Hakutulokset

  1. Eveny

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Meidän tyttö syntyi 26.1 klo 11.17 käynnistyksen jälkeen 2tunnissa. 3614g ja 50.5cm rv 40+5 Nyt mä yritän saada kehoni pysymään tytön tahdissa mut ei oikein onnistu. Painopiste muuttu kehossa niin että selkä räjähtää.
  2. Eveny

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Täällä maataan synnärillä käyrillä kun vauva ei liiku. Katotaan lähtevätkö käynnistämään...
  3. Eveny

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Ei supistuksia ei lapsivettä ei muutaku menkkakipuja..
  4. Eveny

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Aamulla tuli oikein kunnon klöntti limatulppaa, mut eipä oo vielä muuta tapahtunut. Menkkakipua vaan. Edelliset muksut olis jo täs vaihees ollu puoliksi ulkona. Plaaaaah! Eveny rv 40+2
  5. Eveny

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Heipähei! En oo piiiiiitkään aikaan kurjoitellut. Raskaus on ollut yhtä tuskaa, keho ihan lopussa. Mutta tosiaan rv 39+1 meneillään ja supistelee mut veikkaan tän menevän reippaasti yli la:n niinkuin sisaruksensakin. Laskettuna on äitipolilla radi kontrolli ja sitä ootellaan. Haluun jo...
  6. Eveny

    Tammimasut 2015 *lokakuu*

    Viimeinen kolmannes saavutettu. Hui! Nukkuminen ei tahdo onnistua mitenkään. Asentoa ei vaan löydy. Päivisin tytsi möyryää lujasti, ja mulla muka istukka edessä. Menkkamaistakipua ja jos jonnimoista jomotusta tuntuj alakerrassa. Ja supistelee. Moni tälläsis kivuis on jo yhteydessä...
  7. Eveny

    Tammimasut 2015 *lokakuu*

    Rosma: sakset saa tilata netistä joku pedihealt tai joku sivusto. Löytyy kun googletat äitiyspakkauksen sakset hakusanalla. Tulee ekana vaihtoehtona ainakin mulle. Nopeesti tuli kotiin kun tilasin. Ostin jo kaupan nuk sakset mut ei niillä saanu meidän ohut kynsisten lapsien kynsiä leikattua nii...
  8. Eveny

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Käy milliet tarkistuttaas ettei oo lapsivettä tai tulehdus. Valkovuoto ainakin itsellä runsasta raskaana olles mut aina parempi tarkistuttaa. Eveny 22+5
  9. Eveny

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Tänään on ollu normaalia runsaammin alamahalla kipuja. Tää ei oo kivaa..
  10. Eveny

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Olo on räjähtänyt. Vatsa ottaa kunnon kasvuspurttia yhtäkkii. Lonkat ihan loppu. Eveny 21+6
  11. Eveny

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Mulle voi päivittää TYTTÖLUPAUKSEN.. Itsekin näin ettei palleja löydy jo ennenku kätilö sanoi mitään. Kaikki oli hyvin vaikkakin itsepäinen vauva mahassa asustaa. En oo yv katsonut pitkiin aikoihin mut kurkkaan nyt :) Eveny rv 21+0
  12. Eveny

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Aamulla ultra. 8pitöis lähtee ajeleen kun matkaa on tunnin verran. Kyllä me kysytään sukupuoli. Kysytty aikasemminki.
  13. Eveny

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Tanya: mulla ainaki poikaa oottaessa oli jatkuva suolasen himo. Tytöltä makean. Nyt taas se makean himo. Ti aamulla ultra. Viime yö meni jo valvoessa. Voin vaan kuvitella miten nää tulevat yöt sujuu. Eveny 20+4
  14. Eveny

    Tammimasut 2015 *syyskuu*

    Tasan viikko ultraan. Mulle voi päivittää TYTTÖOLON joka toivottavasti selviää sit ens viikolla et oonko oikeassa. Eveny 19+6(huomenna puoliväli!!!)
  15. Eveny

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Mies tulee ultraan jos saadaan lapsenvahti näille kahdelle. Neuvolassa taidan käydä yksin nyt kolmannella kerralla kun eipä tuota oo siellä kaivattu.
  16. Eveny

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Ei ole meidän ryhmä. Meidän ryhmään pääsee vain kutsusta
  17. Eveny

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Minkä nimiseen ryhmään laitoit kun meidän ryhmän ei pitäisi näkyä edes haussa?
  18. Eveny

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Nimet alkaa olla jo valmiina mut kummit, huoh!! Ens viikolla olis viimeiset työpäivät. Saa nähdä onnistuuko työnteko sen jälkeen vielä. Eveny 17+2
  19. Eveny

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Sanrille yv vielä
  20. Eveny

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Täällä sairaslomaillaan päänsäryn takia. Muutoin olo melko hyvä. Hellettä tosin en kestä yhtää . Jotenki nyt on sellanen vaihe ettei raskaudessa tapahdu mitää uutta. Olo normalisoitunut maha kasvaa tasaseen ja liikkeet on tuntunut jo useemman viikon. Eveny 16+4

Yhteistyössä