Hakutulokset

  1. P

    kumpi hame ristiäisiin?

    Mä laittaisin punaisen. Ja sit joku kiva, punainen koru ja vaikka punaiset kengätkin. Ihana tuo toppi, vai paitako se on :).
  2. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Mitäs Grace ja muut rukosuketjua puolustavat, olisiko teistä yhtä OK, jos muslimit perustaisivat vastaavanlaisen ketjun? Entä mikä vika näissä ennustamisketjuissa on, olin lukevinani aiemmin halveksuntaa niitä kohtaan?
  3. P

    Alaston olo :D

    Juu, turhaakin turhempi avaus, mutta oon hyvinkin pitkälti kulknut koko talven erilaisissa mekoissa, tunika + legginsit/farkut -yhdistelemissä. Tänään laitoin pitkästä aikaa tällaisen tavallisen lady-fit-mallisen t-paidan, niin jestas, että on alaston olo, kun ei takapuoli peity (paitsi...
  4. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Lues nyt tarkemmin. Julistaminen on nimenomaan siinä, mitä tulee sen pisteen jälkeen. Eli sanotaan, että tee säkin näin. Jos sanoo, että minä olen tätä mieltä, koska -- se ei ole julistamista, koska siinä ei päätetä toisen puolesta, mitä hänen tulisi ajatella.
  5. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    No hei, ensimmäisessä kommentissa sanoja on päättänyt toisen puolesta, mikä on oikein ja mikä väärin. Toisessa taas sanoja kertoo oman mielipiteensä ja vieläpä perustelee sen, mutta ei millään tavalla ilmaise sitä, että toisen tulisi ajatella samoin. Got it?
  6. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Minusta on eri asia sanoa, että Jumala on ja piste ja jos et usko joudut helvettiin, rupeapa kuule nyt uskomaan niin olet kelvollinen ihminen kuin että minä en usko sellaiseen, mille ei ole olemassa mitään todisteita. Kai huomaat(te) eron?
  7. P

    naamiasasu

    Omista kaapeista löytyy yllättävän paljon kaikkea kivaa, kun käyttää luovuutta hiukan.
  8. P

    ciraf - merkin lausuminen..*vähän turha,mutta päiväni Ahaa!*

    Multa ei vain meinannut, vaan lensi, kun tajusin mokani. Alaston salissa sai jatkoa, paitsi että tämä on vielä pahempi :D.
  9. P

    Oisko 5-vuotiaalle tytölle sopivaa lehteä minkä vois tilata?

    Leppis on kiva. Eikä pelkästään tyttöjuttua, vaan lapsille yleensä.
  10. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Mulla ei ole minkäänlaista todistusvelvollisuutta kylläkään, mutta kerrohan, miten mä sen voin todistaa?
  11. P

    Tottakai palstalla pitää saada puhua uskonnosta!

    Juuri äsken kirjoitin tuohon toiseen keskusteluun siitä, mikä on minun mielestäni keskustelemisen ja julistamisen ero.
  12. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Kun keskustellaan, tuodaan esiin erilaisia perusteltuja näkökantoja, mutta ei väitetä, että oma näkemykseni on sen oikeampi kuin sinunkaan. Kun julistetaan, sanotaan, että minun näkemykseni on ainoa oikea ja sinun väärä.
  13. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Aika ikävää kohtelua olen kyllä saanut näiden perustelemattomien spekulaatioiden takia.
  14. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Kuinkas moni on ollut suvaitsematta uskonnosta keskustelemista? Itse en huomannut yhtään sellaista kommenttia.
  15. P

    kurahaalareista

    Minkäkokoista haalaria/vk-asua käyttää? Osta yksi koko isompi.
  16. P

    Tottakai palstalla pitää saada puhua uskonnosta!

    Olen samaa mieltä siinä, että sellaista aihetta ei pitäisi ollakaan, mistä ei voida keskustella asiallisesti. Julistaminen on sitten eri asia.
  17. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Minä en ole ollut koskaan Teenlitku. Uskokaa nyt! Hän on ilmeisesti ärsyttänyt teitä suunnattomasti, ja minä pahaksi onnekseni kuulemma muistutan häntä. Olen siitä pahoillani. Haluaisin käydä asiasta kuin asiasta järkevää keskustelua, en takertua lillukanvarsiin.
  18. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Hold your horses, nainen! Minulla ei ole mitään Gracea vastaan, eikä ketään muutakaan palstalaista vastaan. Enhän tunne teistä ketään. En tiedä, miksi otitte minut hampaisiinne ettekä vaikka Lunaticia, jonka kanssa peesailimme toisamme.
  19. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Sulla taitaa olla päivälääke ottamatta, sen verran outoja höpiset. Joo, kirjoitan työkseni ja ensimmäisen kerran tulin palstalle kun etsin materiaalia naisten sosiaalisia verkostoja käsittelevään artikkeliin. Internetin keskustelupalstat olivat yhtenä esimerkkinä. Mutta en mä täällä siitä...
  20. P

    Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

    Eikös otsikossa puhuttu uskonnottomista...

Yhteistyössä