Hakutulokset

  1. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Moiiiiiiiiii kaikille! Hyvää alkanutta vuotta, onnea raskauden saavuttaneille, onnea synnyttäneille, hyvää alkanutta vuotta jne! :) Olen koko ajan lukenut (lähinnä imetyksen lomassa) teidän kuulumisia, mutta vastaamaan en ole kyennyt puhelin kädessä, ja muuten en ole ehtinyt. Sellaista...
  2. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea paulanna!!! Oon todella iloinen puolestasi! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Helpottavaa lukea, että muillakin menee hyvin :) Miellelläni kuulisin, mitä Odottavalle ja Vekkuliinalle kuuluu! Mulla olis l.a. lauantaina, vaikka tyttö onkin jo pian 6 vk ikäinen. On se taas vain niin...
  3. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Plastex, oivikki ja persika... Niin surullista, olen pahoillani puolestanne... :hug: Enpä oikein löydä lohdutuksen sanoja. Liian vähän täällä edelleenkin on onnellisia tarinoita. Onneksi Sussuannan tilanne vaikuttaa hyvältä. Voimia kaikille, paulannalle tsempit siirtoon! Johkulillakin on...
  4. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi että, tuplaonnittelut Tallustelija! :heart::heart: Tsempit keskolaan/teholle ja sulle hyvää vointia myös! Toivottavasti pikkuiset pääsevät nopeasti kotiin, koska kyllä se sairaalassa ravaaminen alkaa jossain vaiheessa tympiä... Ajatella, että täällä on nyt alle viikossa syntynyt neljä...
  5. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Lämpimät onnittelut, MaijaE! Ihana kuulla, että pelkosi osoittautui turhaksi. Nauttikaahan toisistanne :heart: Mä pääsin tiistaina kotiin, ja oikeastaan sitten vasta on alkanut tajuta, mitä oikein tapahtuikaan... Tyttö saattaa päästä jo huomenna (vasta rvk 34+6) kotiin, jos kaikki on ok...
  6. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Päivitin tietoni. Meidän toinenkin tyttömme syntyi ennenaikaisesti, pe-aamuna hyvävointisena, parikiloisena kympin tyttönä rvk 33+6, mutta pieniviikkoisena on tietty keskolassa, mutta toivottavasti ei kauaa (parisen vk?). Nyt vain omanapaisesti omat kuulumiset. :wave: amv
  7. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi (ikä suluissa) 2014! fanni_ (40+) Sufka Tepsuttelija, prinsessatyttö Hassutassu (40+) toinen, syyskuu 2014 Iitu78. 2.lapsi, hoito syksyllä 2014 aniraz_ (32), 1. lapsi, hoito...
  8. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi pee... Kirjotin eilen viime keskusteluihin viitaten, mut sit loppu akku, ja kun vihdoin sain tän vehkeen ladattua, niin eihän sitä tekstiä enää ollut. Menen siis suoraan asiaan ja jätän kommentoimatta lahjasolulapsipohdinnat tällä kertaa. Meille syntyi eilen aamuyöstä parikiloinen...
  9. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Suuret onnittelut oivikki ja tervetuloa tänne! Mulla niin hyvä tilanne, et tulin tänään (lääkärin luvalla) vanhemmilleni. Eilen sain siis toisenkin kortisonipiikin, ja pääsin samalla pääsin uudelleen lääkäriin. Vuoto ei ollut edelleenkään lapsivettä (jeeeee!), mut epäselvää on, mitä se oli...
  10. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos k2009, että sinäkin jaksoit ja halusit tulla kertomaan omista kokemuksistasi! Hankala näitä mietteitä on yrittää selittää lapsettomalle tai biolapsen vanhemmalle. Oma äitinikin taannoin totesi, että mitä sitä nyt tollasia miettimään, kun aloin puhua, et mietin esimerkiksi sitä, kokeeko...
  11. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    johkuli Vau, mahtavaa! :) Vahvistuvaa viivaa sullekin!
  12. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Munkin on aivan pakko nyt tulla kirjoittamaan, kun vielä sopivasti kerrankin sattuu olemaa aikaa! Ensinnäkin tervetuloa Tallustelija ja Poikanen 2014! Onnea Tallustelijalle raskaudesta! Olikin ensimmäinen kerta, kun luen jonkun käyneen Belgiassa hoidossa. Toivottavasti sinulla kaksosraskaus...
  13. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    paulanna: Voi vitsit, kun ole niin onnellinen, että ette vielä malttaneetkaan jättää hoitoja! Jotenkin mullakin oli sellanen olo, et mahtaako teidän mieli vielä muuttua. Toivotaan parasta seuraavaalla kerralla! oivikille onnea haamulaisesta! Toivottavasti viiva siitä vahvistuu! Minä sain...
  14. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heissan! Mulla tuli tuosta painonnoususta mieleen, että mulla ei ollut viime neuvolakäynnin jälkeen eli noin kolmeen viikkoon noussut paino yhtään, mutta terveydenhoitaja ei kommentoinut sitä mitenkään, vaikka mun lähtöpainolla ja sen raskauden aikaisen painokäyrän mukaan saisikin nousta...
  15. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    paulanna ja Carolyn: :hug: Olen todella pahoillani, että teille ei onnetar suonut näillä(kään) keinoilla vauvaa :( Toivottavasti löydättte onnea ja iloa elämäänne, varsinkin Carolyn. Sen sijaan suuret onnittelut ulpuselle ja persikalle! Toivon, että kaikki menisi hyvin! Rudy, oletpas...
  16. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Upea juttu, Tauku! On ilo lukea mukavia kuulumisia välillä :) Ja muuten, kiitos! Mä kävin vihdoin tänään ekassa MRSA-kokeessa (jouduin jo kerran perumaan ajat). Se on siis sairaalabakteerikoe, ja otetaan, koska olen ollut sairaalahoidossa/toimenpiteessä ulkomailla, siis alkionsiirrossa...
  17. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paulanna-parka :hug: Sanaton olen myös minä... Minäkin uskoin todella vahvasti, että saat hyvän verikoetuloksen, eikä muu käynyt edes mielessä... On kyllä paha mieli sun puolesta :( Toivon vielä pientä suurta ihmettä uusintaverikokeen suhteen! Ulpuselle onnea! :) Ja persika, mullakin...
  18. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ja johkuselle onnea, että ultrassa molemmilla pienillä oli kaikki hyvin! Älä tosiaan murehdi, saavatko pienet tarpeeksi ravintoa; kyllä saavat! Niin se kuulemma mene, kuten Tauku kirjoitti. Ja ajattele, kuinka pieniäkin he ovat, eiväthän he paljon ravintoa vielä tarvitse :)
  19. A

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Halaus ja voimia vielä tännekin puolelle Iitulle :hug: Maija, mulla ihan sama. Välillä sanon jollekin, joka onnittelee raskaudesta (nyt kun sen alkaa pikku hiljaa huomata, muuten en hirveästi asiasta pidä ääntä), että no, onnittele sitten, jos/kun vauva on syntynyt.... Aurinkoista...
  20. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Persikalle plussaonnea! Mun pitää paulannan kirjoituksen innoittamana kommentoida Tartoa, jos sitä joku pohtii yhtenä vaihtoehtona. Itsekään en kovin pidä joistain klinikan toimintatavoista ym., mutta meillä on siellä hoidot lahja-alkioilla onnistuneet niinkin hyvin, että viidestä siirrosta...

Yhteistyössä