Hakutulokset

  1. Nuppu81

    * Hoidot KYS 2013 *

    Anastacija laitoin sinulle yksityisviestiä :)
  2. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Oi kun ei ehdi tänne kirjoittelemaan. Ne hetket kun on "vauvavapaata" niin teen kaikkia pikajuttuja mitä ehtii ennen syöttörumbaa. Onnea Meriann pikkuisesta :heart: Ja kiitos kysymästä Gabriela, me päästiin kotiin jo neljäntenä päivänä synnytyksestä ja ollaan jo pitkään eletty arkea...
  3. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Heipähei kaikille täältä KYSistä :flower: ja onnea vauvautuneille! :heart: Meidän "Hannu" ja "Kerttu" syntyivät lopulta kiireettömästi sektiolla (15.8, 37+1) kun synnytystä oli takana sellaiset 36 tuntia. Käynnistettiin siis keskiviikkona ja koko torstai mentiin 7 sentillä, joten päädyttiin...
  4. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Vielä vaan yhtenä kappaleena ollaan. Phuuh! Viimeiset kolme yötä on olleet ihan yhtä h*lvettiä. Lonkka huutaa hoosiannaa, kun en voi maata kuin vasemmalla kyljellä. Oikealle yrittäminenkin aloittaa supistelut. Heräilen sen tuhat kertaa yössä vaan siihen kipuun. Viime yönä könysin sohvalle...
  5. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Gabriela (((HALAUS))) Kurjaa että joudut noin huolehtimaan pikkuruisesta mutta toivotaan että kaikki menee kuitenkin mallikkaasti ja pienokainenkin kasvaa. Minulle sanottiin että sokerilla ja rasvalla ei kannata painoa nostattaa, joten ahda vaan kaikkea terveellistä mahdollisimman paljon. Minä...
  6. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Sannuliinulle ja nuppuskalle hurjasti onnea pienistä ihmeistä! :flower: :heart: :heart: Mikäs Tammitytöllä on tilanne? ( . ) Meillä on sellainen että viime torstaina oltiin jo pari senttiä auki, kohdunsuu on pehmeä ja sitä oli jäljellä noin sentti. Lähtö voi siis koittaa minä hetkenä...
  7. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hehei Gabriela, täällähän minä :wave: Lähes päivittäin käyn lukemassa mutta kun tämä maailma nyt pyörii tämän oman navan ympärillä niin en ole saanut mitään kirjoitettua. Ja ollos hyvä tätäkin kautta pakkauksesta. Ilo oli minun kun sain auttaa niin pienellä vaivalla ;) Noista painoarvioista...
  8. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Minun kohdalle voi päivittää iäksi 32v :whistle: Äitiysloma alkaa 31.7, vaikka tässä jo saikulla ollaan. Seuraava neuvola on 27.6 ja äippäpoli 11.7. Inkkunen Paljon onnea tytöstä!! :flower: Gabrielalle tervetulotoivotukset suomeen. Onneksi pääsit ehjänä perille vaikka kurjaa olikin...
  9. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Heipä hei, pitkästä aikaa :wave: Ensimmäiseksi suuremmoiset onnittelut vauvautuneille :heart: Olen hiukkasen pudonnut koko kärrystä mutta lueskellut kyllä juttujanne melkein päivittäin. Tytylle hurjasti tsempityksiä paranemiseen ja hienoa, että olette pojan kanssa päässeet jo lähekkäin...
  10. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Gabriela Laitoin sinulle yksityisviestiä äippäpakkaukseen liittyen. Vastaathan pian vaikka sähköpostiin. ;)
  11. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    TanZZZkulle ja tyttärelle hurjasti onnea! Toivottavasti tervehdyt pian ja pikku tytöntyllerö kasvaa isoksi ja vahvaksi. Onnea vielä! :heart:
  12. Nuppu81

    * Hoidot KYS 2013 *

    Marjana Minulla sama homma tuon Pregnylin kanssa. Eka kerralla laitettiin vain puolikas annos mutta rakkulat eivät punktoitaessa olleetkaan kunnolla kypsiä. Toisella kerrallahan mentiin inseminaatiolla (2 rakkulaa) ja kolmannella kerralla koko hoito isommin annoksin (hypeririskillä) ja...
  13. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Ihan pikaisesti vastaan tähän että minähän saan niitä periaatteessa kolme. Yhden meinasin toki ottaa rahana mutta samalla rahallahan minä voisin myydä sen sinulle. Toukokuussa olen oikeutettu sitä hakemaan, joten palataanko sitten asiaan..? :)
  14. Nuppu81

    * Hoidot KYS 2013 *

    Minäkin käyn täällä välillä kurkimassa että mitä kuuluu. :wave: Tsemppiä hirmuisesti kaikille hoidoissa oleville ja pitkiä hermoja hoitoja odottaville. Toivotaan Kultaa että vuoto pysyy pois ja pääsette jatkamaan suunnitelmien mukaan. :) Marjanalle tsempit. Toivotaan että saalis on...
  15. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    -Gabriela- Kiva että pääset heti ultraan niin saat sitten mielenrauhan tuossa napanuora-asiassa. Eikös ne noilla viikoilla siirry vatsalihakset sivuun siitä vatsanpäältä, joten se varmaan vaikeuttaa sitä normaalia liikkumista. Saapa nähdä miten itse punnerretaan sitten tuplamahan kanssa...
  16. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Moikkka täältäkin. Luen kyllä kaikki kommentit mutta niin paljon tulee asiata ettei ehdi millään kommentoida kaikkia. Tsempit flunssan kourissa kärvisteleville ja paranemisia. :flower: mörkötykselle samat terveiset kuin Tammitytöltä, että pyydä saikkua. Itse kysyin neuvolasta äitiysloman...
  17. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Ihan pikaisesti kysäisen Dermoshopin jogurtti -vartalovoin INCI listasta, jos joku osaa sanoa: Aqua, Liuotinaine Brassica Campestris Seed Oil Rapsista saatava öljy, ihoa hoitava aine. Glycerin, Kosteudensäilyttäjä Glyceryl Stearate, Liuotinaine Shorea Stenoptera Seed Butter, Pehmentävä aine...
  18. Nuppu81

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moikka teille! Minä voisin ilmoittautua. Tuplat tulossa ja ensimmäinen raskaus eli 1. ja 2. tulossa, LA 4.9.13. Jännää! :heart:
  19. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Kiitos kaikille onnituksista. Ja onnea Annabell-77 sykkeistä. Se onkin mahtava tunne :) -Gabriela- Tosta mahapömpöstä, että ihan sama homma täällä. Mittoja en ole mitannut mutta ihan vaatteista huomaa että pöhöä on tullut vaan tuohon eteen ja sitä ei tosiaan ihan helpolla vedetä sisään...
  20. Nuppu81

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Kynsistä Mulla on ollut sekä geelikynsiä, että akryylit. Yhdetkään geelit ei ole kestäneet normaalia huoltoväliä, joten on tosi paljon kynnestäkin kiinni mikä kestää. Kahdesti olen laittanut akryylit ja ne on olleet paremmat mutta se käry niitä laitettaessa on aika hurja. Toisilla taas geelit...

Yhteistyössä