Hakutulokset

  1. Tanya 82

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Eilen tuli käytyä neuvolassa kuukauden tauon jälkeen, ja kuten arvasinkin verenpaineet nousevat myös tässäkin raskaudessa.. proteiinia odotellessa! - viikot 30+5 - paino 57,3kg - painonmuutos -250g/viikko - turvotus - - verenpaine 136/85 - u-prot - - u-gluk - - sf-mitta 28 - tarjonta...
  2. Tanya 82

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpulille iso voimahali :hug: Pahoittelut siitä että en ole tänne paljoakaan kirjoitellut, fb:n puolella tulee enempi oltua, mutta josko nyt yrittäisin ryhdistäytyä tälläkin saralla :) Lasketunajan voisi muuttaa mulle yhdellä päivällä, eli 21.4, ja toista poikaa odotellaan täällä.. eli...
  3. Tanya 82

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Raskausarvista olette mm. puhuneet, ja niistä mä itse säästyin kokonaan esikoisen odotusajalta :) Saas nähdä kuinka nyt käy, arpia vastaankaan mulla ei ole mitään, otan ne vastaan sillä asenteella että ovat vaan muistoja lapsista. Hankintoja En ole kakkoselle tehnyt lainkaan, enkä osta...
  4. Tanya 82

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Olosta ihan ensin; nyt viimeaikoina mua on alkanut särkemään päähän, ihan huolella 3-4 x viikossa : / Särky lähtee usein ihan itsestään pois ilman särkylääkkeitä, tai nukkumista.. en ole oikein keksinyt tähän syytä, mistä voisi johtua. Muutoin olo on kuin ei raskaana olisikaan :) Neuvolassa...
  5. Tanya 82

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Hankinnoista olette jutelleet, ja mulla ei taida olla listalla kuin; - esikoiselle uusi sänky - sisarus kiesit - tutteja - pulloja Kaikkea muuta meillä sitten onkin, mutta jos tyttölupaus saataisiin niin pitäähän se ostaa tyttömäisiä vaatteita vähäsen =) Mahaa kasvaa aivan tajutonta...
  6. Tanya 82

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Täällä jälleen tauon jälkeen; normaalisti oon ollut koneella väh. 1h / päivä, mutta nyt töiden alettua, ja pojan sairastellessa jatkuvasti koneella oleskeluun ei riitä aikaa :/ Pahoittelut. Mä sain np-ultraan ajan 6.10, eli ensi torstaiksi :heart: Ja mullahan se rakenneultraus vasta myöhään...
  7. Tanya 82

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Heippa taas pitkästä aikaan =) Pahoittelut heille jotka huhtivauvansa on menettäneet :hug: Meillä alkaa porukka tervehtyä flunssasta, jonka esikoinen siis kantoi heti päivähoidon aloitettuaan kotiin. Itse olin pojan kanssa kotona ma-ke, kun sairastin itse samalla sen taudin, ja mies oli...
  8. Tanya 82

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Anteeksi, en ole joutanut kirjoittamaan lainkaan viikkoon, kun aloitin maanantaina työt :ashamed: Ihan päin peetä on koko viikko mennyt, poika jää itkemään mun perään joka aamu, katsoo syyttävästi, eikä tahdo vilkuttaa mulle heippoja :( Yhteistä aikaa meille jää arkisin noin 3 tuntia, ja se...
  9. Tanya 82

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Sandemar Kuinkas kauan sä olet oman kultasi kanssa sitten taapertanut? Oma parisuhde On alkanut vuonna 1998; yhteenmuutettiin vuonna 2003, kihloihin mentiin -03, luotiin uriamme useita vuosia, muutettiin synnynpaikallemme takaisin -09, esikoinen syntyi 2010, ja ristiäisiä + häitä vietettiin...
  10. Tanya 82

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Varhaisultrassa käyty, ja masussa on kaikki hyvin :) Pienen sydän sykki, ja vastasi viikkojakin :heart: Äitiyspakkausta En todellakaan ota, esikoisesta otin viime vuonna ja oon katunut sitä sen jälkeen.. mitään muuta en tarvinnut kuin makuupussin, ja kylpypyyhkeen :( Omaan napaan ei kuulu...
  11. Tanya 82

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    masulainen Näinhän kaikki väittää, että turvallisin olisi kertoa vasta sen np-ultran jälkeen, eli rv 12 tienoilla :) Esikoisesta me kerrottiin kaikille vasta rv 11+6 ultrauksen jälkeen, mutta nyt mä aion kertoa ensi sunnuntaina sukulaisille kun kerran synttäreiden merkeissä tavataan :)
  12. Tanya 82

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Kiinalainen lupasi poikaa meille :) Esikoisestakin lupasi pojan, ja poikahan me saatiin. Jännittää huominen varhaisultra, vaikkei siinä mitään ihmeellistä olekaan, kun ei tarvitse jännittää lyökö sydän vai ei (kiitos dopplerin). Muuten meidän huushollissa on asiat mallillaan, ja olokin on...
  13. Tanya 82

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Toivottavasti Belalla harmiton vuoto :heart: Sukupuolesta Mennään molemmat miehen kanssa rakenneultraan, ja pyydetään saada tietää taas sukupuoli, niin tehtiin esikoisenkin kohdalla :) Jotenkin kivempi tietää kumpaa odottaa, ja asennoitua sen mukaan. Päätin sittenkin mennä varhaisultraan...
  14. Tanya 82

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Hei, Tämä oli pakko tulla jakaamaan tänne, että sain juuri äsken vauvan sydänäänet kuuluviin.. huitelee 142-153 välillä :heart: En olisi uskonut, että vielä onnistun tässä mutta näin kävi, esikoinen kuului selkeästi 8+0 viikolla :) Esikoisella (poika) vaan muistaakseni oli sydänääneet 150-165...
  15. Tanya 82

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Sokerirasitus Mulle ei tehty sitä viime raskaudessa ollenkaan, vaikka olinkin jo 28-vuotias. Kysyin sitä terkkarilta, ja hän totesi ettei sitä mun kohdalla tarvita. En oikein ymmärrä vieläkään, mutta ei kai mulla mitään sokeriongelmia ollutkaan :) Synnytys Oli omasta puolestani oikein helppo...
  16. Tanya 82

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Täälläkin yksi joka on ollut vähän hiljaisempi, anteeksi siitä. Ei vaan ole pahemmin mitään mainittavaa, kun raskaus ei tunnu päässä eikä persiissä :D Esikoisella on onneksi tänään toinen hyvä päivä putkeen, kun alku viikosta lähtien sen kitinää on saanut kuunella enemmän ja vähemmän...
  17. Tanya 82

    Kuinka monen vaisto on ollut oikeassa?

    Esikoista odottaessani olin ihan varma että poika tulee, ja kaikille tutuille siitä herrana puhuinkin. Ultrassa vahvistettiin, että poika on tulossa :) Tästä kakkosesta (rv 5+4) ei ole vielä tullut pommin varmaa tunnetta, mutta jotenkin aavistelen tämänkin olevan poika.. saas nähdä =)
  18. Tanya 82

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Äippävaatteet tykkäsin itse ostaa Vero Modasta, tai espritiltä. Ihan muutamia vaan ostin, kun ne on päällä vaan sen hetken, ja nytkin taidan mennä samoissa vaatteissa enkä lisää ostele :) Petipuuhat meillä oli esikoista odottaessakin kokonaan jäissä, mies ei yksinkertaisesti halua seksiä...
  19. Tanya 82

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Ceali, ja Josefia Multa lähti synnytyksessä -5kg pois, painoin siis seuraavana päivänä 56kg. Tultiin kotiin ja imetin ahkerasti poikaa, viikon päästä oli taas lähtenyt -5kg pois, painoin enää 51kg, sitten paino tasaantui onneksi eikä ole tippunut alle 49kg =) Mua pelottaa hieman, että jos...
  20. Tanya 82

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Painon putoamisesta Joo todellakin niinkuin Champion sanoi, ei ne neuvoloissa sille mitään voi tehdä. Mä aloitin esikoista odottamaan, ja painoin silloin 61kg, synnyttymään lähtiessäni paino oli 60kg.. eli paino vaan lähti kokoajan raskauden aikana. Ja mulla ei ollut missään vaiheessa raskaus...

Yhteistyössä