Hakutulokset

  1. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Paastoarvot Mulla tuo 10h on aivan liian pitkä aika. Arvot on heti korkeampia aamulla jos nuin pitkään paastoan. Ja sillä on tosiaan merkitystä mitä sä syöt illalla. Panostat niihin täysjyväviljoihin ja pitkävaikutteisiin hiilihydraatteihin. Mun perusannos on moniviljapuuroa, voinokare ja...
  2. petite

    raskausajan diabetes-diagnoosin saaneet

    Täällä myös uusi ilmoittautuu:wave: Mukavaa että tämäkin ketju on alkanut taas elpyä. Mulla siis 5. raskaus nyt meneillään viikoilla 26+6 (Oikeat viikot taitaa mennä viikon edellä, mutta varmistus tulee seuraavalla äitipolikäynnillä) Aikaisemmat vauvat olleet 4100g 53cm, 3770g 51cm, 4150g...
  3. petite

    Mitä pelkopolilla tehdään?

    Lähinnä haluaisin kysyä kokemuksia mitä siellä ensimmäisellä kerralla tehdään? Onko se sellainen keskustelutuokio kätilön kanssa? Tuossa lapussa mikä kotia tuli, oli aika ympäripyöreästi laitettu että keskutelua kätilön ja mahd. lääkärin kanssa. Ultrausta? Mulla on itsellä järetön...
  4. petite

    Raskausdb ja vauvan koko syntyessä?

    No täällä saatu raskaus db- diaknoosi jo 14 rv tienoilla. Tiukan linjan olen vetänyt alusta asti ruokavalion suhteen. Pientä lipsumista sallin itselle kun oltiin reissussa. Muuten kyllä menty ihan kivikautisella ruokavaliolla. Ja lisäänpä heti alkuun että en ole ylipainoinen, olen...
  5. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Komppaan rakkaudesta äitiä! Täällä kun tulossa myös 5. lapsi ja esikoinen on vasta sen 5-vuotta, niin ei kyllä tarvitse ylimääräistä ohjelmaa keksiä. Valmistuin tuossa vuodenvaihteessa Hierojan ammattitutkintoon ja en kyllä montaa kertaa ole töitä kerennyt tehdä. Mennyt aika vain opiskelusta...
  6. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Kiitos uudesta pinosta! Eilen poksahti rv 25 <3 ja ensi viikolla neuvolalääkäri. Mä haluaisin kyllä niin nähdä pientä! Rd-diaknoosi täälläkin ja jo ihan 14 raskausviikolta asti. Mulla siis 5. synnytys. Ensimmäisestä vauvasta lähtien paljon tutkittu kun on isoja vauvoja olleet kaikki...
  7. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Moikka moi piiitkästä aikaa:wave: Poksun myös etukäteen huomisen 24+0 (tänään siis 23+6) Täällä olen taas kokeillut omia töitäni. Eli on käynyt muutamia hieronta-asiakkaista täällä kotona. Kyllä sen huomaa että maha on seuraavan päivän kipeä ja joka käsilihasta kolottaa :laugh: Tunnin...
  8. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Poks myöhässä, nyt 20+1 <3 Tänään oli RU ja saatiin tyttölupaus Huh, kun järkytyin. Siis 4 pojan jälkeen tyttölupaus!!! kyllä mä en tuohon uskalla vielä uskoa ja luottaa ja kyllä meni ihan ajatukset sekaisin. En mä osannut valmistautua yhtään vaikka vähän tyttöolo olikin. No rakenteet kaikki...
  9. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Moikka kaikille ja tervetuloa vielä uudetkin mukaan:wave: Mä oon niin netin kanssa naimisissa että pari kertaa käyn päivän aikana. en mä montaa tuntia kerralla istu koneella, ihan pieniä hetkiä:) Eipä näitten 4 pojan kanssa paljoa täällä voi oleillakaan :D Mahallaan nukkuminen En oo ikinä...
  10. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Poks tänään 18+0 Tervetuloa vieläkin uudet mukaan!:) dita: Teillä sama tilanne kuin meillä. meidän "iso" esikoinen menee nyt syksyllä esikouluun ja mulla jää kun vauva on syntynyt niin 4 pienempää kotia. Mua jotenkin jännittää tuo esikoisen eskarin aloitus kun täytti 5-vuotta viimevuoden...
  11. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Käynpäs jo taas täällä toisen kerran tällä viikolla:) Jospa omakin kirjoittelu alkaisi viriämään täälläkin päässä. Mies mukana neuvolassa Ei mun mies ole ollut nyt kertaakaan ja rakenneultraankin menen yksin. Sitten jos sieltä jotain löytyy tai tarvii mennä uudestaan niin sitten tulee...
  12. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Tervetuloa uusille! ja kiitos uudesta ketjusta. Huomenna poks 17+0 Käyn nyt etukäteen poksumassa, kun huomenna en jouda:) Liitoskivut: Voi niitä kyllä löytyy ja ihan alusta asti:/ Päivittäin nivuset huutaa ja alamaha jatkuvasti kipeä. Onneksi ei niitä repäisykipuja niin ole ollut. Mutta...
  13. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Eilen 15 poks <3 Piti jo eilen käydä poksumassa mutta jotenkin nohtui. Rattaista: meillä on Emmaljungan yhdistelmät ja olen kyllä todella paljon tykännyt ja ollut niiin tyytyväinen. Kusosi on kuin uusi, joten menee nyt meillä vieläö ainakin tälle seuraavalle. Ollut siis jo kahdella käytössä...
  14. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uudet mukaan! Ihanaa että tulee muitakin myös joilla on vähän enemmän lapsia:) ei tunne oloaan niin orvoksi isolla perheellä. Vaikka ei tämä meijän 4. pojan kopla kyllä kovin suurelta vielä vaikuta. Vitamiineista meillä neuvolasta varmaankin suosittelevat kaikille jotain...
  15. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Pahoinvointi Itsellä huomasin että jos syön mausteista, tulista tai normaalia rasvaisempaa, niin pahoinvointi on seuraavana päivänä aivan hirvittävä. Ja verenpaine vaikuttaa myös. Että kun on oikein alhaalla paineet niin pyörryttää pelkkä pään käänttäminen ja tietenkin oksettaa.
  16. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    tervetuloa uusille! Kyllä tänne aina lisää mahtuu:) Sykerajoista 150 taisi olla se raja ettei saisi kovin åaljoa yli mennä. Itse olen varonut ihan koko raskauden ajan. Siinä on se vaara että jos yli menee niin vauva ei saa tarpeeksi happea napanuoran kautta.
  17. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Moikka pitkästä aikaa:wave: Tullut niin majailtua tuolla facebookin puolella, että ei meinaa tänne keretä kirjoitella. Mutta yritän kyllä täälläkin käydä lukemassa ja kommentoimassa. Verensokerit Pysyneet kotimittauksilla todella, todella hyvinä. Että oikein ihmetyttää miten saivat...
  18. petite

    Synnytyksestä 2kk, miehen mielestä olen pilalla

    Jestas tämä on taas näitä että kun mulle ei sattunut tulemaan kun tein nuin ja nuin, niin ei muillekaan tule. Tosiasia on, että toisille tulee ja toisille ei. Mulle ei tule vatsanseudulle, vain mulle tulee reisiin. Rasvaan niitä ja tulee silti. Olen normaalipainon alapuolella ja kiloja tullut...
  19. petite

    Väitteeni: Monen naisen ylipaino johtuu miehen kaltoinkohtelusta!

    Mä en voisi syyttää puolisoa omasta ylipainostani, jos siis olisin ylipainoinen. Omista valinnoista se johtuu ja puolisolla on aika pieni osuus tuohon. Puoliso voi edes auttaa laihtumista ja tukea siinä, mutta että olis se lihottava tekijä. Mun mies tuo mulle herkkuja silloin tällöin. Mutta...
  20. petite

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Äitijapojat, iso halaus sinne:( Täällä sitä sitten pistellään itseä 6xpäivässä ja mittaillaan verensokereita. Ruokavalio on aika kivikautinen, mutta sillä pysyneet sokeriarvot loistavina:) Hassua oli huomata että maitotaloustuotteet ja hedelmät nostavat mulla veren sokeriarvot ihan pilviin...

Yhteistyössä