Hakutulokset

  1. N

    1,5v - 2v. uhma

    Kylläpä kuulostaa tutulta ja lohduttavaa kuulla et muillaki uhmaillaan yhtä hurjasti tuolla pään hakkaamisella. Se on tosi kurja juttu ja itse olen ihmeissäni ja neuvoton kuinka saan sen loppumaan. Meillä poika nyt kohta 1v9kk ja uhmailee kyllä välillä niin rankasti ja pienestä asiasta et meinaa...
  2. N

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

    Moikka pitkästä aikaa kaikille! Jääny niin tää kirjoittelu vaikka lukemassa käynkin. Onnea kaikille vauvansa saaneille ja pientä vielä odottaville! Meillä arki rullaa tätä nykyä ihan mukavasti. Poitsu on liikkuvaista sorttia. Siskon jutut pitää melkein kaikki apinoida ja koittaa tehdä...
  3. N

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

    Täällä myös imetellään vielä pari kertaa päivässä eli ennen unia. Jossain vaiheessa täytyy vierottaa kokonaan pois mut jotenki tuntuu etten raski vielä:heart: Paljonko muiden taaperoilla on hampaita tätä nykyä? Mä sain eilen laskettua tolta meidän taistelijalta joka ei meinaa edes suutansa...
  4. N

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

    Heippa! Hurjaa lukea et osa jo puhuu täyttä päätä:) Meillä ei pojalla tuu vielä yhtään sanaa. Mut kaippa se jossain vaiheessa alkaa kertoileen tarinoita:) Meillä taas sairastetaan. Neiti sairastui vesirokkoon joulun jälkeen ja nyt eilen tuli ekat rokkonäppylät pojalle. Kuumeen nosti...
  5. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Meillä on myös sairasteltu koko syksy. Jopa mies oli kuumeessa joka on viimeksi ollu kuumeessa melkein 10v. sitten. Alko jo välillä usko loppuun et oltais joskus koko porukka terveenä. Mut nyt on pari viikkoa oltu terveinä ja toivottavasti tää jatkuu. Tänään vien pikkumiehen korvakontrolliin...
  6. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Hanikka meillä oli tuo tilanne muutama viikko sit ja sit päätin et pojan pakko alkaa nukahtaan ilman tissiä. Tuntui kyl toivottomalta ku tietty hän pisti ihan ranttaliksi ekoilla kerroilla ja huusi melkoisesti. Teen siis niin et annan edelleen iltaisin sen tissin sohvalla ja sit kannan pojan...
  7. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Moikka pitkästä aikaa!! Meillä oli muutto ja sit ollaan sairastettu aivan liikaa. Aika raskaita ollu muutamat viikot. Poitsu ollu niin takiainen muuton jälkeen. Mut nyt onneksi alkaa helpottaan. Hän ottaa jo pitkän matkaa askelia ilman tukea mut ei ole vielä rohkaistunu jättämään konttailua...
  8. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Tänään meidän Rakas Möllykkä 1v. :heart::heart: Aamulla annettiin lahjat ja olipas siskolla tekeminen et malttoi synttärisankarin ensin itse testailla lahjojaan. Ajateltiin lähtä kaupungille porukalla ja käydään ravintelissa syömässä. Sit jos pienen kakun leipois vaikka synttärit on jo...
  9. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Onnea kaikille 1-vuotiaille taaperoille!! Meillä juhlittiin molemmat lapset viikonloppun ja olihan hulinaa. Ihan sippi olin sunnuntaina mut ihan kiva ku voi juhlia molemmat samalla kertaa. Neiti ensimmäistä kertaa osasi odottaa omia synttäreitää ihan hurjasti ja nautti juhlista (ja lahjoista)...
  10. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    ONNEA IINALLE!! Mitä lahjoja neiti sai? Mitäs herkkuja tarjositte? Nipsulainen ja poitsu
  11. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Moikka todella pitkästä aikaa!! Aika hurahtaa niin älyttömän nopeaa. Käyn melkein päivittäin lukemassa mut aina sit jää kirjoittaminen:ashamed: Nyt siis kirjoitan eka ja luen myöhemmin uusimmat jutut. Meillä on sairasteltu nyt monta viikkoa enemmän ja vähemmän. Ensin sairastui typy 40...
  12. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Mä vaadin pyytään anteeksi jos on kiusannut/tehnyt pahaa pikkuveikalle. Yleensä pyytää samantien ja ei siis tee tiukkaa. Ja niin kyl lupaa ettei hän enää koskaan tee toiselle mitään pahaa.. Nyt on pari päivää mennyt vähän rauhallisemmin sillä rintamalla. Toivottavasti alkas pikku hiljaa auttaan...
  13. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Myöhästyneet 1-vuotis onnittelut nöpöttimen poitsulle!! Meilläkin oli 10kk neuvola torstaina. Kaikki ok ja uudet mitat 10,3kg ja 77cm. meillä olisi ollut vasta 1v. neuvola mut terkkari viimeksi kysyi et halutaanko käydä sitä ennen ja tokihan mamma halusi :) Mä oon kans miettiny...
  14. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Täällä myöskin poitsun äippä joka ei ole vielä hiekkalaatikolla leikkiny. Enkä aio viel vähään aikaan laittaakaan. Tykkää kiikkua ja sylissä/rattaissa istuskelee ku omalla pihalla ollaan. Monesti myös nukkuu meidän ulkoiluaikaan. Neitokaisen ajalta muistan ettei ollu kuin yhdet...
  15. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Meillä neukkatäti oli aika tiukka tuon leipä asian suhteen ja siitäkös tuli sit huono omatunto itelle ku oon pojalle yleensä iltapalalla antanu leipää ja tykkää ihan hulluna. Mut siis kai kaikissa kaupan leivissä taitaa sen n.1,2% olla sitä suolaa. Nyt vain sit miettiny et onko se oikeesti niin...
  16. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Kiitos talvicille uudesta pinosta! Meillä on myöskin tuo eroahdistus pojalla. Ennen niin aurinkoinen ja yksikseen touhuava poika on nykyisin varsinkin iltaisin aivan minussa kiinni. Päivälläkin kyllä jos minut näkee niin vinkuminen alkaa heti ja helpottaa syliin pääsyn jälkeen. Oletteko...
  17. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Voi mahdoton ku niin monet pallerot jo tapailee askelia. Mihin tää aika menee.. Meidän möllykkä tänään 9kk ja en millään meinaa tajuta miten aikaa menee niin hurjan nopeesti. Poitsu ei viel tee muuta ku ryömii. Tai seisois mielellään jos joku sitä pitää mut ei ite viel osaa nousta. Mä olin...
  18. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Onnea Piki :flower: Kyl on lämpimiä päiviä pitäny mut kai näistä vain pitäisi nauttia.. Vaikka välillä tuntuu et on jo liian kuuma. Me vietettiin eilen 5-vuotis hääpäivää rakkaan miehen kans. Ei mitään erityistä ohjelmaa järjestetty. Tänään lähti mies ja typy maatilalle eläimiä...
  19. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Aurinkorasvoista olitte jutelleet. Tulin pikaisesti huikkaan meidän rasvan nimen joka on Eucerin junior micropigment sun lotion 25. Tuota saa laittaa 6kk iästä alkaen. Tuo heijastaa auringonvalon iholta pois. Noin muistelen apteekin tädin kertoneen ja turvallinen käyttää pienelläki ku ei imeydy...
  20. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Meillä oli myöskin reilu viikko sit ongelma toi puurojen syönti. Ei kelvannu millään. Ei alkanu huutamaan mut ei vain aukassu suuntansa. Muut ruuat meni nekin heikosti mut yleensä jotain kuitenkin. Mä jo valmiiksi "pelkäsin" noita puurohetkiä ja odotin et taas se kieltäytyy vaikka kuinka koitti...

Yhteistyössä