Hakutulokset

  1. M

    tulipahan käytyä kaupungissa

    Lienee vain ja ainoastaan onni sinulle, ettet "osaa" noissa kaupoissa shoppailla. Tuskin jäät paljosta paitsi, päinvastoin! =)
  2. M

    "Kuuluuko" tavallisella duunariperheellä Suomessa mielestäsi olla varaa omaan ok-taloon?

    Kaikilla on oikeus onneen ja jos se jollekulle tarkoittaa maallista mammonaa omakotitalon muodossa, so be it. Suomalaisilla on vieläkin semmoinen fiksaatio noihin omakotitaloihin, aivan kuin se olisi jokin merkki varallisuudesta. Todellisuudessa pk-seudun / suurempien kaupunkien ulkopuolelta...
  3. M

    Mitä teidän "pekka perusinsinöörimiehenne" tienaavat?

    5000 ja jotakin, DI eikä olla enää ihan aloituspalkoissa. Pk-seudulla siis.
  4. M

    voisitko kuvitella suhdetta 115kilosen miehen kanssa?

    Vastaan ympäripyöreästi, eli: En voisi olla ihmisen kanssa, joka ei arvosta itseään sen vertaa, että huolehtii hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään. Ei mitään pinnallista, ei mitään täydellisyyttä. Mutta itseään on hoidettava ja pidettävä hyvänä.
  5. M

    Miten "näette" kuukaudet / vuodenajat?

    Ihan kiinnostaa vain :D Ei siis ole luvassa mitään luonneanalyysiä tai muuta.
  6. M

    Miten "näette" kuukaudet / vuodenajat?

    Oho, tämmöistä tapaa ei ole ennen tullutkaan vastaan :D Jännä
  7. M

    Miten "näette" kuukaudet / vuodenajat?

    Ahaa nyt ymmärrän! :D Ja samalla en ymmärrä, miten sen voi nähdä niin. ;)
  8. M

    Miten "näette" kuukaudet / vuodenajat?

    Ai, miten sitten? :)
  9. M

    Miten "näette" kuukaudet / vuodenajat?

    En tiedä!! :o Minun on täysin mahdotonta ajatella niiden kiertävän kellon suuntaan. Muistan, että koulussa oli ensimmäisillä luokilla vaikeaa, kun opeteltiin niitä myötäpäivään :( Samoin kielten tunneilla.
  10. M

    Miten "näette" kuukaudet / vuodenajat?

    Eivät kai kuukaudet ole tammikuusta joulukuuhun suorana janana kalenterissa? Siis horisontaalinen vai vertikaalinen? :o Minä näen ne myös vastapäivään kiertävänä ympyränä; kellotaulun 11 kohdalla on tammikuu =)
  11. M

    Miten "näette" kuukaudet / vuodenajat?

    Eli tulevatko kuukaudet (koko vuosi siis) mieleenne ympyränä, janana, jne. ? Jos ne ovat ympyrän muodossa, kulkevatko ne myötä- vaiko vastapäivään? :D Tämä on aina yhtä mielenkiintoista
  12. M

    Minkä maalaisia olet suudellut?

    Ruotsalaista ja suomalais-englantilaista
  13. M

    Jos tililläsi olisi 200 000 ?, mitä sillä tekisit?

    Lähtisin vaikkapa matkalle, säästäisin, sijoittaisin, kuluttaisin. Eipä ole mitään oikeasti tarpeellista rahareikää.
  14. M

    Onko elämäsi sellaista kuin nuorena ajattelit?

    Yllättävää kyllä, on :o Oon siinä ammatissa, mitä kaavailin yläasteelta asti ja tapasin nykyisen mieheni 16-vuotiaana. Hmm ja mitäs muuta. Olin kai suunnitellut asuvani tässä vaiheessa ulkomailla, mutta sitäkin tuli kokeiltua ja eiköhän tässä jossain vaiheessa jälleen luisuta Suomen...
  15. M

    Kuinka usein teette lapsien kanssa jotain "extraa"?

    No se vähän riippuu lasketaanko "aikuisten extrat" myös lasten extraksi, jos lapsi on siinä mukana. Eli käydään paljon näyttelyissä ja konserteissa (varsinkin vierailevissa jne), väh. kerran viikossa. On selvää, ettei 5-vuotias saa niistä mitään extraa itselleen, mutta ollaan tehty se päätös...
  16. M

    Suosikkituoksusi?

    Diorin J'adore ja Coco Chanel Mademoiselle
  17. M

    G: Onko kukaan muuttamassa lähiaikoina?

    Mies tekee semmoista työtä, että tarvitsee edustavan työhuoneen (yleensäkin asunnon) jossa voi mys tavata asiakkaita. Eiköhän sitä käyttöä löydy, kunhan ei vain ala kaiken maailman rojuja keräämään siihen "ylimääräiseen" huoneeseen. =)
  18. M

    G: Onko kukaan muuttamassa lähiaikoina?

    Muutamme 84 neliön asunnosta 115 neliön asuntoon, jossa 5 huonetta + keittiö ja sauna. Perheessä minä, mies ja lapsi. Ja koira :D Muutto muutaman viikon pästä.
  19. M

    G: Kengän kokosi ja pitutes.

    168 cm ja 36, talvikengissä (ym reilummissa) 37

Yhteistyössä