Hakutulokset

  1. K

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Heippa Tänään ei ole enää ollut yhtään nälkä, päänsärkykin on hävinnyt. Olen syönyt tänään vain kolme pussia...en mitään muuta. Nyt tuntuu helpolta. jatkan ainakin vielä ensi viikon, mahdollisesti vielä kaksikin viikkoa, riippuen siitä, mikä on olotila. Nyt ainakin tuntuu hieman...
  2. K

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Hei vaan. Minä ainakin täällä. Minulla on ollut vaikeuksia elää noilla pelkillä pussiannoksilla. Olen nyt käyttänyt neljä pussia per päivä ja sen lisäksi syönyt ihan pieniä määriä hiilaritonta...esim. viipaleen kinkkua, pähkinöitä jne... Ruokahalu on nyt selvästi vähentynyt. Painonkehityksestä...
  3. K

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Hei vaan! Täällä kans yksi, joka aloittanut nutraamisen tänään. Pari päivää söin jo kevennettyä(pari pussia päivässä), nyt sitten olisi tarkoitus olla pelkillä pusseilla. Puntarilla en ole käynyt vuoteen, enkä mene nytkään, koska motivaatio romahtaa.... Testaan laihtumista farkuillani, joista...
  4. K

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Hei vaan! Minua myös innostaisi lähteä mukaan kokeilemaan kuinka nutrileteilla paino putoaa. Voisin aloittaa vaikka silloin 25.5. Ainoa kynnys aloittaa kuuri on se, että sitten pitäisi nousta vaakalla. En ole punninnut painoani ainakaan vuoteen. Vaatteista kyllä huomaan kuinka ne ovatkaan...
  5. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hyvää Äitienpäivää kaikki ihanat äidit! Ei meille sitä pientä sitten tullut! Olen käynyt täällä lukemassa teidän tarinoita, mutta itse en ole jaksanut kirjoittaa. Nyt pitää opetella ajattelemaan, ettei vauvoja minulle tule enää. Kovasti olen syönyt suruuni, paino noussut monta kiloa! Yök...
  6. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos vaan Unna! Miehesi saa huomenna kokea hienon hetken!!! Ja te yhdessä! Hyvät yöt kaikille!
  7. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Huomenta kaikille! Huh, Unna, on sinulla ollut kamala säikähdys. Onneksi kaikki hyvin. Yritä nyt lepäillä hieman, vaikka ainahan kotona hommia olisi. ...Heittäydy pitkälleen, hyvä kirja käteen ja jotain herkkua naposteltavaksi... Minulla on ollut muutaman päivän ajan...
  8. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei vaan kaikille! Mamastella, onnittelut! Vai pitäisikö sanoa otan osaa :laugh: Jääris, hyvä oli, kun kävit ultrassa, nyt yritä rauhoittaa tuota murehtimista ja sen sijaan ala haaveilla ihania tulevasta... Unna, kiitos lämpimästä viestistäsi. Ymmärsin täysin mitä tarkoitit, koska nuo...
  9. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Rinafina! :hug: Olen surullinen puolestasi! Voimia!
  10. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei vaan kaikille! Ja kiitos kannustuksesta. Soitin terveydenhoitajalla, joka totesi vuodon määrän ja laadun(ei hyytymiä kuultuaan, että asiat eivät taida olla ihan niinkuin pitäisi. Vuotoa olisi pitänyt tulla reippaasti enemmän sekä hyytymien että kipujen kera, että voisi ajatella...
  11. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Heippa vaan kaikki "emännyydet"! Joo, tultiin kotiin sunnuntai-iltana. Olen jo monesti käynyt katsomassa täällä juttuja, mutta on hävettänyt itseäni kirjoittaa. Sillä minä saamaton otus, en ole vieläkään käynyt lääkärissä, enkä tehnyt sitä raskaustestiä! Salaa, ihan pikkuisen toivon, että...
  12. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Huomenta kaikille! Kiitos Murmur, Vauvatoive ja Tete! Olen saamaton eli en ole käynyt lääkärissä, enkä soittanut neuvolaan. Minkäänlaista vuotoa ei ole tullut enää eli vuodon määrä jäi alle puoleen normaaleista menkoista. Koska raskausoireita ei enää ole, en usko, että pieni on sinnitellyt...
  13. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Olet Johanna oikeassa. Soitanpas tänään tuonne neuvolaan. Hyvähän se olisi tarkastaa, mikä on tilanne, jos vaikka jotain on jäänyt tuonne kohtuun...jos ei sitten vuoto ala uudelleen. Se nimittäin loppui kuin seinään. Ihana oli huomata, että sinä olet aivan erilaisen oloinen kuin aiemmin. Olet...
  14. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Heippa vauvatoive! Olenhan minä kuulolla, tekee vaan mieli edelleen tulla tänne kurkkaamaan, mitä kuuluu kaikille! Minulla kunnon vuoto kesti vain yhden päivän, ei kyllä normaalia. Mutta raskausoireet ovat hävinneet...joten sinällään huolimatta siitä, että vuoto on ollut paljon niukempaa...
  15. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Huomenta! Nyt kyllä valuu verta ihan kunnolla. Se siitä. Sitä ihminen on vain niin kumma kapistus, että jos on pienikin mahdollisuus, sitä alkaa haaveilemaan ja toivomaan.... No, olen alkanut pehmittää tuota miestä...Jospa sen pään saisi käännettyä lopulta kohti vauva-ajatuksia, tosin aika...
  16. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Minulla olisi menossa nyt 5+5. En tiedä oireista, ainakin lämmöt ovat edelleen koholla... Huh, ei kai tässä auta kuin vain katsoa ja odottaa. Huomenna taidan soittaa sinne Naistenklinikalle ja katsoa, mitä siellä ovat mieltä. Minua huolestuttaa se, että minulla on ollut noita pahoja...
  17. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, siis ottiko ne sinut sinne Naistenklinikan päivystykseen ilman lähetettä ja noin varhaisilla viikoilla! Jos on näin, niin tuo on hyvä uutinen! Voisin mennä käymään siellä tarkistuttamassa, mikä on homman nimi! Näkyikö sinulla jo tuossa vaiheessa ultrassa itse alkiota? Hei, kiitos tästä...
  18. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    hei vaan! täällä vielä! Millaista tuo sinun vuoto on ollut Rinja? Minulla vuoto ei nyt muistuta kuukautisia! Minulla on aina hirvittävän runsaat menkat! Eilen huomasin, kun panin siteen, ettei siihen valunut ollenkaan, ei yölläkään pisaraakaan. Pyyhkiessä tulee kirkasta verta paperiin...
  19. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos kaikille myötäelämisestä! Tänään on kyllä ollut itkun ja surun ja väsymyksen päivä. Usko omaan avioliittoon myös romahti tässä samalla! Hyvää viikonloppua kaikille!
  20. K

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Huomenta kaikille! Yöllä alkoi valumaan verta ja nyt sitä tulee sitten jo ihan kunnolla. Että se tästä odotuksesta. Olo on todella surullinen, vihainen ja katkera. Olen niin pettynyt mieheeni, etten sitä varmaan koskaan pysty unohtamaan. Sanoinkin hänelle aamulla, että nyt voit sitten tänä...

Yhteistyössä