Hakutulokset

  1. V

    Oudot alavatsakivut (rv 20)

    Samanalaisia kipuja minullakin, rv19 menossa. Asentoa vaihtaessa vihlovaa/repäisevää kipua joka menee samooin tein pois, mutta lisäksi monta tuntia kestävää jomottavaa alavatsa/nivuskipua oikealla (tätä ollut n1vk:n). Hermostuttaa, onko kaikki ok? Alkuvuodesta keskeytynyt keskenmeno rv19+2...
  2. V

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Itselläni myöhäinen keskeytynyt keskenmeno tammikuussa rv 19+1. Pieni poika oli menehtynyt noin viikkoo aikaisemmin, neuvolaan mennessä minulla oli jo aavistus ettei kaikki ollut hyvin koska tuntemani liikkeet oli vaimentunut. Syytä keskenmenolle ei löytynyt. Pahin tuska alkaa vaimentua mutta...
  3. V

    Keskeytyneen keskenmenon kokeneita?

    Keskeytynyt keskenmeno rv10 2002 ja rv19 2010 tammikuussa. Edelleen aivan rikki keskenmenon jäljiltä. Mutta kyllä elämä voittaa ja joskus toivottavasti vielä uskaltaa alkaa haaveilla vauvasta taas. Lapsia kaksi syntynyt keskenmenojen välissä.
  4. V

    toipuminen keskenmenosta

    Miten te muut olette toipuneet keskenmenosta? Itselläni tammikuun lopussa myöhäinen keskenmeno rv:lla 19. Muutama viikko meno sumussa ja itkeskellessä, sairaslomalla olin kuukauden. Töihin mennessä olo alkoi olla kohtuullinen ja en enää ollut itkuinen. Nyt uudestaan sairaslomalla ja kuljen...
  5. V

    Myöhäinen keskenmeno

    <Itse 5vko:a sitten sain keskenmenon rv19. Sikiö (minun mielessäni vauva) oli ollut kuolleen aviikon kohdussani. Paljon itkua ja kyyneleitä olen vuodattanut ja puhunut kaikille mikä perhettämme on kohdannut. Keskenmenon jälkeen olin kuitenkin useamman päivän etten voinut puhua kuin lähimmilleni...
  6. V

    Keskenmeno ja uusi raskaus, vai eikö?

    Itselläni myöhäinen keskenmeno rv19 reilu kuukausi sitten. Lapsia kotona 2, luojan kiitos. Oon ollut aivan romuna tapahtuneen jälkeen ja mies myös. Ajatuksiin alkaa kuitenkin hiipiä josko sitä vielä uskaltaisi yrittää vauvaa. Mutta täytyy odotella ainakin kesään tai syksyyn että pää kerkeää...
  7. V

    Kihomatoja, nopeastikko Pyrvin auttaa?

    Eilen koko sakista lähdettiin häätämään kihomatoja. 24tuntia lääkkeen otosta ja peräpäätä kutittaa edelleen... Oisko kellään kokemusta miten nopeasti Pyrvin tappaa madot? Sen tiedän ettei tapa munia, vaan uusi Pyrvin kuuri 2vko:n kuluttua.Hermot loppuu, koko kämppä siivottu ja olo pääseekö...
  8. V

    Myöhäinen keskenmeno

    Kylläpäs meitä myöhäisen keskenmenon kokeneita on paljon. Meidän perhettä se kohtasi kolmisen viikkoa sitten, rv:lla 19. Normaalissa neuvola kontrollissa terkkari ei saanut sydänääniä kuulumaan ja kaikki kamaluus alkoi siitä.Pieni aavistus minulla oli että onko vauvalla kaikki kunnossa...

Yhteistyössä