mä meen ihan hukkaan :(

    Ehkä sulla on väärät hoodit? Pitäiskö haeskella vaikka vähän kauempaa, jos lähellä oleva miestarjonta alkaa käydä liian tutuksi..
  17. LähiönViehkeinValas

    häämenu, pääruokana keitto. Mitä mieltä olette?

    No ei kaikki halua mitään glittermaximus megahäitä Stockan lahjalistoineen, jos on arkisemmat häät, voi ruokakin olla hiukan arkisempaa.
  18. LähiönViehkeinValas

    häämenu, pääruokana keitto. Mitä mieltä olette?

    No hertsileijaa, aika alentuva kommentti. On fiiniä porukkaa jos ei keitto kelpaa pääruuaksi. Se kanakeitto on ihan hyvä, pinen satsin kasviskeittoa voit tehdä kaveriksi jos joku ei kanaa syö. Tai broileriahan se taitaa nykyään vaan olla.
  19. LähiönViehkeinValas

    Tuoreen äidin toivelista vieraille

    Ai. No toivottavasti musta ei oo kukaa ajatellut noin. Mutta jos vieraat eivät tajua sut tuntien olla tulematta, voisit ihan ystävällisesti sanoa asiasta. Tylsä sekin on jos otat vieraat vastaan ja "selän takana" ajattelet noin. Mun mielestä oli ihanaa kun tuli vieraita vauvaa katsomaan...

Yhteistyössä