Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo mulla meni tossa pari viimeisintä kiertoa niin et en jaksanut stressata enkä edes testaillut ku odotin vaan kuukautisia. Ja sieltä ne tulikin ja huomasin et pettymys oli paljon pienempi ku se et alan testaa negoja hirveesti aikasemmin. No nyt sit näistä kaikista oireista ja vielä et...
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vesinokkaeläin joo ei tuo saarnalta tuntunut ehkä enemmän joltain järjen ääneltä tässä kohtaa :D siis söin ihan perus pillereitä ei mitään minipillereitä. Olin loppuvuonna ilman ehkäisyä 6kk ja otin vuosi sitten elokuussa jälkiehkäisypillerin joka luonnollisesti sekotti kaiken. Mut ne tasaantu...
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa. Oon uusi porukassa mutta pakko avautua yksin kertaisesti johonkin. Tänään aamulla itkenyt silmät päästä ja hirvee painiminen itsensä kanssa. Mulle on suotu jo yksi lapsi joka on nyt 6v. Oon jättänyt pillerit pois huhtikuun alussa heti. Kierto oli ihan sekasin mut viime kuukautiset oli...
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo okei. Mulle tää oli ihan uus juttu ni ajattelin vaan koittaa mut sillai vähän veikkasinkin et on joku "perus" viiva
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä koitin tätä ovulaatio hommaa. Sain noin haaleen viivan mut mulla on 5pv kuukautiset myöhässä. Sitä pohdin et näyttääkö aina noin vai onko mun ovulaatio ollutkin myöhemmin.. aika arpomista. Raskaustesti oli negatiivinen.
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Lisään vielä järkyttävän turvotuksen oireisiin.
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa vaan kaikille! Liityn mukaan kuumeilemaan. Mulla esikoinen 6v ja toinen olisi toiveissa. yritystä on ollut pillereiden lopetuksen jälkeen nyt noin 2kk. Tämä on siis yk 2 ja kuukautisen myöhässä tänään 3pv. Ekat kuukautiset tuli 2pv aikasemmin ku normaalisti ja kesti melkein 9pv vuoto...
  8. P

    Vihlontaa kohdussa. APUA ÄKKIÄ!!!

    Voisko kyse olla sitten jostain pissatulehduksesta vai mistä? :/
  9. P

    Vihlontaa kohdussa. APUA ÄKKIÄ!!!

    On nyt jo viikon verran vihlonut vähän väliä kohtua kun liikkuu tai kävelee. Itsellä on 1v ja 3kk ikäinen lapsi, eli synnytyksestäkin on jo aika paljon aikaa :) Syönyt pillereitä jo siitä asti kun saanut ottaa (jälkitarkastuksen jälkeen) edellis kuussa pillereitten aikana 2 vko...
  10. P

    Limatulppa!!

    Haluisin kysellä että te kaikki kenellä tulppa on irronnut ennen synnytystä niin minkä kokoinen ja värinen se on ollut? Ja kuinka kauan meni siihen että synnytys käynnistyi? Itselläni viikkoja tänään 40+1 ja limatulppa irtos sunnuntai illalla. Mutta se oli kyllä ehkä nimettömän sormen pään...
  11. P

    Vuosimallia -91

    Kultasiipi91, toivotan sulle ja pojalle paljon onnee ja toivottavasti pysyis nyt ainakin siellä masussa mukana vielä hetken! Mää olen kanssa satakunnan alueelta täältä tais olla myös tuo mamma91? :) Itseä kanssa jännittää hiukan tollanen synnytys ym. ku kuulee vaan ääripäästä ääripäähän...
  12. P

    17-22-vuotiaat odottajat, raskauden kesto noin 3-5 kk

    Heippa! Odottelen myös esikoistani! Viikkoja on tällä hetkellä 14+2. :) Laskettuaika on 28.2.2011. :)
  13. P

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Meillä ikäeroa niin että mies on 2 vuotta vanhempi.. Loppujenlopuksi tuntuu että voisi välillä olla enemmänkin!! :saint:
  14. P

    Vuosimallia -91

    Tääl olis kans yks mami vuosimallia -91. Laskettu aika olis 02/11. Sitä odotellessa! :)
  15. P

    Ekat raskaus oireet??

    doda, mulla on tärpänny myös n. 2kk pillereiden lopettamisen jälkeen, Testi näytti plussaa ja haaleeta haamuu vähän reilu viikon päästä ku kuukautiset oli myöhässä.. nyt on rv 8+2. Toivotan sulle tosi paljon plussa onnee!!! ja pidän peukkuja täällä!! :hug: :flower:
  16. P

    TUPAKOIJAT!

    13-14 v
  17. P

    Mitä?!

    Miten pääsen eroon tupakasta? olen n. 6-7 viikolla raskaana. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä että mitä pitäis tehdä sen sijaista aina kun alkaa tekemään mieli? Olen normaalisti polttanut 20 tupakkaa päivässä nyt olen pistänyt itselleni rajan max.2 päivässä, mutta sekin on lipsunut tänään olen...
  18. P

    Ekat raskaus oireet??

    sameoldsong, kiitos kovasti!! Kiva että iloitset meidänkin puolesta!! :) Kyllä teilläkin vielä tärppää! ihan varmana! Paljon onnea yritykselle!!! :heart:
  19. P

    Ekat raskaus oireet??

    Mulle tuli plussa juurikin äsken!! No onpa se ollutkin kovan yrityksen takana! ;) Tai no viiva siin oli minkä näki mut aikas haalee.. Must se kyllä oli plussa mutta saas nähdä ku meen käymään terveyskeskuksessa! :)
  20. P

    Ekat raskaus oireet??

    OHO!! Meillä on täällä ainakin tosi mukavat terkkarit vaikkakin ehkä välillä hiukan tylyjä mutta mukavia ne kumminkin on!! Tollanen tyly vastaanotto käy ihan tosissaa hermoille!! :D

Yhteistyössä