Hakutulokset

  1. P

    Missä vaiheessa kerroitte raskaudesta perheelle, työpaikalla, kavereille.. Kokemuksia??

    Rv. 8, tietää asiasta tietenkin mieheni ja yksi ainoa ihminen meidän lisäksi. Se sattuu olemaan oikeastaan paras ystäväni, sellainen jonka kanssa olemme aina jakaneet kaikki asiat. Muille ystäville/miehen tutuille emme ole ajatelleet kertoa ennen rv.12 ainakaan, ja sitten vasta vanhemmillekkin...
  2. P

    Voikohan syödä...

    kyllä ite ainakii oon syöny vaikka noin olis käynyt :hug:
  3. P

    Toinen nainen

    Sitten ei kyllä voi puhua että nainen olisi ystäväsi, jos et rehellinen halua olla ja tuollaista teet selän takana. Mieti itsesi sen naisen asemaan.
  4. P

    Aamupahoinvointi ja hammaslääkäri

    Siksi kyselin kun hammasta särkee niin että jomottaa koko leukaa. Enkä haluis särkylääkettä ottaa vaikka mite sopis raskauden aikana otettavaks :/ Täytyy kai sitten vaan kestää ja toivoa että tämä paha olo ei jatku koko raskauden ajaksi.
  5. P

    Aamupahoinvointi ja hammaslääkäri

    Tällästä en vielä täältä löytänyt, miten olette selviytynyt hammaslääkärikäynnistä pahoinvoinnin aikana? joka ei kylläkään rajoitu vain aamuun. On siis niin pahaa ettei syöminen/juominen auta, ja on 24/7 kuvotuksen olo sekä täytyy oksennella.
  6. P

    Toinen nainen

    Kokemusta on. Mieheni oli yli 7vuotta edellisessä suhteessa, tutustui minuun ja siitä se lähti. Vaihtoi "lennosta" naista. Välillä on ollut epäilyitä että mies haluaisi entisensä takaisin, mutta olen lohduttautunut että kyllä mies kertoisi. Eikä edes varsinaisesti ole syytä epäillä, luotan kyllä.
  7. P

    Onko lihavaa paikalla? Mitä syöt, kun olet kerran lihava?

    En nyt ole älyttömän lihava, vähän ylipainoa. Syön kyllä iha tavallisia ruokia, mutta joillakin se vain on geeneissä. Käyn kyllä lenkillä (+kävellen töihin/kauppaan ym.) ja tanssimassa, että liikunnan puutteestakaan ei johdu. Hyvin harvoin syön esim. mitään hesen ruokia, ehkä kerran kolmessa...
  8. P

    G. tupakoitkos?

    Poltin, mutta kun kuulin/tajusin raskauteni, lopetin vähitellen. Ihan kerralla ei onnistunut, päivässä tuli korkeintaan kolme poltettua, useimmiten vaan yksi. Ainoana hyvänä puolena tässä pahassa olossa on se että ei pystynyt enää polttamaan ja se tapa jäi :D
  9. P

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Itse en suunnittelisi ainakaan tuossa iässä vielä lapsen saamista. Toisaalta itseltään jää siinä nuoruus kokematta, mutta toisaalta kaikki eivät kaipaakkaan niitä kokemuksia edes vanhempana. Uskon että pystyt hoitamaan lapsesi, etenkin jos sinulla on paljon tukevia ihmisiä etkä ole asian kanssa...
  10. P

    nuoria odottajia

    Moikka! Täällä on 18v. tuleva äiti ja kohta 23 täyttävä isä. Viikkoja on n.5 :)
  11. P

    Missä vaiheessa raskauspahoinvointi alkanut?

    Ihan alusta asti on ollu pahoinvointia, aluks oli lievempää mutta nykyisin en pääse sängystä oksentamatta ylös jos mies ei tuo ensin vaikka leipää sänkyyn. Olen n. rv 5

Yhteistyössä