Hakutulokset

  1. S

    G: Miten synnytyksesi käynnistyi?

    Siinä se jo tulikin, vaihtoehdot ylempänä :)
  2. S

    G: Synnytyssupistukset tai lapsivesi, täysiä viikkoja paljonko?

    Eli kuinka paljon oli täysiä viikkoja koossa kun synnytys lähti käyntiin esim. vesien menolla tai suppareilla? (Esim: jos tuolloin oli 38+5 niin valitse kohta C...)
  3. S

    Hyvä, mutta edullinen turvakaukalo?

    Eli, tärkeää on kyllä hinta - se on myönnettävä. Mutta niin on turvallisuuskin ja käytännöllisyys, joten siksi haluaisin mielipiteitä, mikä on laadukas mutta hinnaltaan edullinen? - kannettavuus, paino? - hinta? - saako telakkaa? - muuta? Hyviä ja huonoja puolia tietyissä malleissa ja...
  4. S

    Mikä voisi maistua, kun alkuraskaudessa jatkuva nälkä...

    ...muttei oikein mene alas mikään? Siis mitä itse olette kokeneet sellaisiksi "helposti syötäviksi", ettei ala etomaan ym.? Piltti ja banaani on mulla ihan jees, mut just söin piltin ja taas on nälkä joten ei enää tee mieli toista. Ja banskua ei ole.
  5. S

    VARHAISULTRA... :)

    Haluaisin kysyä parit kyssät varhaisultrasta: *Missä olette käyneet? (yksit./julkinen?, mikä firma?) *Paljonko maksoi kela-korvausten jälkeen? *Millä viikoilla kävitte? Niin ja miksi kävitte?
  6. S

    Mitä eroa on Terolutilla ja Lugesteronilla?

    Eli käsitin nettiä penkoessani, että molemmat korvaavat keltarauhasen puutetta. Mitä eroa niillä on käyttötarkoituksiltaan ja vaikutuksiltaan?
  7. S

    Julkinen terveydenhuolto, LUGESTERON tms lääkkeet ja VUOSI yrittämistä?

    Eli, kun normaalisti toitotetaan että julkinen terveydenhuolto "ottaa vastaan" kun on vuosi yrittämistä takana, niin koskeeko se koko asiaa vai onko mitään järkeä varata gynelle aikaa ja pyytää lugesteronia tms (mulla liian lyhyt luteaalivaihe 8-9pv) vaikka yrittämistä on takana vasta 4kk...
  8. S

    SYLKIOVISTESTIn käyttäjät

    Eli, olis pari kysymystä: 1. Kuinka kauan olet käyttänyt? 2. Oletko löytänyt oviksen tämän avulla? 3. Oletko raskautunut tämän avulla? 4. Kumpi on mielestäsi varmempi, pissantikutus vai sylkitesti? Kiitos =)
  9. S

    SYLKIOVISTESTIn käyttäjät

    Eli, olis pari kysymystä: 1. Kuinka kauan olet käyttänyt? 2. Oletko löytänyt oviksen tämän avulla? 3. Oletko raskautunut tämän avulla? 4. Kumpi on mielestäsi varmempi, pissantikutus vai sylkitesti? Kiitos :)
  10. S

    GALLUP: valkovuoto millaista juuri ennen plussaa/plussan aikana?

    Siinä se tulikin, millaista valkovuotoa teillä tuli/tuliko, silloin kun plussasitte ja vähän sitä ennen, eli suurinpiirtein kiinnittymisen ja plussan välillä? :)
  11. S

    GALLUP: valkovuoto millaista juuri ennen plussaa/plussan aikana?

    Siinä se tulikin, millaista valkovuotoa teillä tuli/tuliko, silloin kun plussasitte ja vähän sitä ennen, eli suurinpiirtein kiinnittymisen ja plussan välillä?
  12. S

    Ovulaatio kp 5 ?!

    Eli, ennen pillereitä kierto ollut 21pv. Nyt pillereiden jälkeen eka kierto oli 27 päivää ja ovis kp15. Nyt on sitten toisen kierron viides päivä, toisin sanoen menkat alkoi sunnuntaina. Ovistestiin tuli plussa. Ovislaskurin mukaan se ois vasta 28.3. eli su, mutta ovistestien ohjeen mukaan...
  13. S

    Raskausoireita, voiko olla jo ?

    Eli, ovisplussan tikutin maanantaina (kp15), kierto olisi sen mukaan siis noin 28pv, vaikka yleensä 22-24. Nyt kuitenkin yk1 pillereiden jälkeen, joten johtuu varmaan siitä. Pupuiltiin kp 13 ja 15. Nyt tänään sunnuntaina kp 21 alkamassa. Onko mahdollinen alkio voinut jo kiinnittyä? Voiko nyt...
  14. S

    Raskausoireita?

    Eli, ovisplussan tikutin maanantaina (kp15), kierto olisi sen mukaan siis noin 28pv, vaikka yleensä 22-24. Nyt kuitenkin yk1 pillereiden jälkeen, joten johtuu varmaan siitä. Pupuiltiin kp 13 ja 15. Nyt tänään sunnuntaina kp 21 alkamassa. Onko mahdollinen alkio voinut jo kiinnittyä? Voiko nyt...
  15. S

    Ovulaatiolima!

    Eli, osaisiko joku yhtään arvella kun ei itsellä ole harmainta aavistustakaan mitä mun sisällä tapahtuu :D Menkat alkoivat 22.2., yleensä kierto ollut 21-24pv. Eli nettilaskurin mukaan ovulaatio 1.-4.3. No, olen testaillut sitten 27.2.-6.3. välillä joka päivä negan, lopetin sen sitten...
  16. S

    Minkä ikäisenä lapselle oma huone?

    Eli minkä ikäinen lapsenne (esikoinen) on ollut saadessaan oman huoneen? Tuli vaan mieleen, kun katselin telkasta jotain, missä olivat laittaneet valmiiksi jo ennen esikoisen syntymää. Mitä vauva tekee omalla huoneella? Kertokaa tilaratkaisuistanne =)
  17. S

    Ovistestit kokoajan neg, myöhemmin huomaat silti raskautuneesi.

    Eli etsit ovulaatiota testeillä, pelkkää täysnegaa tai hailakkaa haamua. Ajattelet, ettei näköjään ollutkaan ovulaatiota ollenkaan - seuraavassa kierrossa sitten ehkä. Kuitenkin menkat jäävät pois ja huomaat kierron lopussa olevasi raskaana. Näin käynyt kenellekään? Onko tämä mahdollista?
  18. S

    Tyhmä kysymys makaronilaatikosta

    Eli, olen tekemässä kolmelle makaronilaatikkoa. Olen selannut ohjeita läpi tarkistaakseni mitä tarvitsen kaupasta, mutta missään ei puhuta vuoan koosta/annosten määrästä mitään, eli jos haluan tehdä sen satsin kolmelle aikuiselle, niin kannattaako tehdä... a) 200g jauhelihan ohjeen mukaan...
  19. S

    Ovulaatiotestistä kysymys

    Eli, olen saanut ovishaamuja nyt toissapäivänä, eilen ja tänään aamupäivällä (ihan haaleita eli ohjeiden mukaan neg), niin kannattaako enää nyt tänä iltana kokeilla, vai vasta huomenna? Oviksen pitäis laskujen mukaan olla lähipäivinä, luultavasti ma/ti.
  20. S

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    Eli [b]ensimmäistä lasta yrittäessä, montako yk:ta tarvitsitte? Mikä oli ehkäisymuoto ennen yritystä?

Yhteistyössä