Hakutulokset

  1. K

    Joulukuiset 2010

    Linnna meillä on cuplaton ja disflatyl joista jompaa kumpaa annan... aina sillon kun muistan :D en oikeen osaa sanoa onko niistä apua vai ei... Oho d-vitamiinitkin on jääny nyt muutamana päivänä antamatta... Meillä vauva on nyt kahtena yönä nukkunu niin et on vaan pari kertaa heränny...
  2. K

    Ketä täällä vielä on???

    minäääää... viime yönä vauva valvo klo 22-5:30 nin et nukaht siinä välissä vaan kaks kertaa alle puoleks tunniks... edellisinä öinä ruvennu valvoon klo 18-21 ja nukahtanu kunnolla klo 1:00-3:30 . saa nähä mihin asti tänää meinaa jaksaa. Ikää sillä on 4 viikkoa.
  3. K

    Joulukuiset 2010

    Sori on vähän tää kirjottelu unohtunut :D Täällä sujuu ihan hyvin, mutta nyt en imetä enää ollenkaan vaan pumppaan maitoa ja syötän pullosta. Tänään eka kerran jouduin antamaan korviketta vain ja ainoastaan sen takia että oon niin homeaivo että jätin pumppaamisen jälkeen maitopullon pöydälle...
  4. K

    Paljon tyhmiä kysymyksiä synnytyksestä/kivun lievityksestä:

    no jokasella tietenki vaikuttaa erilailla mutta Jos epiduraali vie tunnon alavartalosta niin miten pystyy ponnistamaan? Vai mistä se vie tunnon? -En oo ihan varma kun mulla meni koko epiduraali pieleen niin että toinen puoli puutu niin ettei jalka toiminu ja toinen puoli ei toiminu...
  5. K

    20-25-vuotiaat: minkälainen on elämäntilanteenne?

    No mä vasta täytän 20 tässä vajaan parin kuukauden päästä mutta kuitenki.. Naimisissa ollaan oltu pian vuosi ja vauva synty tän kuun alussa :) Asutaan vuokralla kaksiossa ja mies on maalari ja mulla on työharjottelu ja pari kurssia kesken lähihoitajakoulutuksesta.
  6. K

    Joulukuiset 2010

    Äääh, mun imetyshankaluuksiin ei pahemmin auta se että sain rintatulehuksen. Yöllä heräsin ku paleli niin saakelisti ja kuumemittari näytti vähän päälle 38... hohhoi. ja tissi kipee. No onneks menin ajoissa lääkäriin ettei tän kipeemmäks ainakaa vielä kerenny tulla ja sain antibiootit.
  7. K

    Joulukuiset 2010

    Meillä imetys ei oikee toimi, en tiiä miks.. mutta vauva monesti rupee sen jälkeen vaan huutaa ja on rauhaton eikä rupee nukkuun helposti uudestaan öisin... Pullosta kun syö niin on ihan tyytyväinen yleensä. Ja siis ihan omaa maitoa kuitenki pullosta annan että ei pitäs maidossa olla vikaa... Mä...
  8. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    petite juu.. mutta nyt ne sanoi ett se oli vaan infektioepäily, eli tosiaan vauvalla ei tainnut edes mitään infektiota loppujen lopuksi olla? Itelläni oli joku infektio jossain mutta en tiedä missä... Sain antibiootit ja eilen klo 22 ois pitänyt ottaa viimenen mutta unohdin.. No ei kai se niin...
  9. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Hmm.. Toivottavasti ei pahastu kun kerron mutta vauva on syntynyt, syntyi joku.. 6 tuntia ? meidän vauvan jälkeen :D Ja hyvin taitaa kaikki olla siellä :) Me ei vieläkää olla päästy kotiin, ehkä päästään lauantaina jos klo 16 annettavan antibiootin jälkeen ei tarvi enää antaa... En enää...
  10. K

    Joulukuiset 2010

    Heippa :) Voiko tänne tulla vai pitäskö mun mennä tonne marraskuussa syntyneiden keskusteluun? Kun mulla oli LA 29.11 ja tyttö syntyi 5.12
  11. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Meille sit vihdoinkin synty tyttö 51cm ja 3655g 5.12. kello 21:50 :) Hirvee kokemus koko synnytys mutta ihana vauva <3 Eli siis sillon perjantaina 3.12. menin sairaalaan ekakerran kun supistuksia rupes oleen 5min välein. Sain kipulääkettä että oisin saanu nukuttua mutta valvoin siellä koko yön...
  12. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Täällä alkaa hermot kyllä kiristyä.... Viime yön oltiin sairaalassa kun rupes tuleen supistuksia 5min välein. no sitä kesti noin 6 tuntia, kunnes ne rupes pikkuhiljaa harvenemaan ... Nyt lähin sit päivällä kotiin ja kävin lenkillä ja saunassa ja supistukset vähän tiheni. Ja on ainakin kipeitä...
  13. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea taas vauvoista :) Mulla eilisillan 9km kävelylenkin jälkeen ollu noin 15-20min välein supistuksia ja vähän tuntuu tulevan kipeemmiks mutta saa nyt nähä edistyykö tää tästä mihinkää ku noin harvoin...
  14. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea vauvan saaneille! :) Täällä vieläki vauva viihtyy mahassa.. eilisen siivouksen jälkeen oli alamahassa jotai tuntemuksia ja sit jotai tökkimistä tuolla alapäässä ja sitten ehkä limatulppaa tais tulla... pari kertaa tuli semmonen jonkulainen hyytelön näkönen limalöntti, oli ihan...
  15. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Mä eilen päätin luovuttavani jos vauva ei eilisen päivän hommailuilla tuu ulos.. No ei tullut ja vielä tänään sitte kuitenki päätin kokeilla jotain :D oon kaivelllu noita jotain akupainantaohjeita ja kokeillu niitä vähän ja sitten monethan puhuu että nännien hierominen vois auttaa.. no joo ei...
  16. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea taas kerran vauvoista :flower: Täällä on tänää ollu semmonen päivä että kyllä on kumma jos ei mitään tapahu.. Ja jos ei tapahu niin mä luovutan ja istun sohvan nurkassa mussuttamassa herkkuja koko loppuajan :D Oon ripustellu pyykkejä, vaihtanu verhot, pessy ikkunat, laittanu...
  17. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Neuvolassa käyty... Tänää vähän parempi päivä kun eilen :D Tosin kaikki tuntemattomat ihmiset ärsyttää mua ja tekis mieli potkasta jos joku kattoo pitkään tms :D Että jokunen hermo vieläki kireellä kyllä mutta ei onneks yhtä pahasti ku eilen. Neuvolassa kaikki mitat yms ok ja vauva kuulemma...
  18. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea taas paljon vauvoista :flower: Mulla on tänään ollu jotenki niin hermot kireellä ja joka asia on ruvennu itkettämään. Ihan samanlainen olo kun sillon ku poltin vielä, niin jos ei ollut saanu tupakkaa vaikka koko päivänä. Siis jotenki vaan koko ajan tuntuu siltä että hermot menee ihan...
  19. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Mäkin voisin kyllä osallistua tohon viimesen vauvan kilpailuun :D Ei kyllä pahemmin mitää erikoista tunnu paitsi vähän enemmän harjotussupistuksia... Ja hermot alkaa olla niin kireellä että huhhuh. Joka päivä vähintään pari ihmistä kyselee että onko ollut supistuksia ja joko oon lähteny...
  20. K

    Alkuraskauden salailu

    sano että oot hävinny jonkun vedonlyönnin ja joudut olla nyt loppuvuoden juomatta mitään alkoholia?

Yhteistyössä