Hakutulokset

  1. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Eikö tuo raskaustestin ottaminen stressaa jos ottaa useasti? Mä otin 3-4 kertaa kunnes näytti plussaa. Oireet on sen oloset että Yrjö meinaa lentää. :sick: Lueskelin noita edellisiin teksteistä ja vissiin osa teistä on käynyt ultrassa jo? Mulla on vielä 18 pv. Huh huh, ei malttaisi odottaa...
  2. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mä en ole vielä noin pitkälle päässyt kummijuttujen kanssa. Viimeksi valittiin 3 kummia, nyt on tullu mieleen että yks niistä oli turha kun ei oo sillätavalla yhteyksissä ja asuu suomen toisella puolella. Nyt pitäis tarkkaa miettii ketä ottais. Itse haluaa semmoiset kummit jotka ovat tekemisessä...
  3. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Näitähän vois päivittää tänne loppusivuile niin näkisin helpommin. :X3::LOL: Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan kattamarika, 07.03.2016 Työkalut Vastaa MaicyAktiivinen jäsen Rekisteröitynyt:Viestejä:Saadut tykkäykset: Marraskuun mussukoiden lasketut ajat: Paikkaansa etsii...
  4. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Onks tääl jotain listaa mihin kaikkien nimimerkit ja iät jne. Tulee? Täs 2 plus jutust.? Mä oon vähän pihalla:ROFLMAO:
  5. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Piiu87. Kauheen ikävää.. :( Jaksuja sinnekin!
  6. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Jaksuja sinne Almandiini75 <3
  7. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla oli kättärillä tosi ihana kätilö ja opiskelija. Hyvinkäästä on sitten taas kuullut huonoa. Kai se on loppujen lopuks tuurista mikä kätilö osuu paikalle ja millainen on. Tosi hirveetä että oot joutunut tommosta kokemaan. :( Tässä mietinnässä että onko kätilöopisto vai hyvinkään sairaala...
  8. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Onko kellään pieniä pelkoja synnytyksestä? :confused:Lueskelin noita esikoiseni synnytyspapereita ja kävi hirvittää kaikki siinä paperissa. Mikä prosessi on tuoda pieni maailmaan ja miten väsynyt ja onnellinen on. Sit nuo repeämisetkin kauhistuttaa ku on niin montaa eri sorttii tuolla listalla. o_O
  9. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Onko mitään ideoita millä saa väsymyksen pois? Nyt on ihan sairaan väsynyt Mulla iski perjantai iltana ihan hirvee väsymys. Lauantaina nukuin puolet päivästä joka ei ole normaalia mielestäni. Ihan hirveitä väsymystä ja nyt pahoinvointiin on lisääntynyt niin ettei ruokahalua ole. Töissä ei...
  10. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Tosiaan mun tilanne on vaikee kun olemme käyttäneet ehkäisyä ja sitten 26.2 jäi sitten ehkäisy väliin ja seuraavana päivänä tietenkin testi siihen perään ja katumispilleriä sen jälkeen. Kuitenkin sitten 29.2 näytti plussaa joten ei sitten ole mitään hajua milloin on tapahtunut. Omista viime...
  11. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Noniin, elikkä nyt sain vähän jotain tietoo laskutusta ajasta. Olen siis 25.v ja toinen lapsi tuloillaan. Esikoinen on kohta 6v Laskettu aika olis 18.11.2016 :ROFLMAO: Ensimmäinen neuvola 4.4 ja ultra ajat saatu jo. Oi että on jännää :LOL: toivoisin että tää pahoinvointi lähtis pois ku on...
  12. LumiPoni

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Osaako kukaan jeesata kun en oo ihan selville, että missä mennään. Raskaus testin tein 29.2 ja positiivista näytti. Neuvola käynti on huhtikuussa alkuviikolla. Onko se nyt sit joku 2+6 vai mitä no viimeistään selvii neuvolassa. Hirveitä aamu ja ilta pahoinvointia. Ultraääni ajastin sain jo...
  13. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Suffi Tosiaan myö jutellaan tuolla facebookissa :D Sinne vaan. Olikohan meillä samat kätilö ja opiskeliaja? :) Voi ollakin. me lähettiin siin 23 päivällä et ei sitten nähtykkään sairaalassa. :D
  14. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Tervetuloa Nuuno ja Suffi ! :) Suffi Meillä synty poika 18 päivä elokuussa ja oltiin 23 päivään saakka tuolla kättärillä haikaranpesässä :) Aika moni käypi siellä. Meillä oli kyl ihana kätilö ja kätilöopsikelija siinä synnytyksessä, joten aivan ihana paikka :) Oma perhehuonekin saatiinsieltä...
  15. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Tervetuloa emulia! :) Ihanaa että nukkuu hyvin yöt, semmonen on aika unelma vauva :D Pitäis kai huomenna soitta terveyskeskukseen pojan ihottumasta. Varmistamassa että kaikki on hyvin, ei siis ole mitään oireita, oten epäilen että olisi allergiaa. Minni Onko muuten Ainolla ollut ihottumaa...
  16. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Juuri kun oli kirjoittanut paljon tekstiä tää kirjautui itse ulos ja siinä meni teksti,,, huoh... mitä tätä vaivaa.. Nonih.. Tänään käytiin 5 kk neuvolassa. Saatiin viimeiset rokotteet. Kertaakaan ei ole ollut kuumetta tai vatsatautia joten toivotaan että sitä ei tule nyt. Paino on nyt 8390...
  17. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Sartsa Meilläkin on tuota ilta kiukkuilua ja myöhään yöllä menee vasta nukkumaan joskus 12.00-01-00, aikaisemmin ei suostu menemään millään enkä itse jaksa tapella....nukkuu noin 4-5 h ja sit syömään ja sit herää tunnein välein joka rasittaa paljon. Päikkäritkin menee miten sattuu, ja nukkuu...
  18. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Aika menee niin hurjaa vauhtia, huomenna sitä ollaankin jo 5 kk ! :) Soseita syödään paljon, etekin hedelmäsoseet on mieleen. Miten teillä menee päivärytmi? Ihan niinkuin kellon mukaan aamuheräämisestä iltaan? Me vasta olalaan yrtietty tehdä jotakin rytmiä pojalle, että tulis jotain tolkkua...
  19. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Meijän poitsu sai lahjaksi vaatteita, rahaa, lastenastioita, leluja ja kirjoja. Eniten tykkäs lahjapaperista :) Veti joulupukkia parrasta ja eikä mienannut päästää irti, oli kyllä tosi hassua. Selvittiin kipeänä olosta juuri ennen jolua, ei ollut mikään ihana kokemus hoitaa pientä lasta kun...
  20. LumiPoni

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    Tänne on tullu taas kivasti teksitä. Eli täällä minä olin kuumeessa paripäivää sitten ja sitten mies sai oksennustaudin samaan aikaan niin oli aikeeta hoitaa pikkuista mutta selvittiin panadolin avulla. Väsyttää niin kauheesti ja on niskat kipeänä kun syöttää yöllä kyljellään niin siinä...

Yhteistyössä