Hakutulokset

  1. M

    1,5 v yrittämistä takana, nyt haalea mutta selkeä plussa

    Ututytto: nousi vain mieleeni tuosta seulonnoista, että on mahdollista myös olla menemättä niihin. Itse sain nuorimmaiseni 42 v ja en kertaakaan käynyt seulonnoissa. Normaaleissa ultrissa kyllä. Jokainen toki päättää asian itse :). Onnea sinulle!
  2. M

    Voiko 9v "vahtia" pikkusisaruksiaan tunnin?

    En ehkä jättäis, itelläkin on 9 v ja sitä kautta vastaus myös.
  3. M

    apua facebookin kanssa

    Mene omalle aikajanallesi tai sivullesi. Valitse sieltä kaverit ja katso ne. Klikkaa kaveria jonka haluat muuttaa vaikkapa työkaveriks, näet oikealla palkit kaverit ja viestit. paina kaveri-sanan kohdalta niin alta paljastuu : saa ilmoitukset, asetukset, sitten tulee läheiset kaverit, tuttavat...
  4. M

    apua facebookin kanssa

    Moro! Eri ryhmiä voit tehdä ja jos olen käsittänyt oikein niin pystyt myös muokkaamaan kenelle näkyvät lähettämäsi tilapäivitykset. Klikkaamalla kaverit-sanasta, niin alta tulee erivaihtoehtoja joista voit valita mihin kyseisen kaverin laitat.Toivottavasti jotain selveni.
  5. M

    Imetyksestä

    Moi! Älä vielä luovuta. Mulla on kanssa hemoglobiini alhainen ja silti maito on noussut rintoihin, joten ei se välttämättä siitä johdu. Mulla meni kanssa synnytyksessä saman verran verta ja hemoglobiini oli 106 ja sairaalasta lähdön jälkeen 98. Tsemppiä sulle
  6. M

    Ikää 41v ja vauvakuume

    Minä 42-v ja olen vähän yli viikon ikäsen tyttösen äiti:D. Eli ei vielä myöhäistä. Vauva kuume oli minullakin kova.
  7. M

    Nyt neuvokaa!! Te varmasti tiedätte!

    Mä en varmaan ottaisi mitään, koska onhan kaverista seuraa aina omalle lapselle. Voihan siitä välipalasta aatella ottaa jotain pari euroa per kerta. Tuskin hän niin hirveästi syö jos on pari kertaa viikossa käymässä. Sitten olisi ihan eri asia jos olisi joka päivä koulun jälkeen tuon verran...
  8. M

    Läpsimistä, läpsimistä...

    en tiedä, onko tää hyvä vinkki, mutta oletteko kokeillut sitä keinoa, että jos lapsi ei usko kielloista huolimatta, että ei saa läpsiä ketään esim. hiekkalaatikolla, niin viette pois tilanteesta ja kerrotte miksi lähdette pois. Tavallaan lapsi joutuu pois kivasta tilanteesta oman käyttäytymisen...

Yhteistyössä