Hakutulokset

  1. Nunnunannu

    Kenelle palstalaisille ei tule enää yhtään lasta?

    MULLE!!!!!!!!!!! :wave:
  2. Nunnunannu

    Mulla on salaisuus :(

    :hug: olen samassa tilanteessa kanssasi,tosi mulla ennuste 5v mut kuittenkin,en ole kertonut kin lapsen isälle. Kerran jo selättänyt tän taudin nyt tuli uudelleen.Mulla useampi perussairaus. Kamala kantaa salaisuutta sisällään ja kattella noita 3 ja huomenna 13v lapsosia,miettien kaunako saan...
  3. Nunnunannu

    JÖSSES ihmisten käytöstapoja

    Tyttö oli viime yön mummulassa yökylässä ja kun lähettiin sieltä niin ajattelin uskaltautua hulluillepäiville,vielä rattaiden kanssa.:headwall: Päästiin noin puoleen väliin toista käytävää niin naishenkilö oli kävelemässä eteenpäin kun yhtäääkkiä päättikin kääntyä ja tömähti suoraan meidän...
  4. Nunnunannu

    Viihtyykö lapsesi pph:lla/päiväkodissa?

    Hyvin vihtyy,mutta kyllä kinuaa vapaapäiviäkin. Kun haen tarhasta alkaa kiulutteleen (pitää huomioida hänet) on reipas tarhalainen
  5. Nunnunannu

    YH:t! Kuinka paljon maksatte asumisesta?

    Meillä 62.5neliöinen kolmio pieni mutta neliöt tosi tehokkaasti käytetty. vuokra 609e+ 40e/kk vesiennakko eli 649e nyt väliaikaisesti työttämänä niin maksettavaa jaa joku 246e. Hyvin mahdutaan,toi mun huone on ehkä 4 neliöö just mahtuu sänky ja lipasto. Mut rakastan tätä asuntoa <3
  6. Nunnunannu

    Miten suhtautua isoäitiin näin vaikeassa tilanteessa.

    ketjun alottaja,pystytkö rekisteröitymään,olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Mulla samanlainen tytön isä (päihteet,rikollisuus) en täällä viitsi kamalasti asioista puhua mutta olisi kiva kun olisi kohtalotoveri....
  7. Nunnunannu

    Hullujen päivien Ticketin takki ja housut

    Mä ostin viime vuonna hulluilta päiviltä ticketin vk puvun ja ainakin toi (makso muistaakseni 44e) on kuin tuulipuku,siinä ei mitään vuosta takissa,eli menee vaan alkusyksyn ja loppukevään, mulle oli ainakin pettymys. Täytyypä käydä vilasemassa toi vedenpitävyys....tossa puvussa ei ainakaa lue...
  8. Nunnunannu

    Onko olemassa jotain vinkkejä kun lapsi laittaa kaiken suuhun

    tää oli kuin mun kirjoittama...meillä kans 3v1kk ja kaikki menee suuhun,ihan kaikki. turhauttavaa olla kokoajan sanomassa et älä laita suuhun,älä syö ym...mä kans otan neuvoja vastaan millä ton saa loppumaan.
  9. Nunnunannu

    D & J -vaatekerho

    mikäs tän sivuston osoite on?
  10. Nunnunannu

    Synttäritarjoilut päiväkodissa

    Meillä ei saa viedä,kun papereissa olevia. Suosittuja on kettu-karkit ja lakut,jäätelöä,suklaata ym,ei saa viedä :)
  11. Nunnunannu

    Miksi lapset puetaan hoitoon lumppuihin?

    Meillä on tarhavaatteet "erikseen" sai synttäri lahjaksi hienon kalliin tunikan jonka halusi laittaa sit tarhaan päälle ( molokids) ja kun tuli tarhasta oli hiansuut ihan siniset pistin heti tahranpoistoainetta ja annoin liota siinä ja sitten pesukoneeseen ja väri haalistui,muttei lähtenyt...
  12. Nunnunannu

    Yksinhuoltajat, miten järjestyisi äidin sairastuminen sairaalassaolo?

    riippuu olisiko mummun työ vai eläke viikko. Työ viikolla olisi aika hankalaa. äiti sisko ja ehkä lapsen kimpassa hoitaisivat. Keväällä olin viikon sairaana josta 3 päivää sairaalassa niin mummu(mun äiti) ja sisko hoisivat tytön.Isä ei ollut edes kiinnostunut auttamaan. Nyt tilanne saattaisi...
  13. Nunnunannu

    Tamperelaiset/lähikuntalaiset kävittekö tänään peräkonttikirppiksellä? löydöt?

    Eli kävitkö tänään peräkonttikirppiksellä ja mitä löysit.....? siis ihan uteliaisuuttani kyselen :) ite kävin,mut aika paljon jäi näkemättä sen jumalottaman ryysiksen takia :( mut löysin tytön huoneeseen maton 3.5e goretex talvikengät 5e manu pehmo 50cent,jakkara 50cent gollege puku (adidas) 2e...
  14. Nunnunannu

    Millaiset kengät teidän 3-10 vuotiailla nyt?

    3v ihan tavalliset lenkkarit,tai sit viking goretex lenkkarit ja sateella sappaat...mietinnässä varrellisten goretxien hankinta.
  15. Nunnunannu

    Huvittaa, kun sellaiset mammat, joilla ei varaa "tiketeihein ja etikeihin" haukkuvat ja arvostelevat

    Mä oon kahtena ekana talvena kun tyttö on oppinut käveleen ostanut molemmiksi vuosiksis sillle reimatecin ja ticketin haalarin toinen tais maksaa 119e ja toinen 149e ja totesin ihan hullun hommaa. Mä ymmärrän ton kalliimaan oston UUTENA sit kun se menee kas talvee. Nyt ostin halvemman ei...
  16. Nunnunannu

    Voisitteko jättää alle 3v. lapsenne autoon parin minuutin kauppareissun (tai muun pikaisen asioinnin) ajaksi?

    Mä oon jättänyt tohon meidän suojaisaan siäpihaan siksi aikaa kun oon esim kauppakassin käynyt purkamassa,parkeve sinnepäin ja käyn kattomassa välissä et kaikki ok! huutaa kyllä jos hätä,täyttää 3 kuun lopussa. max 5min on ollut yksin
  17. Nunnunannu

    Jos hyvä ystäväsi on pettänyt luottamuksesi, oletko antanut anteeksi, pitänyt hänet tuttavana vai katkaissut välit?

    Katkasin välit...kerran antanut anteeksi,mutta tää toinen kerta niin törkä,ettei ees tarvi neuvotella. Tänään osui samaan puistoon muksunsa kanssa (asuu viereisessä talossa) oli kuin ei mitään olisi tapahtunut, Kyseli kaikkee ja sanoin et kuule,et me ei enään keskustella tollasista asioista...
  18. Nunnunannu

    MPR-rokotus; mitä ajattelet tästä artikkelista?

    Ainoa mitä mä mietin oli juuri toi mpr rokote. Mutta,otin kuitenkin sen kin lapselle. koska meidän lapsi sairastaa tosi paljon paljon. Kaiken lisäksi oon itse ostanut tytölle sekä vesirokko että pnemokokki rokotteet. Jälkimmäisestä saanut nyt 2 ekaa annosta ja on selkeesti auttanut. Ite...
  19. Nunnunannu

    Mikä TOISEKSI NIMEKSI Idalle?

    Meiltä löytyy tämän niminen :heart:
  20. Nunnunannu

    Onko kellään lapsi kesäpäivystys-päiväkodissa?

    On 1-3pvää viikossa,riipuen mun koulusta,mulla ei varsinaista kesälomaa,mut kaiken mahdollisen pyrin tekemään kotona.

Yhteistyössä