Hakutulokset

  1. K

    Kuukautiset, Muilla tälläisestä kokemuksia????

    kiitos vastauksista ! huomenna käyn sitten apteeksissa =) jänskättää!! (v:mäisillä kommenteilla tarkoitin sitä kun kirjotetaan vaan "ootko kuullu et ihmiset tekee raskaustestejä jos on syytä epäillä" yms. Sen takia laitoin alotusviestiin että jättäkää suosiolla sellaset kommentit pois, koska...
  2. K

    Kuukautiset, Muilla tälläisestä kokemuksia????

    En tiennyt minne tämä olisi pitänyt kirjoittaa kun tonne "mitäs nyt" kohtaan en halua viestejä enään laittaa ku aina vaan tulee niin vee:mäistä kommenttia takas, kysyitpä mitä tahansa. :kieh: Eli viime kuussa kuukautiset kyllä tulivat ajallaan kestivät 3 päivää (normaali vuoto) jonka jälkeen...
  3. K

    Menkat(ko)

    Näinkö on?! :o tämähän on jännittävää ! Mihin tämä maailma onkaan menossa. Mutta tietääkseni tuollaiset 2-3+7 päivän kuukautiset eivät ole ihan normaalit, niin jos et ymmärtänyt että niiden takia ajattelin kysäistä, jos muilla olisi samallaisia kokemuksia, ymmärrätkös.
  4. K

    Menkat(ko)

    Nyt olen ihan ymmälläni, menkat alkoivat normaalisti oikeana päivänä mutta kestivät vain 2 päivää jonka jälkeen tuli 3 päivän tauko ja sitten taas alkoi tiputtelua joka kesti n. 1 viikon verran. 2 päivän alkumenkat olivat kuitenkin lähes normaalit, ei yhtä runsasta vuotoa kuin yleensä mutta...
  5. K

    Piilolinssit

    Heips, Onko muilla kokemuksia piilolinsseistä? Varmasti on, mutta millasia. Mietin tässä, kun olen piilareita käytin 3 vuotta, sitten silmä tuli niin kipeäksi että lopetin käytön ja päivässä silmä paranikin. Nyt olen vuoden käyttänyt silmälaseja eikä ole silmissä ollut mitään oireilua...
  6. K

    Miten olette selvinneet

    Miten olette selvinneet parisuhteessa, sen aikana ilmenneistä sukupuoli taudeista? Vaikka jos klamydia on yhtäkkiä ilmestyny "piilevästä" aktiiviseksi, tai jos suhteen toinen osapuoli kertoo taudista joka saattaa ilmetä uudestaan jopa vuosien kuluttua, niin miten olette käsitelleet asiaa...
  7. K

    Koppakuoriaisia sisätiloissa

    Ei kyllä ole tuon näköisiä, eivätkä ole vielä hyökänneet ainakaan kimppuun :D
  8. K

    Kondylooma tarttuu

    Eli miten kondylooma siis tarttuu? Kun jossain lukee että vain näkyvät kondyloomat tartuttavat, mutta sitten toisaalla sanotaan että on sellaisia ihmisiäkin joilla tauti on piilevä, eli ei tule "kukkakaalia" ja voivat tietämättään tartuttaa muita? Kun nuo visvasyylät on hoidettu pois...
  9. K

    Koppakuoriaisia sisätiloissa

    Siis huoneistostamme löytyy n. 1 cm kokoisia mustia koppakuoriaisia. Lueskelin keskusteluja ja katsastin nämä http://www.hel.fi/hki/ymk/fi/Asuminen+ja+terveys/Sis_tilojen+tuholaiset/Tekstiilituholaisia hyönteiset mutta mikään näistä nuo eivät ole, koska pituutta on ihan reippaasti 1cm verran...
  10. K

    Wippies Webmail !

    Perkele aina toiminut ongelmitta mutta nyt en ole 4 päivään päässyt sähköposteja katsomaan. Ärsyttävää !! Varsinkin kun odotan tärkeää postia ! Onko muilla sama ongelmaa tällä hetkellä/ollut ? :kieh:
  11. K

    Orgasmi kateissa.

    Ennen sain mieheni kanssa orgasmin pelkästä seksistä, mutta nyt se ihanuus on kadonnut, ainakin 2 kk mennyt jo että miehen pitää tehdä kieli/sormityöskentelyä jotta saan itsellekkin "iloa". Missäköhän vika, miten saisi palautettua tuon ihanan ajan takaisin... :D En ole aikaisempien...
  12. K

    Mä niin haluaisin hiustensiirron! turhis joo.

    No itellä on nyt tälläset päähän ommellut pidennykset, aitohiusta. Eli keskelle päätä on tonne piiloo tehty poikittain 2 tosi pientä ranskanlettiä ja sitten sellasella erikois langalla ja neulalla ommeltu hius nauhat kiinni ranskanletteihin. :) On myös ollu klipsi pidennykset, en oikeen suosi...
  13. K

    Mä niin haluaisin hiustensiirron! turhis joo.

    Mulla on hiuksissa pidennykset :) ja haluisin vaikka mitä muut kivaa ... oon kyl huomannu et naiset on aika turhamaisia :D
  14. K

    Lapsi lähtee kotoa.

    17 vuotias saa kaikki mahdolliset opintolainat ja opintotuet ainakin ammattikoulussa. Kymppiluokasta ei tietoa :$
  15. K

    Klamydia testi,missä sen voi tehdä?

    Labrassa otetaan :)
  16. K

    Onko naamakirjassa joku ikäraja?

    Ei. :D ?
  17. K

    Pillereiden erot. Muilla kokemuksia?

    Eli kuinka suuri ero e-pillereiden merkeillä on? Esim. Yasminelle vs. Yaz ? Voiko niissä olla suuriakin eroja, että esim Yasminellestä tulee kauhea hormoonihirmu ja sitten Yaz pillereistä ei tule minkäänlaisia muutoksia? :) Lääkäri kirjotti nyt minulle reseptin Yaz pillereille, vaikka olen...
  18. K

    Hyväksytkö 3-kymppisen abortin, jos kokee, ettei ole vielä vauvan aika..?

    Hyväksyn. Mutta jos ajattelee että myöhemmin on sitten aikaa lapselle, mikä se myöhemmin on? 35, 40 ?
  19. K

    Onneks on Alkot auki

    Meilläkin päin kaikki on auki :D
  20. K

    missä säilytät meikkejäsi?

    Burberryn meikkipussukassa, tai siis itse tein siitä meikkipussin, oli se sen verran kallis että pakko oli johonki käyttöön pistää. :)

Yhteistyössä