Hakutulokset

  1. äityliini74

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Mukava lukea ja kuulla muidenkin erityslasten kuulumisia. Itse olen 34 v. koko ikäni atopiaa sairastanut. Myös vanhimmalla lapsellani (14 v.) on atopiaa ja käymme usein myös ravitsemusterapeutin luona. Toisella ppajallani (11 v.) on ad/hd ja diagnisoimaton autismi (päädyimme lääkärin kanssa ...
  2. äityliini74

    Mammat vm -74

    Moikka vaan !! Kyllä sitä nyt alkaa huomata jonkin verran peilistä, että ikää on tullut. Viimeisen vuoden aikana on tullut silmäpussit, joita en saa millään pois. Ja lapsista huomaa, että ikää tulee lisää. Mulla poika on jo reippasti pidempi kuin minä, vaikka sillä on vasta ikää 14 v. En...
  3. äityliini74

    Kuinka paljon on tuntipalkkasi?

    10,50 e lähihoitaja
  4. äityliini74

    Testaa kuinka monta lahjaa saat!

    Näin kävi minulle kanssa :xmas:
  5. äityliini74

    Lasten nimiä

    Jami 13v. Janne 10v. Nella 3v.
  6. äityliini74

    Mammat vm -74

    :wave: pojat 13v. ja 10v. ja sit 3v. tyttö nämä riitää minulle ja miehelle myös =)
  7. äityliini74

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    p.13v. ja 10v. t 3v.
  8. äityliini74

    Vuonna 1974 syntyneet

    kesäkuussa synttärit. Ylöjärvellä asuskelen miehen ja 3 lapsen kanssa. :wave:
  9. äityliini74

    Mitä teet työksesi ja paljonko on...

    Heipsan! Itse olen ollut palkanlaskijana ja tiedän että työ on raskasta, mutta se on erilailla raskasta kuin hoitajan työ. Eli olen lähihoitaja tuntip. on 10,14. Arvostan kaikkia työaloja. Mielestäni eri aloja ei voi verrata toisiin. Itse olen tehnyt elämässäni monen moista työtä. Vielä kun...
  10. äityliini74

    Syyslomatekemisiä ?

    me ajatelitiin lähteä käymään jossain kylpylässä. enään ei taida saada mihinkään hotellivarausta, luulempa niin? Miehen ja nuorimmaisen tytön taidan jättää kotiin.
  11. äityliini74

    G: Mitä söit tse tänään aamiaiseksi?

    kuten myös. vie nälän pitkäksi aikaa. :p
  12. äityliini74

    Mikä noita hoitajia vaivaa??????

    jep kyllä me hoitajat ollaan ilkeitä. hoitoapulaiset saivat yleiskorotuksen eli hoitajat joilla ei ole koulutusta ja niiden tuntipalkka on vain n. 1e vähemmän kuin minun joka olen opiskellut lähihoitajaksi ja käynyt useita kursseja työn ohessa ja tällä hetkellä luen erikoisammattitutkintoa työn...
  13. äityliini74

    Paikkakunta - PINO! :)

    kans Ylöjärvi :D
  14. äityliini74

    Tänne pitkien lasten vanhemmat!

    Poika 12v. ja pituutta 170 cm. nuorin tyttö on 2 ½v. ja on n.100cm. Pituutta kyllä myös vanhemmilla.
  15. äityliini74

    minkä ikäisenä 26 kokoiset kengät?

    Tyttö on nyt 2 ½ ja talvikengät ja kumisaappaat on 27. Mutta kuten tässä on todettu että toi koko voi todella paljon vaihdella. =)
  16. äityliini74

    Gallup:mikä on leipäammattisi?

    Lähihoitaja, 2-vuorotyö tosin välillä teen öitä. Olen erikoistunut asiakaspalveluun ja tiedonhallintaan, tosin olen töissä kehitysvamma puolella. Seurailen jatkuvasti avautuvia työpaikkoja, mitä on tarjolla. Ohessa myyn myös oriflamea.
  17. äityliini74

    Paljon teidän 2.5v lapset painaa?

    Tyttö 8/04 15 kg ja 100cm 2 v. 14 340g 91 cm. painoa ei ole tullut paljoakaan, mutta pituutta kyllä.
  18. äityliini74

    Nimimerkki

    vaikee arvata. tosi tylsä nimimerkki mut en kanssa keksinyt parempaa. :\|
  19. äityliini74

    Perheitä, joissa useampi auto?

    Meillä on kans 2 autoa, että päästään töihin menemään.
  20. äityliini74

    Tylsyyden torjumiseksi - profiilikuvapino

    Nuorimmaisen melskaajan kuva pitäis olla proffiilissa. =)

Yhteistyössä