Hakutulokset

  1. tonnikeiju

    Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

    joo lightmehuja ja lightlimuja mä vallan juonkin. mut neki tyrmättiin täällä ja olen kuulemma niitten takia lihava ;)
  2. tonnikeiju

    Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

    ku täälä fiksut niin neuvo!!
  3. tonnikeiju

    Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

    jep, mut mä en voi sietää kukkakaaleja enkä muitakaan lämpiminä. jostain lapsuusajan traumoja niistäki tullu ku mummulassa pakotettiin niitäkin syömään.
  4. tonnikeiju

    Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

    siis kun tuntuu et oon täynnä! nyt oon juonut litran väkisi vettä, sekin ällöttää. tää vesi ei oo mun juttu :'(
  5. tonnikeiju

    Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

    en, koska se on mahdotonta. lapsille teen jokapäivä melkein sapuskat ja mä syön sitä samaa. perunoita emme vaihda mihinkään, pastaa ja riisiäkin kohtuudella.
  6. tonnikeiju

    Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

    ei mee alas. ei tee ruokaa mieli ja väkisin en syö. oksettaa tällä hetkellä koko ajatuskin ruuasta. ei oo anorexiaa todellakaan.
  7. tonnikeiju

    Paljonko pitäis syödä kaloreita päivässä kun koittaa laihduttaa?

    kun en juurikaan liiku. itse olen tarkkaillut 2:n viimeisen päivän ja eilen 986kcal ja tänään 752 kcal, mut oltiin leipomossa palaverissa ja söin pasteijan ja siel ei muutakaan oikein ollut, siitä en oikein osannut laskea, mut laskettu on kuitenkin. nyt piti viel leipä ja jugurtti mut ei...
  8. tonnikeiju

    G: Minkä muotoinen olet vartaloltasi?

    rintava, reitevä ja persevä :D
  9. tonnikeiju

    Onko kokemuksia hormonikierukasta ?

    Laittaminen sattui erittäin paljon, tiputtelua oli vaan laittopäivänä, kipuja koko viikon, sillon tällön jomottelee vatsaa ja selkää, kuukautisia ei ole ollut 6 kuukauteen. 7kk ollut kierukka.
  10. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    tapojaan - mutta en pysty sellaisia muuttamaan mitä en kertakaikkiaan pysty syömään, yks on sekavihannekset ja toinen lämpimät kasvikset, toisilla mustamakkara ja kolmannella sienet ja kanaviillokki :whistle:
  11. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    en mä niihin koukussa ole, pitäähän sitä jotain juoda?
  12. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    ei, kun mä ahdistun siitä merkkaamisesta ja laskemisesta, vajaalle ne jää. sit pitää taas miettiä mitä vielä ahtaa. painonvartijoilla oli kätevästi pisteytetty.
  13. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    mä en juur syö hedelmiä :x kasviksia raakana menee, salaatin teen joka päivä, mä en vaan pysty alkaa lisäämään tästä (suunnilleen 1000kcal) päivässä lisää syömistä, koska tuntuu et lihon jumalattomaks palloks enkä pääse enää sängystä ylös omin avuin.
  14. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    Joo mä nyt mielenkiinnolla vaan laskin noi tän päivän. Merkkailla kyll voin ja näin, mutta en mä orjallisesti niitä ala laskemaan tai ahdistun entistä enemmän. :ashamed:
  15. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    laitan sullekin nyt salasanan yksityisviestillä :)
  16. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    986kcal on tän päivän syömiset. annoskoot ei ole mitattuja, voi heittää suuntaan tai toiseen gramman kaks. Tän verran melkein aina syön.
  17. tonnikeiju

    Perustin laihdutuskerhon. Mukaan vaan =)

    Laitoin yksityisviestiä :)
  18. tonnikeiju

    Perustin laihdutuskerhon. Mukaan vaan =)

    http://kaksplus.fi/kerhot/ ja Vielä Norsu. salasanan saa yksityisviestillä :) Olisi kiva jos liittyisit mukaan :) :wave:
  19. tonnikeiju

    "Mahtuuko" mukaan? Kaipaisin vertaistukea ja saman asian kanssa painivia =)

    Kiitos :) Olen lisäksi syönyt broilerkiusausta n.200-250g. Iltapalaksi ajattelin syödä 2 ruisleipää. Huomiseksi suunnitteilla mureke, jota syön yleensä 1.5 palaa sekä kaksi perunaa salaatin ja ruskeakastikkeen kera. Aamuksi ja illaksi ruisleivät.

Yhteistyössä