Hakutulokset

  1. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Tulin ilmoittamaan, että saimme eilen Ainon kotiin :heart: Lähdimme miehen kanssa sairaalalle ihan vain katsomaan vauvaa sillä ekg:n vrk-seuranta oltiin vasta aamulla poistettu niin olimme varautuneet odottamaan sen tuloksia 1-2 päivää. Kävikin niin, että kun pääsimme perille ja saimme Ainon...
  2. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Niin ja voisin lisätä vielä, että eilen osastolle poikkesi Joulupukki lahjasäkin kera tervehtimään jokaista pientä pienen paketin kera ja vauvoista otettiin valokuvat pukin kanssa ja sain kuvan meidän tyttösestä mukaani jo eilen. Ihana idea oli ja antoi sitä joulumieltäkin vähän meille...
  3. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Kiitokset onnitteluista! :) Olimme eilen melkein 6 tuntia jälleen neidin luona ja aina siellä tulee parempi mieli kun saa pitää pientä sylissä. :heart: Hieman sektiosta: Te jotka olette menossa niin haluan sanoa, että ei sitä oikeasti kannata jännittää. :) Helppo se nyt on itsekin...
  4. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Tyttömme on syntynyt ja tulin vaan pikaiseen ilmoittamaan Eli ma 20.12.2010 klo: 14.37 sektiolla, mitoin 3220g ja 50cm :heart: Tyttömme on superihana! Itse kotiuduin eilen ja toipuminen on alkanut hyvin, mutta vauvamme jäi vastasyntyneiden teholle. :( Ikävä on hirmuinen, vaikka...
  5. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Kiitokset kaikille tsempeistä :heart: Nyt on sitten sektiopäivä sovittu :attn: Soitin tänään polille ja kerroin, että aika ikävä mun olotila on ja määräsi sitten mulle heti huomiselle labrat ja sunnuntaina osastolle ja maanantaina aamusta leikkaavat. Just ja just sinne sinnin kun nyt...
  6. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Moikkis! :wave: Onpas tänne tullut lukemista parin päivän aikana. Kiva niin. Pitänee kohta tarkemmin katsoa kuulumisianne Emeliinako jäi vauvanhaku-reissulle jo kun ei ole tullut kertomaan muuta. Jännittävää. Paljon tsemppejä sinne! :) Helinäkeijulle iso onnittelu-rutistus :hug: Toivon...
  7. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    No nyt menee härmot täällä kun palstalta kesken tekstin potkii pois ja sinne meni taas romaanit tuhka tuuleen. :kieh: Nyt sitten koitan vaan lyhkäsesti toistaa itseäni :headwall: Lucky Mullakaan sektiopäätös ei ole rd:n vuoksi vaan reuman kun ei lantio eikä jalat aukene tarpeeksi, joten...
  8. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    ERIKALLE onnittelut poikavauvan johdosta! :heart: :hug: :flower:
  9. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Äitipoliterveisiä tulen pikaisesti rustaamaan =) Neitokainen voi hyvin, mutta on pyöreähkö, kiitos rd:n ja painoarvio oli nyt 3068g eli painonsa puolesta voisi jo hyvinkin syntyä. :whistle: Sykkeet oli ok ja samoin istukan virtaukset. Neiti on tukevasti pää alaspäin ja lääkäri ultrailikin...
  10. M

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Sparklelle kiitokset jälleen uudesta pinosta! :) Mutzilla Toivottavasti olisi pikkuinen rt:ssä. :) Käsitöistä Oletteps te saaneet aikaiseksi ja oikein kateeksi käy lukea mitä kaikkea ompelette! :ashamed: Meillä kun on mennyt kaikki aika, raha ja energia nyt kodin perustamiseen tänne...
  11. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Huisisti kiitokset tsempityksestä. :D Nyt täällä loppui insuliinien pistelyt!!! Tänään vetäisi sitten niin radikaalisti arvot alas, että olin ilmoittamassa polille, että en ota enään vaikka käskisivät, mutta olivatkin ihan samaa mieltä mun kanssa. Olin aamupalan syönyt kasin maissa ja...
  12. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Meillä oli katkos nettiin pääsyssä ja ihan meinas iskeä vieroitusoireet kun en päässyt lukasemaan kuulumisianne. :ashamed: Mutta, mutta... siis vautsi! SAVARALLE suuren suuret onnittelut pienokaisten johdosta! :flower: Ja oikein hyvää vointia teille kaikille :heart: OMA NAPA: Täällä on...
  13. M

    Alkuraskauden toispuoleinen kipuilu, kohdunulkoinenko?

    Moikkis. Kukaanhan ei tietenkään pysty näin 100% varmuudella mitään sanomaan, joten neuvon jokatapauksessa olemaan paikalliseen naistentautien polille yhteydessä tai ihan vaan pyytää neuvolasta sinne lähete. Kumminkin kuulostanee siltä, että kyseessä olisi ns. oireileva vesikysta mikä siis...
  14. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Huomentapäivää kaikille! :wave: Pippurille lämpimästi tervetuloa ja toivottavasti pahin murhe ja huoli olisi nyt ohi ja pääsisitte kaikki iloitsemaan vauvasta ilman suurempia murheita. :hug: Mamadedos Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sinulle, joskus sitä tarvitaan miesten kanssa enemmän kun...
  15. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Poikkeampas merkkailemaan muutoin kovin hiljaiseen pinoon. Toivottavasti kaikilla kaikki hyvin! Itselläni oli tänään aika äitipolille ja raskausmyrkytys-epäily saatiin poissuljettua. Oireet kuulemma johtuvat insuliineista, jotka ei minulle sovi eli lääkitystä rd:een vaihdettiin (mulla...
  16. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Huomenta! Heh, kuulostipas toi mun edellinen viesti tosi maselta. Ei ollut tarkoitus. :laugh: Parisuhde asiaa. Kaikille sormusta odottaville toivotan sinnikkyyttä ja toivomuksen toteutumista. :) Me mentiin aikanaan kihloihin jo reilun 4kk:n yhdessäolon jälkeen ja naimisiin pari kk ennen...
  17. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Moikkis! Täällä pitänyt sen verran kiirusta ettei ole kerinnyt kuin lukemaan muiden kuulumisia. :) Poksahdellakin olis pitänyt eilen, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Eli POKS :D Itse tulin juuri reumapolilta ja uutiset ei ollut kovinkaan mieltä ylentäviä. Onneksi kumminkin...
  18. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Hyvää perjandaggee vaan kaikille mammoille! :D Joo melkoisen huisia, että helmikuisissa ja maaliskuisissakin on jo ensimmäinen vauva tullut mahan tälle puolen. Voi kumpa kaikki menisi hyvin ja vauvat kasvaisivat suojelusenkeleiden varjeluksessa terveinä ja päivä päivältä voimistuisivat ja...
  19. M

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Huomenia! Ja kiitokset uudesta pinosta tosiaan minunkin puolestani. Kiva, että joku viitsii meille sellaista värkätä niin pysyy mammat järjestyksessä. =) Avokadolle onnea lisäviikosta. :flower: On tosi kiva oikeasti, että siirsivät LA:ta sillä itselläni oli 3. lapsista koko ajan 3 viikkoa...
  20. M

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Moikkis! :wave: Mamadedos Olipas kokemus! Huih, ihan varmasti säikäytti, mutta onneksi kaikki näyttäisi nyt olevan hyvin. Toivottavasti ei enään toistu. :hug: Mun piti kamalasti kommentoida kaikkea, mutta jospa illemmasta uudestaan pääsisi palstalle. On lähdettävä hampilääkäriin ihan...

Yhteistyössä