Hakutulokset

  1. A

    Punnitaanko äiti jälkitarkistuksessa?

    Kysymys yllä
  2. A

    Vinkkejä masukipuisen vauvan avuksi?

    Eli onko kenelläkään mitään vinkkejä / asentoa missä tuon pienen (19päivän ikäisen) masukipuisen vauvan olisi hyvä olla. Pierua ollaan ähelletty pää punaisena koko yö, eikä nukkuminenkaan onnistu. Maha siis pyöreä pallo, kun siellä on ilmaa.
  3. A

    Imetysliiveistä, vinkatkaa jos ootte nähneet kyseisiä!

    Näin jossakin nettikaupassa imetysliivit, joiden kuppiosa oli joustavaa materiaalia ja yksi koko sopi useamman kokoisille rinnoille. Nyt vaan en enää löydä niitä mistään, tietääkö kukaan?
  4. A

    Pakastemarjoista

    Jos ostan kaupasta pakastemarjoja ja keitän, voinko pakastaa ne sitten uudestaan ja syödä sen jälkeen keittämättöminä? -Nim. tekee mieli jäisiä marjoja.
  5. A

    Kohdunpohjan korkeus

    Ihan uteliaisuuttani kyselen, kuinka paljon odottajilla on ollut kohdunpohjan korkeus rv 18, tai siinä tienoon? :)
  6. A

    Äitiysvaatteita pitkälle naiselle?

    Pituutta 185cm, josta jalkaa suurin osa. Kapphalin extrapitkien farkkujen lahkeetkaan eivät ole tarpeeksi pitkät ja nyt pitäisi löytää mammavaatteita Oulusta / postimyynnistä. Vinkkejä?!
  7. A

    Pastöroitua vai ei?

    Tietääkö kukaan onko niissä valmiskermavaahdoissa (joita voi purkista tursottaa suoraan) kerma pastöroitua vai ei?
  8. A

    Raskauden kertominen tuleville isovanhemmille

    Eli minun vanhempani eivät vielä raskaudestani ja mietinkin olisiko teidän mielestänne paras kertoa a) Puhelimitse b) Viestillä, jotta toisella on aikaa sulatella asiaa c) Kasvotusten Sillä tämä ei todennäköisesti heille ole iloinen yllätys ja minulla viikkoja jo 13+0.
  9. A

    Onko millään muulla vakuutusyhtiöllä tuollaista samantapaista vakuutusta kuin if:n vauvavakuutus?

    Otsikossa tulikin jo kysymys. Vaikuttaa tosi hyvältä vakuutukselta, harmi kun meillä kaikki muut on Pohjolassa ja mietin, että onko tuollaisia vakuutuksia missään muualla vai onko tää pelkkä if:in oma juttu? :) Kiitos vastauksista!
  10. A

    Pinkkupoppoo lastenohjelma!

    Kuka osaa kertoa em. pikkupingviinien nimet: Nelli, Niilo, Eetu, Teemu ja kuka puuttuu?? :(
  11. A

    Vuosimallia -91

    Onkos täällä jo äitejä tai tuleviä äitejä vuosimallia 1991. Itsellä laskettu aika ensi 04/11 :)
  12. A

    Siittiöistä!

    Toisesta ketjusta tuli vain mieleeni, että onko se sitten kuinka haitallista miehen siittiöiden määrälle tai voinnille vaikka harrastaa seksiä kerran päivässä? Mikä se on siittiöiden kannalta paras rakastelu väli?
  13. A

    MITA IHMETTA!?

    Mitä mitä mitä ihmettä! Menkat loppuivat äsken (viime viikon lopussa) ja mahassa tuntuu menkkamaista kipuilua. Ei ole koskaan ollut tälläistä. Mitä tämä saattaisi olla? Tänään siis kp9/32-37
  14. A

    Kysymys

    Miten te reagoisitte, jos miehellenne soitetaan harvase viikonloppu, että tulla kuskiksi (useasti soittajat myös naisia) ja mies tulee kotiin aamuyöstä?
  15. A

    Allergialääkkeistä!!

    Elikkä, onko olemassa allergialääkettä, jota uskaltaisi raskaanakin käyttää? Joko reseptillä saatavaa tai ilman!
  16. A

    RASKAUSTESTISTÄ!

    Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon alussa, mutta oireita jotka viittaisivat raskauteen on ollut. Tahtoisin testata ennen huomista kun kaverilla synttärit ja alkoholia olisi tarjolla. Tietenkään en halua ottaa, jos plussaan. Eli onko kokemusta raskaustesteistä (ja plussista), jotka on otettu...
  17. A

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Mä en enää pysty kunnolla kaupassa käymään, kun siellä on eri-ikäisiä lapsia. Sattuu aina niin kamalasti nähdä (vaikka olen onnellinen jokaisen plussanneen puolesta) lapsia, itselläkin kun esikoinen olisi haaveissa. Tuntuu, että tämän asian takia erakoidun kotiin ja "kidutan" itseäni...
  18. A

    MITÄ TEHDÄ 5-VUOTIAAN KANSSA OULUSSA?

    Ollaan päätetty, että käydään elokuvissa, tietomaassa, Hoplopissa, Nallikarin talvikylässä, pulkkamäessä ja tietenkin roskaruokaa syömässä (mitä itse vastustan, mutta lapsen äiti tahtoo). Mitä muuta keksitte??
  19. A

    Vauvakuume alle 20v, mutta mies arkailee

    Itse olen vuosimallia -91, lukiota juuri lopetteleva vauvakuumeilija. Mieskin (-82) löytyy, ollaan yli vuoden päivät seurusteltu. Itse haluaisin kovasti lapsen, mies arkailee, vaikka lapsesta on aivan suhteen alkuvaiheesta (ja ennen sitä) ollut puhetta. Vauvakuume minulla ollut niin kauan...

Yhteistyössä