Hakutulokset

  1. P

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Mäkin tulin vuosien tauon jälkeen kurkkaamaan palstan meininkiä
  2. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Voin laittaa kuvan illemmalla uudestaan, jos ehdin koneelle, niin pääsette tekin kauhistelemaan ;)
  3. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Kiitos :) Juurikin toi meininki meillä, eli lasten huoneet erikseen mutta muuten ei mitään ylimääräistä roinaa esillä :) Kyllä meillä silti saa leikkiä, meillä on pieniä lapsia ja eläimiä eikä eläminen ole missään nimessä kiellettyä.
  4. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Tossa ns. kuivauskaapissa sille on kyllä tanko, mut ei vaan käytössä :)
  5. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Käsipyyhettä meillä ei oo keittiössä. Talouspaperi kunniaan ;)
  6. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Meillä oli, mutta kissa otti ja söi rehut :kieh:
  7. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    On kyllä todella hankalan mallinen :/
  8. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Keittiön pitää mielestämme olla puhdas ja vailla mitään ylimääräistä tilpehööriä. Neuroottista ehkä, mutta meillä on ihan oma paikka patalapuille jne joten niiden ei todellakaan tarvitse roikkua esillä. Mustelmia ei oo kellekään vielä tullut, ja osittain toi kaiken ylimääräisen roinan puute...
  9. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Kuvasta tuli tosi synkkä, johtuen osittain siitä, että piti vetää verhot kiinni et sai edes jonkunlaisen kuvan :D
  10. P

    Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

    Mun mielestä maalaisomanttiset tms muka-niin kodikkaat keittiöt on ihan horroria. Lisäksi vihaan myös sitä, kun työtasoilla on roinaa. Tässä siis meidän monen-mielestä-aivan-liian-kylmä, mutta meille juurikin täydellinen keittiö: Aijaa.com - 8768344.jpg
  11. P

    Paljonko teillä on ulosotossa?

    0€ ja mittarissa toistaiseksi vielä 29v.
  12. P

    G: Missä olet tavannut puolisosi?

    Töissä tavattiin kun mies tuli työhaastatteluun :)
  13. P

    mikä on korrekti aika vastata tekstiviestiin?

    Mä vastasin juuri viestiin, jonka sain eilen illalla. Viesteihin vastaan kyllä aina, mutta en välttämättä heti. Mikäli on akuuttia, kannattaa soittaa.
  14. P

    Mikä hinnaksi paperittomille labradorin noutajille?(puhtaille)

    Me ollaan etsimässä labbiksellemme kaveria, ja ruskea labbis meillä hakusessa. Laittaisitko mulle viestiä tulemaan, meiltä saisi yksi pentu hyvän kodin :)
  15. P

    Sanokaa,ettei tää ole hometta!!! KUVA

    Mä en keksi tolla mitään muuta selitystä.. Mun silmiin näyttää kyllä homeelta. Valitettavasti :(
  16. P

    Minua kyllä lähinnä naurattaa urputus tästä uudistuksesta...

    Kyllä tällä palstalla aina ruikutetaan kaikesta! Mitään ei voida hyväksyä ilman vastarintaa, vaan meno on todellakin kun hiekkalaatikolla. Aikuisiän uhma kenties?
  17. P

    Kuinka suuri lapsesi eskariryhmä?

    40, mutta se ryhmä jaetaan kahteen aina opetuksen ajaksi. Muulloin ovat kaikki yhdessä.
  18. P

    Oisko täällä kiinnostuneita, jos

    Toistan nyt vähän itseäni, mut jos sulla on aikaa vielä yhdelle niin ilmoittele :wave:
  19. P

    Kattokaa taivaalle :O mitä tuo on?? Täynnä "paskaviiruja" tms

    Punertavan sävyiset pilvet täällä vaan aurinkoa ympäröi. Kukaan ei siis meidän taivaalle ole paskantanut (tai sitten se on ehtinyt pyyhkiä ennen kun mä pääsin katsomaan :whistle: )

Yhteistyössä