Hakutulokset

  1. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    meillä ei puhetta sen yhtään mitään,mut nii on mun kaikilla muillaki ollu,et liikkuminen tulee ensin. pikkumies nyt reilu 7kk nousee tukee vasten pystyyn ja konttii joka paikkaan. rytmiäkään ei oo, nukkuu silloin kun haluaa (y) tosin syönti on aika tarkkaa. :)tietyt ajat millon haluaa ruokaa...
  2. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    äkkiä se aika menee,nyt jo pikkumies ryömii ja konttausasennossa heijaa eestaas :unsure: kohta ei oo vauvaa enää
  3. tombatar

    tiputtelu vuoto alkuraskaudessa

    Verinen vuoto alkuraskaudessa voi olla viatonta tai merkkikeskenmenosta. Viaton verivuoto aiheutuu yleensä veritäyteisistä, herkistyneistä limakalvoista synnytinelimissä raskauden aikana. Joskus istukka voi kiinnittyä alas kohtuonteloon lähelle kohdunsuuta ja vuotaa hieman verta reunastaan. Jos...
  4. tombatar

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Hei ja anteeksi kun tukin teidän palstalle,mut tuosta mahanväänteistä antaisin pikku neuvon: mulla nyt nuorin täyttää loppukuusta puolivuotta ja meilläki alussa oli mahtavan kitinät. Ostin apteekista ns. koliikkkitippoja ja siihen jäi kipuilut! Ne on periaattees maitohappotippoja mut tuolla...
  5. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    hiljasta on joo... meilläki käännytään jo mahalleen. hiffas sen tosi äkkiä ja nyt sit ei enää millään olis selällään o_O hampaitaki löytyy jo kaks suusta :)
  6. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    5kk neuvola takana. 7160g ja 62,7cm. viimeks pituus heitti vähän koska eri mittaaja. venytti enemmän kun toi oma.
  7. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    meillä tehdään jo hampaita :kieh: kuultaa läpi,ei vielä puhjennu... se tietää imetyksen loppumista. sattuu niin paljo kun jo pelkillä ikenillä välillä nappaa kii!
  8. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    mulla on kaikki lapset saanu jo 3kk ikäisestä kiinteitä. ei vain nälkää pidä pelkkä maito! pikkumieskin saa jo porkkana-perunaa. kohta saa alkaa maisteluttaa lihaakin ja puuroa.
  9. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    en,kyllä nää oli tässä. vaikka jäiki kaivelemaan kun ei loppuun asti päässy odotuksessa. mulla alkaa toi varsan opetusprojekti,siiihen menee aikaa... 'muoks' yritin avata faceen meille sivuja,mut ois pitäny olla kutsuttavia ihmisiä. ja kun en sit ketään tiiä nimeltä nii jäi tekemättä
  10. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    eilen 4kk lääkärineuvola: 6655g/62cm. kovasti jutteli ja nauroi lääkärille :heart: mä annan jo luumusosetta ja on kerran maistellu porkkana-perunaa. muuten mennään tissimaidolla
  11. tombatar

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    tässä nää mun mainostamat koliikki-tipat: Rela - Rela Drops Tuotteet tammikuisissa minäki kirjottelin,mutta piti pieni häätää yksiöstään jo joulukuussa,kun rupes vedet valumaan. siksikin haikeana lueskelen teidän sivuja,koska tää on meidän viimeinen vauva.
  12. tombatar

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    heippa ja anteeksi että tungen teidän sivuille,mutta... ootte kyselly apuja masukipuihin vauvalla. apteekista saa sellasia kun koliikki-tipat (maitohappo-tippoja). annetaan kerran päivässä 5 tippaa! meidän pikkumiehellä (30.12.2014) ei cuplatonit auttanu,sit kun aloin antaa noita,niin loppu...
  13. tombatar

    1v9kk tytöllä yhtäkkiä alapää tulipunainen?!

    kakka polttanu! pese varovasti vedellä ja kuivaa, sit sinkkisalvaa! SE EI HETI PARANE,MUT LUPAAN ET TOIMII! heti kakan jälkeen pesu. ja sitä sinkkiä saa olla reilusti
  14. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    pikkumiehen neuvola eilen: 5885g/57,2cm py 40,2 sai kaksi piikki+rotan. ei moitittavaa
  15. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    mitenkäs vauvat/mammat voi? meillä kovasti jutellaan ja hymyillään :D onhan pikkumies "jo" 2,5kk :heart: tempperamenttia löytyy. jos en heti ota syliin kun alkaa kitistä,nii sitte karjutaan kunnolla :p
  16. tombatar

    Voi luoja näitä öitä...

    kuulostaa NIIN tutulta. onneks meillä tuo nukuttamiepisodi on iltaisin niin,et vauva 2kk sammuu 22-23 välillä. sit nukutaanki hyvin yö :p tsempit sinne aapeelle. se menee ohi ajan kans,kunhan rytmit löydetty :hug:
  17. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    lääkärineuvola takana. hyvin kasvanu pikkupoika: 7viikkoo ikää ja 4745g/53cm. syntyessähän oli 3006g/48cm
  18. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    kastajaiset juhlittu. jalat nyt muussina koska ei oo korkkareihin tottunu :-p mulle on sama onko faceryhmää vai ei. jaaha,kauampa sai olla koneella,taaperot tuli tuohon könyämään!
  19. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    valentine mä siirryin het ku mahdollista pikkuhousunsuojiin,hengittää paremmin. mut tietty muthan on kaavittu,sitä vuotookaan ei ollu niin paljoo kun tavallisesti. ei oo enää tullu ku limaa vain vähän värillä. mulle ukon kaveri sanoi viime viikolla kaupan parkkiksella ,et on sulla rankkaa...
  20. tombatar

    Tammimasut 2015 *syntyneet*

    mites mammoilla on lähteny raskauskilot tippumaan? mulla jo pari viikkoo synnytyksestä oli sama paino ku ennen raskautta. mut eipä se noussu ku kymmenisen kiloo kaiken kaikkiaan. löysä mahanahka vain röllöttää :-p

Yhteistyössä