Hakutulokset

  1. C

    Raju puklaminen yli 6kk vauvalle?!

    Ehkä mä tein liian nopeita päätöksiä, mutta nyt menee jo suhteellisesti paremmin. Alussa, kun alettiin antaa tuota luomukorviketta, meillä oli edelleen Aventin pullot käytössä. Nyt ollaan koko ajan käytetty MAMin pulloa ja se selkeästi auttaa. Testataan nyt tätä korviketta vielä viikkon-parin...
  2. C

    Raju puklaminen yli 6kk vauvalle?!

    Kiitos kaikille vielä kerran. kaneli078, kävin ostamassa sitä Holle korviketta. Ainakin yhden päivän käytön jälkeen voin sanoa, että se tuottaa samanlaista tulosta kuin NAN. :( Siis meillä oli reilu viikko käytössä Nutrilonin HA-korvike ja sen kanssa puklailu on hieman vähentynyt ja tänään...
  3. C

    Raju puklaminen yli 6kk vauvalle?!

    NallePuh82, juu on aika selkeä juttu, luin sitä jo aikoja sitten. Näistä kaikista meillä on vain tuo pullautelu ja yleensä poika on tyytyväinen vasta röyhkästytyään. Siis ihan päinvastainen reaktio kuin mitä tuossa on kerrottu. En usko, että olisi perunalle allergiaa, kun allergiatestit...
  4. C

    Raju puklaminen yli 6kk vauvalle?!

    Mä en usko, että pojulla olisi refluksi, kun muita selkeitä oireita, jotka viittaisi siihen, hänellä ei ole. Pidän kuitenkin sen ph-mittauksen mielessä. Tässä ei enää ole sinänsä kiirettä, kun poju on niin vauhdikas, vahva (erittäin!) ja touhukas, kyllä hän jo nyt niitä kaikkia mahdollisia...
  5. C

    Raju puklaminen yli 6kk vauvalle?!

    Tervehdys. Meillä nyt melkein 7 kk vanha poika, joka puklaa todella paljon. Puklua on ollut aina, välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta omat odotukseni oli, että kiinteiden myötä nämä loppuisivat. Tarinamme on sellainen: Joskus 1,5 kk ikäisenä poika sai virtsateiden infektion, me ei...
  6. C

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    Ööö, meillä ei ole kuin yksi taajuus tuossa hälyrissä. Tuo välillä rupee toimimaan, jos vaan vaihtaa äänenkorkeutta, mutta välillä joutuu resetoimaan koko laite, jotta se sitten toimisi. Lähtee takaisin maahantuojalle, saavat selvittää tuon vian. Phillips ei muuten ota reklamaatioita suoraan...
  7. C

    KERTOKAA HYVÄ ITKUHÄLYTIN

    Nostan tämän nyt uudestaan. Meillä on vuoden ikäinen Phillipsin Avent itkari, joka maksoi yli 150euroa ja on nyt jo toinen laine käytössä, kun edellinen rupesi temppuilemaan. Lapsi oli parvekkeella nukkumassa, itse nukahdin kotiin. Heräsin kauhean itkuun, kun lapsi itki parvekkeella, mutta...
  8. C

    Päikkärit vain vaunuissa, miten siirrytään sänkyyn?

    Kiitos kaikille vastauksista. Mä niin toivon, että asiat oikeasti menee näin, että hoidossa oppii tehdä kaiken. Mä yritän vieläkin laittaa pinnariin nukkumaan, jos vaikka joku päivä hän hoksais, että siinä on mukavampi nukkua. :)
  9. C

    Päikkärit vain vaunuissa, miten siirrytään sänkyyn?

    Onko kenelläkään muulla ollut sama ongelma, että lapsi ei millään nukahda omaan sänkyyn päikkäreiden ajaksi? Meillä reilun vuoden ikäinen nukahtaa ihan itse vaunuihin puolen tunnin sisällä, mutta sänkyyn ei millään. Yöllä nukutaan ihan omassa sängyssä ja ei ole tuota ongelmaa. Mutta ei päivällä...

Yhteistyössä