Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea vauvautuneille ja siihen samaan kööriin pääsin viime yönä minäkin :) poika (2840g) syntyi klo 01 rv 39+5 ja kaikki meni aivan loistavasti, kertomusta tulee jossain vaiheessa. Tsemppiä kaikille mahan kanssa oleville, lähtö voi yllättää mikä päivä vaan ;)
  2. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Täälläkin vielä mahan kanssa kärvistelevä ja epäilenkin että menee vielä joulukuulle... Mutta valtavasti onnea taas pienten murusten vanhemmille!! (.) Nlo:ssa käyty tänään viikot 38+6 rr 118/72 prot. + turvotus ++ sf 33 syke 130-140 alemmas on vaan vauva painunut mutta ei kuulema ihan...
  3. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Ritu minä sain neuvolasta tuon ohjevihkon sekä sen lisäksi vielä sen A4 paperin, jossa oli tuo ohjeistus. Luultavasti minäkin soittelen saliin sitten ja kysyn vinkkejä. Mulla kuitenkin sairaalaan matkaa melkein 80km joten saa nähdä mitä suosittelevat. Sulla onkin jo lähtö varmaan lähempänä, itse...
  4. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Suuresti onnea taas vauvan saaneille ja erityisesti Liirahille onnea ja kaikkea hyvää tulevaan :) Ritu taisi olla Kys:ssä synnyttäjä, oletko saanut sieltä A4 ohjelappusen milloin mennä sairaalaan? Siinä oli nimittäin näin: lapsivedenmeno tai epäily:jos äiti tietää, että sikiön pää on vielä...
  5. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Voi taas on vauvoja tullut paljon paljon onnea :) moonvaanin synnytys kuulosti niin täydellistä, tahtoo samanlaisen kiitos ;) (.) itsellä illalla supisteli kivuliaasti kolmisen tuntia enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Voisin vielä odotella sen viikon kyllä mutta joka ilta on nyt supistellut...
  6. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    shihtzu:taitaa siis eri ohjeet olla paikkakunnittain. Täällä siis ohje, että olipa viikot mitkä tahansa vaikka yliajalla ja vauva laskeutunut mutta jos ei ole kiinnittynyt niin vesien menon jälkeen odotellaan kylkiasennossa ampparia. Syynähän se, että ei tule napanuora edellä.
  7. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Valtavasti onnea jo vauvansaaneille <3 itsellä ihan ristiriitainen olo, kun odottaa jo että pääsis vauvan haluun ja sitten toisella hetkellä on ihan kauhuissaan että nytkö sitä jo ollaan loppusuoralla ;) supistelut itsellä on edelleen jatkunut ja illallakin oli jo parin tunnin ajan ihan...
  8. L

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    hei vaan pitkästä aikaa! en ole jaksanut kirjoitella, mutta teidän kuulumisia olen lueskellut! Paljon onnea jo vauvautuneille :) tänään lääkärinlo:ssa 35+4 viikot pissa: puhdas RR: 116/82 (ed. kerran 116/62, joten alapaine hieman nousussa ei kuitenkaan vielä hätiä) turvotus: +...
  9. L

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Huomenta! Sydämelliset onnittelut Tanya ja Milli pienistä murusista!!:flower: tänne ei sen kummempia kuulumisia, kuin vauvalle nyt hankittu melkein kaikki tarvittava ja selkä kipuilee pahasti! Kovin iloinen olen että viikot on jo 34+1 ja asukas on pysynyt matkassa supisteluista...
  10. L

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Tanyalle tsemppiä tositoimiin :) (.) täältä tänään Nlo terkut: painon muutos 200g/vko yht. tullut jo 11kg turvotus + RR 112/68 pissa ok sf-mitta 31.5 tarjonta rt? Ei ollut terkka varma, lääkäri katsoo kahden viikon päästä. Syke 140 liikkeet ++ liikkeet on nyt reilun viikon...
  11. L

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Hyvää lauantaita kaikille! Tulin vaan poksahtamaan =) liongirl+ maha asukas rv 34+0 (hui!)
  12. L

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Huomenta!! Täälläkin yöt nukuttu äärimmäisen huonosti viimeiset kaksi viikkoa, vessassa ei välttämättä tarvitse käydä kuin kerran mutta lonkat kipeytyy kyljellään nukkumisesta. Ja viime yönä meni alaselkä ihan älyttömän kipeäksi heräsinkin pyörimään jo 03.15, nyt sitten silmät ristissä. Maha...
  13. L

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Huomenta piiiitkästä aikaa!! Täällä olikin kovasti murheita ja huolia ollut, kaikille jaksamisia kovasti etenkin Liirahin sissille :hug: (.) täällä takana pari viikkoa sitten käyty äippäpoli käynti, jossa lääkäri oli tosi tökerö ja sai vaan pahalle tuulelle. Supistelujen takia käytiin...
  14. L

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Muarille ja perheelle osanotto valtaisaan suruun:hug: Nooralle paljon onnea tyttösestä :flower: oma napaiset jutut ei tunnu nyt näiden rinnalla nyt miltään, joten joku päivä lisää kuulumisia täältä. Liongirl + asukas 30+2
  15. L

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Siilinlapsi: täällä synttärikaima, eli 12 pvä vuodet taas pyörähtää. Itse en ihan niin pedantti ole mitä neitsyet yleensä, vain välillä ;) Vauvanvaatteista: jonkun verran hankintoja olen tehnyt, lähinnä 56cm kokoisia ja jos tyttö tulee niin on tallessa vielä esikoisen vaatteita...
  16. L

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Kiitos uudesta pinosta BV! En ole pitkään aikaan jaksanut kirjoitella, uusi ulkoasu sivuillakin tympii ja ei oikein tämän kännyn kautta toimi niin hyvin kuin entinen, mutta jospa sitä taas jaksaisi kirjoitella. Edellisessä pinossa joku kyseli onko sairaslomalla olijoita, täällä ainakin yksi...
  17. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Huomenta! Mielialasta: jännä juttu mutta esikoista odottaessa olin koko raskauden ajan yhtä hymyä ja tuskin suuriin mistään, mutta nyt... Mies juuri eilen huomautti, että suutun sadasosa sekunnissa kesken hänen lauseensa ja ilman syytä :whistle: jep tämän olen itsekin huomannut sekä muutenkin...
  18. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Voi suttura :'( jaksamisia ja voimia sinulle :hug:
  19. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Huomenta! Täällä tosiaan äsken herättiin aamupäivä unilta, maha asukas piti hereillä aamu yöstä 4-6 välin. Potkut on jo kovia ja mitä lie muuta myllerrystä oujunnut ja sama jatkuu edelleen. Esikoisesta ei kyllä tämän takia tarvinnut öitä valvoa, Huoh! Hei mistä olette ostaneet nuita...
  20. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Voi Muari toivottavasti poika selviää, voimia koko perheelle :hug: vauvan vaatetuksesta kotiin lähtiessä ollut puhetta. Meillä varmaan vauva tuodaan kotiin samoissa vaatteissa kuin esikoinen, eli body ja sitten aika ohkanen hupparipuku, ja sitten ostin sellaisen karvaisen nallepuvun h&m:ltä...

Yhteistyössä