Hakutulokset

  1. TMirre

    Onko hampurilaiset oikeasti epäterveellisiä?

    Esim. mäkkärissä saa ison osan hamppareista ruissämpylällä. Epäterveellisin osa sitä hampurilaista on se valkoinen sämpylä. Sitten tulee juusto, yhdessä cheddar-juustoviipaleessa on 50 kaloria. Pihvit on sinänsä pelkkää lihaa, 100% naudanlihaa, joten samaa settiä kuin kaupasta ostettu. Jos...
  2. TMirre

    onko muilla näin kilttejä 7kk?

    Juu ei saa kutsua sanalla "kiltti" lasta, jolla vain sattuu olemaan tietynlainen temperamentti. :wave:
  3. TMirre

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Mulla menossa seitsemäs kierto ilman mitään ehkäisyä. Ekat kierrot testailin tosi paljon ja liian aikaisin useimmiten. Se negan saaminen repii rikki joka kerta ihan samalla tavalla. Ei se testaaminen kuitenkaan mitään muuta, ja mitä pidempään odotan, sitä todennäköisemmin saan totuudenmukaisen...
  4. TMirre

    Mitä tarkoittaa hintavaraus ylitetty?

    Eli ymmärrettävästi selitettynä: Jos myyjä on määrittänyt tuotteelle hintavarauksen, esim. 30?. Lähtöhinta voi olla mikä tahansa, mutta mikäli huudot eivät ylitä tuota 30?:a, ei myyjää ole velvoitettu myymään tuotetta eniten tarjoavalle, vaikka se tarjottu hinta olisi 29?. Vasta kun tuotteen...
  5. TMirre

    Ammattitaitoinen TERVEYDENHOITAJA vastailee hetken

    kiitos vinkeistä :D :flower:
  6. TMirre

    Kirjoitusapua

    olet kirjoittanut sen ihan oikein. eli koirasiskokset.
  7. TMirre

    Ammattitaitoinen TERVEYDENHOITAJA vastailee hetken

    Mitä vinkkejä tahtoisit antaa terveydenhoitajan opinnot aloittavalle?
  8. TMirre

    Mitä mieltä olette?(polttareista)

    et ole vain pihi, vaan myös itsekäs ja näköjään kykenemätön katsomaan asioita toisten näkökulmasta. "Miksi minä, miksi minä!" vastuu kaatuu sinun harteillesi, koska lähtiessäsi polttareihin olet sen sitoutunut kantamaan!!! etkö tajua...
  9. TMirre

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    hellou! Löysin tän ketjun ja plääh, en jaksa kirjoittaa sen enempää tilanteestani, laitan vaan oireet viimeisen viikon ajalta ja tuun sit kertomaan olinko raskaana. :D Tällä hetkellä menossa kp 31/29, kerran aiemmin kierto venynyt 31 pvään. Nyt ei ole vauvakuumeet ollut edes mielessä ennen kuin...
  10. TMirre

    Mitä mieltä olette?(polttareista)

    Onhan sillä eroa tietenkin. Ja edelleen ymmärrän, että ottaa päähän maksaa ja noinhan olisi voinut käydä kenelle tahansa, mutta nyt kävi sinulle ja se oli huonoa tuuria. Mutta koita ymmärtää, että jonkun on se sinun osuutesi maksettava? Jos ei sinun, niin sitten se taakka kaatuu JONKUN MUUN...
  11. TMirre

    Mitä mieltä olette?(polttareista)

    eli siis kaikista reiluinta olisi, jos se kaveri, jonka kyydillä lähdit, maksaisi sunkin osuuden? -ei mutta eihän se ollut senkään vika kun se lapsenvahti ei saanut sen lasta nukkumaan. mitä jos se lapsenvahti maksaisi teidän molempien osuudet? tai ehkä se lapsi teki sen tahallaan kun ei...
  12. TMirre

    Tylsää....

    jaa mää vai. :xmas: mitähän mä voisin kertoa. Mulla oli viime yönä viimeinen työvuoro ja siksi en nyt saa unta ku nukuin koko päivän. Tämä ei nyt kyllä ollut kovin jännää. :laugh: Harrastin seksiä neljä tuntia sitten :xmas: aika jännää.
  13. TMirre

    laskeeko pillereiehoden teho miten?

    mä en jaksanut lukea niin montaa kertaa että olis mennyt perille :D mutta siis, ei pitäisi mennä ehkäisyteho, jos nyt kuitenkin aina otat sen vuorokauden sisällä ainakin sen pillerin. En ole lääkäri, tää on maalaisjärjellä päätelty.
  14. TMirre

    Mitä mieltä olette?(polttareista)

    Ne oli ne ruuat ostettu kuitenkin etukäteen, sitä varten, että sinäkin söisit. Ei se tosiaan muiden vika ole, ettet voinutkaan jäädä syömään. Epäreilua laittaa muut maksamaan siitä. Ymmärrän kyllä toisaalta, että ottaa päähän maksaa ruuasta, jota ei ole syönyt. Eräs kaverini oli kaasona ja...
  15. TMirre

    Tylsää....

    olisi edes karkkia! :xmas:
  16. TMirre

    Tylsää....

    mä arvasin! :xmas:
  17. TMirre

    On se kiva kuunnella..

    no onkos tämä jotain provoilua? ihan kuin ennen ei olisi aloitettu aikaisin? Ja äitinä sinulla on varmaan oikeus kieltää poikaystävien tuonnin kotiin yöksi?
  18. TMirre

    On se kiva kuunnella..

    Onkos minkä ikäinen tytär kyseessä?
  19. TMirre

    Tylsää....

    Mullon tylsää. Kohtalotovereita? :xmas:
  20. TMirre

    Juha Vuorisesta..

    poliisi tuskin sponssais kannabismyönteistä sivustoa.

Yhteistyössä