Hakutulokset

  1. Ä

    Vertaistukea (autismikirjon häiriö)

    Kaipailisin vertaistukea muista vanhemmista, joiden lapsilla on todettu jokin autismikirjon häiriö. Itselläni 10-v poika, jolla todettu asperger ja ADD sekä 2,5-v poika, jolla myös epäillään autismikirjon häiriötä. Aikaa tutkimuksiin odotellaan. Laittakaa vaikka yv:tä jos kiinnostaa vaihtaa...
  2. Ä

    Kohtalotovereita?

    Moikka.Olis kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia sellaisten äitien kanssa,joille äitiys ei oo aina ollu pelkkää juhlaa.Etanaposti ja kaikki käy.Laittakaa eka yv:tä jos kiinnostaa.
  3. Ä

    sähköpostiystäviä äideistä ja isistä

    Heipsis!Olen 29-v kahden lapsen äiti ja etsin sähköpostiystäviä 25-35-vuotiaista äideistä ja isistä.Hoidan toistaiseksi vuoden ikäistä poikaa kotona ja toiselle 8-vuotiaalle pojalle olen etä-äitinä.Asun Tampereella avoliitossa.Menneisyydessä elämä ei aina ole ollut pelkkää ruusuilla tanssimista...
  4. Ä

    Kirjekavereita?

    Oon 29-v vuoden ikäisen pojan kotiäiti ja etä-äiti 8-v pojalle.Haluaisin muutaman uuden kirjekaverin,iällä ei oo väliä.Kiinnostuksen kohteina luonto,kaikenlainen käsillä tekeminen,kirppikset ja rauhalliset koti-illat jne.Laittakaa yv:nä jotain tietoa itsestänne jos etanaposti kiinnostaa:).
  5. Ä

    Motoriikan kehityshäiriö

    Hei!Etsin vertaistukea muista,joiden lapsella on todettu motoriikan kehityshäiriö.Olen 28-v vuoden ikäisen pojan äiti.Pojallani todettiin lievä motoriikan kehityshäiriö pari kuukautta sitten.
  6. Ä

    Kirjekavereita etanapostin vaihtoon:)

    Heips! Täällä kaipailisi kirjekavereita etanapostien vaihtoon kohta 29-vuotias puolivuotiaan vauvan äiti ja 7-vuotiaan pojan etä-äiti. Päiväuniaikaan olisi mukavaa kirjoitella kaikesta maan ja taivaan väliltä, en aseta muita vaatimuksia kuin suvaitsevaisuuden. Itselläni masennusta ja...
  7. Ä

    Kokemuksia Pilke-hankkeesta?

    Olisko kellään Tampereella asuvalla kokemuksia Pilke-hankkeesta odotusaikana? Saako sieltä tukea ja apua vanhemmaksi kasvamiseen?
  8. Ä

    Tulevalle isälle runo isänpäiväksi

    Löytyisikö isänpäiväkorttiin runoja tulevalle isälle? Kyseessä on mies, joka saa kanssani ensimmäisen yhteisen lapsensa. Aiemmasta suhteesta hänellä on yksi lapsi.
  9. Ä

    Laskettu aika maaliskuussa 2012

    Heipsis!Löytyisikö muita äitejä, joilla olisi laskettu aika maaliskuussa 2012. Mulla on 22.3.2012.
  10. Ä

    Sikiön iso koko ultrassa

    Kävin ultrassa tiistaina ja siinä sikiön kooksi tuli 12+1 vaikka todellisuudessa raskausviikot silloin 11+5. Onko tämä normaalia? Ultran tehnyt kätilö ei nähnyt mitään syytä huoleen ja kaikki oli muuten kunnossa.
  11. Ä

    Masennuslääkkeiden käyttö raskauden aikana

    Olen 27-vuotias ja mulla on laskettu aika maaliskuussa 2012. Olen koko raskauden ajan joutunut käyttämään Efexor 150 mg masennuslääkettä vaikean masennukseni takia, mitä lääkärin mukaan voi käyttää. Onko kellään kokemuksia tämän lääkkeen käytöstä raskauden aikana? Pelkään vauvan saavan...
  12. Ä

    Laskettu aika maaliskuussa 2012

    Heipsis!Löytyisikö muita äitejä,joilla on laskettu aika maaliskuussa 2012.Mä olen 27-vuotias ja mulla se on 23.3.2012.Asun Tampereella.Laittakaa yv:tä tai sähköpostia:sauvinen544@gmail.com.
  13. Ä

    Laskettu aika maaliskuussa 2011

    Heipsis! Etsin Tampereelta muita äitejä, joilla olisi laskettu aika maaliskuussa. Mulla on 23.3.2012 ja olen 27-vuotias, että mielellään 25-30-vuotiaita.
  14. Ä

    Laskettu aika maaliskuussa 2011

    Heipsis! Etsin kirjeenvaihtoon muita äitejä, joilla olisi laskettu aika maaliskuussa. Mulla on 23.3.2012 ja olen 27-vuotias, että mielellään 25-30-vuotiaita.
  15. Ä

    Huostaanoton kokeneita Tampereelta

    Hei!Olen 27-v ja mulla on 6-v poika,joka asuu sijaisperheessä.Etsin muita saman kokeneita jakamaan ajatuksia ja kokemuksia mieluiten Tampereelta,mutta muualtakin käy.Mulle voi laittaa sähköpostia:sauvinen544@gmail.com.
  16. Ä

    Etsin kavereita facebookiin

    Hei! Olen 27-vuotias ja minulla on 6-vuotias poika, joka asuu sijaisperheessä. Etsin facebookiin kavereita.
  17. Ä

    Etanapostiystäviä

    Hei!Kaipailisin kirjekavereita muista 25-35-vuotiaista äideistä. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kirjeitse ja saada muutakin postia kuin laskuja:). Olen 6-vuotiaan pojan äiti, mutta poika ei asu tällä hetkellä luonani. Laittakaa vaikka yv:tä niin kiinnostuneiden kanssa vaihdetaan sitten osoitteet:).
  18. Ä

    Kirjoja keskosuudesta

    Hei! Voisitteko listata lapsen keskosuudesta kertovia kirjoja? Lähinnä etsisin tositapahtumiin perustuvia sellaisia.
  19. Ä

    Muita keskenmenon kokeneita

    Hei!Olen 27-vuotias ja sain keskenmenon viikolla 11. Löytyisikö muita jakamaan kokemuksia, ajatuksia ja tuntemuksia?
  20. Ä

    Facebook-kavereita?

    Hei! Olen 27-vuotias 6-Vuotiaan huostaan otetun pojan äiti ja etsin facebook-kavereita muista samassa elämäntilanteessa olevista. Laittakaa ensin s.postia osoitteeseen:auvinen.satu@hotmail.com.

Yhteistyössä